H AURORA τραγουδά σε παγόβουνο για τη νέα καμπάνια της Greenpeace

H AURORA σε παγόβουνο για τη νέα καμπάνια της Greenpeace Facebook Twitter
0

H Νορβηγή alt-pop superstar, AURORA, λίγες μόλις ημέρες πριν επισκεφθεί την Ελλάδα για πρώτη φορά (11/7 Πλατεία Νερού, παρέα με London Grammar και Klangphonics), συμμετείχε σε μια ξεχωριστή συνεργασία στα παγωμένα νερά της Αρκτικής με στόχο να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για την κλιματική αλλαγή και την προστασία των ωκεανών. Μαζί με τον βρετανό, Jacob Collier (έξι φορές βραβευμένος με Grammy), έφτιαξαν κάτι που θα μείνει αξέχαστο.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε μία πλατφόρμα ανάμεσα σε παγόβουνα, μπροστ Festival ά από τον επιβλητικό παγετώνα Sveabreen στο Svalbard. Οι δύο καλλιτέχνες ερμήνευσαν ένα mashup των τραγουδιών τους, "A Rock Somewhere" και "The Seed", δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα που αντικατοπτρίζει την απόκοσμη ομορφιά της Αρκτικής.

Η συνεργασία αυτή υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Greenpeace International από το πλοίο τους Arctic Sunrise, αποτελώντας μέρος της εκστρατείας τους για την προστασία των ωκεανών.

Η AURORA εξέφρασε μία βαθιά ανησυχία για τη σχέση της ανθρωπότητας με τη φύση: «Πρέπει να καταλάβουμε ότι όσο περισσότερο παρεμβαίνουμε ή παραβιάζουμε τη φύση, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να επιβιώσουμε από τις συνέπειες των πράξεων μας. Ήδη γνωρίζουμε τον τεράστιο αντίκτυπο που είχε κάθε επιλογή που κάναμε μέχρι στιγμής στην υγεία αυτού του πλανήτη».

H AURORA σε παγόβουνο για τη νέα καμπάνια της Greenpeace Facebook Twitter

Ο Jacob Collier περιέγραψε την εμπειρία ως ένα είδος κάθαρσης: «Όταν άκουσα για πρώτη φορά την πρόταση να επιβιβαστώ σε ένα από τα θρυλικά πλοία της Greenpeace, να κατευθυνθώ στα αρκτικά νερά και να τραγουδήσω δίπλα σε έναν παγετώνα, κατάλαβα ότι συμμετείχα σε κάτι ιδιαίτερο. Αυτό που δεν είχα προβλέψει ήταν πόσο συγκινητική θα ήταν η εμπειρία».

Ο βραβευμένος μουσικός τόνισε πόσο ευάλωτη είναι η Αρκτική: «Έχουμε χάσει τα δύο τρίτα όλου του αρκτικού πάγου τα τελευταία σαράντα χρόνια. Είναι μία σκιά του παλιού εαυτού του – αλλά δεν είναι αργά για να βοηθήσουμε».

Η Dr Laura Meller από τη Greenpeace Nordic τόνισε τη σημασία αυτής της καλλιτεχνικής πρωτοβουλίας: «Οι απόκοσμα όμορφες φωνές της AURORA και του Jacob που αντηχούν γύρω από τον παγετώνα και τα παγόβουνα είναι μία τόσο έντονη υπενθύμιση για το πόσο εύθραυστος είναι ο πλανήτη μας».

H AURORA σε παγόβουνο για τη νέα καμπάνια της Greenpeace Facebook Twitter

Η καμπάνια της Greenpeace επικεντρώνεται σε δύο βασικούς στόχους:

  • Την προστασία του 30% των παγκόσμιων ωκεανών έως το 2030
  • Την επιβολή moratorium στις εξορύξεις βαθέων υδάτων.
  •  

Η πρωτοβουλία έχει ήδη αποδώσει καρπούς, με εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως να υπογράφουν τις αναφορές της Greenpeace για την προστασία των ωκεανών.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Good Living / 31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Με μεγάλους καλεσμένους τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Νιλ Τζόρνταν και πανελλήνιες πρεμιέρες ταινιών όπως η «Boυγονία» του Γιώργου Λάνθιμου, το «Καμία Άλλη Επιλογή» του Παρκ Τσαν-Γουκ και το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο αγαπημένος θεσμός των Αθηναίων σινεφίλ επιστρέφει από 1-12 Οκτωβρίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM
5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM