Το glow up της νέας εποχής πηγάζει από μέσα μας

Το glow up της νέας εποχής πηγάζει από μέσα μας Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μόλις άλλαξες δουλειά, σου αρέσει το νέο κούρεμά σου, πήρες επιτέλους το όμορφο βάζο για την είσοδο του σπιτιού σου και στο τέλος του μήνα σε περιμένει ένα προγραμματισμένο ταξίδι στο εξωτερικό με τους δυο καλύτερους φίλους σου. Η ζωή είναι ωραία. Χαμογελάς ασυναίσθητα, έχεις ανάλαφρη διάθεση, υποδέχεσαι με όρεξη τις αλλαγές. Λάμπεις.  

Η έννοια του glow up, της λάμψης και της ανανέωσης συνδέθηκε για χρόνια με τον τομέα της ομορφιάς και τις προηγούμενες δεκαετίες εμπεριείχε και μια υποψία «διόρθωσης» -μπορούσαμε να λάμψουμε μόνο όταν αλλάζαμε κάτι δραστικό στην εμφάνισή μας, όταν κόβαμε τις πολλές σοκολάτες, όταν επιμελούμασταν περισσότερο την εμφάνισή μας ή όταν υιοθετούσαμε μια επίκαιρη τάση. Ήταν ένα glow που ερχόταν να προστεθεί στην εμφάνιση ή στη ζωή μας από εξωτερικούς παράγοντες.   

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, η έννοια του «glow up» επαναπροσδιορίστηκε αγκαλιάζοντας πλέον τις αλλαγές και όχι επιβάλλοντάς τες. Πλέον, θέλουμε ο προβολέας να φωτίζει από μέσα μας, το σώμα και το πρόσωπό μας να λάμπουν από τη φροντίδα και την αγάπη που τους δείχνουμε, οι ρουτίνες μας να μας γεμίζουν και να μας ηρεμούν.

Ταυτόχρονα μάθαμε να δίνουμε περισσότερο χώρο στα συναισθήματά μας, τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά, να αποδεχόμαστε τις πιο ευαίσθητες πλευρές μας και να βάζουμε σε πρώτη προτεραιότητα την ηρεμία μας, κάνοντας πράγματα που μας γεμίζουν.  

Το glow up της δικής μας γενιάς, λοιπόν, αλλάζει τους κανόνες -πηγάζει από το μέσα μας και μας γεμίζει ενέργεια και διάθεση για εξέλιξη του εαυτού μας με νέες εμπειρίες και meaningful στιγμές.  Αυτή τη λάμψη την ξέραμε. Την είχαμε πάντα μέσα μας, σαν εσωτερική φωνή που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι για να βρούμε την καλύτερη εκδοχή μας. Έτσι, το glow up γίνεται το σύνθημα που ξεκλειδώνει τη φωτεινή μας πλευρά και το επαναλαμβάνουμε σαν mantra σε όλους τους τομείς της ζωής μας: κάνουμε glow up στην πόλη, glow up στη μουσική μας, glow up στους φίλους και τις εμπειρίες μας. 

Το glow up της νέας εποχής πηγάζει από μέσα μας Facebook Twitter

Ακούγοντας την εσωτερική μας φωνή και τις ανάγκες μας, υιοθετούμε ρουτίνες που μας ξεκουράζουν και μας κάνουν να νιώθουμε ελαφρείς και ευδιάθετοι. Γεμίζουμε το μπαλκόνι μας με πολύχρωμες γλάστρες με λουλούδια και λαχανικά, επενδύουμε στη φροντίδα τους και τα βλέπουμε καθημερινά να μεγαλώνουν και να εξελίσσονται δημιουργώντας την ατομική μας urban jungle όπου πίνουμε τον καφέ μας κάθε πρωί.  

Ανακαλύπτουμε την πόλη μας από την αρχή. Σαν άλλοι τουρίστες περιπλανιόμαστε στο ιστορικό κέντρο, κοιτάζοντας τα πάντα σαν να τα βλέπουμε για πρώτη φορά. Φτιάχνουμε μια λίστα με νέα εστιατόρια και μπαρ που θέλουμε να δοκιμάσουμε, βγαίνουμε με τους φίλους μας για «crash test», ενθουσιαζόμαστε, αποκτούμε νέα αγαπημένα στέκια, γνωρίζουμε καινούριο κόσμο αυθόρμητα, έξω από ένα μαγαζί.   

Και γνωρίζουμε ακόμα περισσότερο κόσμο και ακόμα περισσότερα στέκια όταν φεύγουμε ταξίδι. Η αδρεναλίνη όταν κλείνουμε τα εισιτήρια, όταν οργανώνουμε τη διαμονή, τα spots που θα επισκεφθούμε. Το ξύπνημα νωρίς το πρωί, ο δρόμος προς το αεροδρόμιο, οι πόλεις που περνάμε πάνω απ’ τα σύννεφα, οι πρώτες διαδρομές στον νέο προορισμό μας. Εδώ μπορούμε να είμαστε κάποιοι άλλοι -ποιοι θέλουμε να γίνουμε; Ποιοι είμαστε όταν μπορούμε να χτίσουμε από την αρχή την ταυτότητά μας;  

Το glow up της νέας εποχής πηγάζει από μέσα μας Facebook Twitter

Η λάμψη που έχουμε όταν επιστρέφουμε δεν καλύπτεται από την κούραση. Δεν ενισχύεται από κανένα μακιγιάζ ή από ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Είναι η λάμψη που έρχεται από μέσα μας, ένα προσωπικό glow up που μας ανήκει και μας κάνει να ακτινοβολούμε.  

Είναι η καθημερινότητά μας που απογειώνεται όταν κάνουμε glow up στα ταξίδια μας, glow up στις συνήθειές μας, στο στιλ μας και στην πόλη μας. Είναι ο ίδιος ο ανανεωμένος εαυτός μας, πιο ανοιχτός σε νέες εμπειρίες, πιο αισιόδοξος και open minded, που προχωρά και εξελίσσεται με σύμμαχό του την τεχνολογία, την αγαπημένη του μουσική, τα δικά του mantra. Και είναι η έμπνευση που παίρνουμε από τα glow ups των άλλων ανθρώπων, ξεχωριστά και μοναδικά μέσα στο ευρύτερο glow up movement της δικής μας γενιάς. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ