Η μαγεία των Χριστουγέννων ταξιδεύει στην Ελλάδα με το φορτηγό της Coca-Cola

Η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων ταξιδεύει στην Ελλάδα… με το φορτηγό της Coca-Cola! Facebook Twitter
0

Φέτος τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια «Η Αληθινή Μαγεία των Χριστουγέννων», και στο πλαίσιο αυτό η χώρα μας υποδέχεται το εμβληματικό φορτηγό της  Coca-Cola.

Το εντυπωσιακό όχημα καταφθάνει στην Ελλάδα στις 26 Νοεμβρίου, για να ξεκινήσει το ταξίδι του σε όλη τη χώρα. Με αφετηρία τα Ιωάννινα και τελικό προορισμό την Αθήνα, το φορτηγό της Coca-Cola θα μοιράσει αληθινή χριστουγεννιάτικη μαγεία σε 7 συνολικά πόλεις-σταθμούς, μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου. Γεμάτο εκπλήξεις και πλούσια δώρα, μας προσκαλεί ακόμη να συμβάλλουμε όλοι σε έναν καλό σκοπό, σώζοντας και προσφέροντας πάνω από 1.000.000 μερίδες φαγητού σε εκείνους που το έχουν ανάγκη, μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε».

Με αφετηρία τα Ιωάννινα, το εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola θα περάσει στη διάρκεια του ταξιδιού του από τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Πάτρα, την Καλαμάτα και την Κόρινθο, μοιράζοντας παντού αληθινή χριστουγεννιάτικη μαγεία, μέχρι να φτάσει στον τελικό προορισμό του, την Αθήνα, στις 13 Δεκεμβρίου.

Για αρκετές ώρες και σε συγκεκριμένες μέρες, το εντυπωσιακό όχημα θα κάνει βόλτες στους κεντρικούς δρόμους κάθε πόλης, και θα προσκαλεί τους καταναλωτές να το εντοπίσουν και να το φωτογραφίσουν, αφού ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στο instagram, με hashtag #realmagictourGR και tag @cocacolagreece, θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια ταξιδιωτική δωροεπιταγή αξίας 500 ευρώ.

Η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων ταξιδεύει στην Ελλάδα… με το φορτηγό της Coca-Cola! Facebook Twitter

Τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες, το φορτηγό της Coca-Cola θα βρίσκεται σταθμευμένο σε μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ κάθε πόλης. Τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τους κανόνες ασφαλείας που ορίζουν οι αρμόδιες Αρχές, χωρίς συνωστισμό, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά, και να φωτογραφηθούν, αυτή τη φορά για καλό σκοπό. Γιατί, φέτος τις γιορτές, η Coca-Cola ενώνει τις δυνάμεις της με την οργάνωση «Μπορούμε», με σκοπό να σώσει μερίδες φαγητού που διαφορετικά θα πήγαιναν χαμένες, και να τις προσφέρει σε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Έτσι, λοιπόν, καλεί τους καταναλωτές να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί με το χριστουγεννιάτικο φορτηγό, και για κάθε «κλικ» θα σώζει και θα προσφέρει μερίδες φαγητού, με στόχο να ξεπεράσει τις 1.000.000 μερίδες, οι οποίες θα διατεθούν κατά τη διάρκεια του νέου έτους, μέσω του «Μπορούμε», σε συνεργαζόμενους φορείς σε όλη την Ελλάδα, και πιο ειδικά στις 7 πόλεις που θα επισκεφτεί το εμβληματικό φορτηγό.

Τελικός προορισμός του χριστουγεννιάτικου φορτηγού της Coca-Cola θα είναι το εμπορικό κέντρο Golden Hall στην Αθήνα, στο οποίο θα καταφθάσει στις 19 Δεκεμβρίου, για να παραμείνει μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της χριστουγεννιάτικης περιόδου, η Coca-Cola θα φιλοξενεί μια σειρά από εκπλήξεις για το κοινό, όπως το να φωτογραφηθούν μαζί με το εμβληματικό όχημα στο photobooth και να συνεισφέρουν στο στόχο του 1.000.000 μερίδων φαγητού, να γράψουν την ευχή τους για τη νέα χρονιά για συνανθρώπους τους που έχουν ανάγκη και να τη ρίξουν στο χριστουγεννιάτικο γραμματοκιβώτιο, αλλά και να αγοράσουν δώρα για τους αγαπημένους τους στο Coca-Cola Pop-Up Store που θα βρίσκεται στον εσωτερικό χώρο του εμπορικού κέντρου.

Οι φετινές χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις της Coca-Cola όμως δε σταματούν εδώ, αφού και το Coca-Cola Application θα φορέσει τα «γιορτινά» του! Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να καταχωρούν τους κωδικούς που θα βρίσκουν στις συσκευασίες Coca-Cola  και να κερδίζουν μοναδικά δώρα, που θα φέρουν ακόμα περισσότερη μαγεία στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι τους. Εναλλακτικά, θα έχουν την ευκαιρία να συνεισφέρουν στον καλό σκοπό για την προσφορά μερίδων φαγητού μέσω του «Μπορούμε», δωρίζοντας τα coins τους, με την Coca-Cola να διπλασιάζει την αξία του κάθε coin.

Τέλος, η Coca-Cola θα μοιράσει ακόμα περισσότερη, αληθινή χριστουγεννιάτικη μαγεία, μέσα  από 500 χριστουγεννιάτικα γεύματα προσφοράς. Την ημέρα των Χριστουγέννων, η εταιρεία θα προσφέρει 500 εορταστικά γεύματα σε συνεργασία με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ), με στόχο να προσφέρει χριστουγεννιάτικη θαλπωρή και ένα πραγματικά εορταστικό μενού σε συμπολίτες μας σε ανάγκη

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ