SKODA
Το μοντέλο νέας γενιάς έχει όλες τις προϋποθέσεις όχι μόνο για μια αξιοπρεπή εμπορική πορεία αλλά και για να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στη δημοφιλή κατηγορία supermini.

Νέο Skoda Fabia: Άλλο επίπεδο

Το Fabia ξεχωρίζει με την ευρυχωρία, τις σύγχρονες τεχνολογίες του και την πληθώρα έξυπνων λύσεων, ενώ εκπλήσσει ευχάριστα με τις προσιτές τιμές του.

ADVERTORIAL

 

Τo Fabia αποτελούσε ανέκαθεν ένα «τίμιο» μοντέλο και σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της Skoda, το οποίο σπάει εδώ και πάνω από μία δεκαετία το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο. Το μοντέλο νέας γενιάς, ωστόσο, έχει όλες τις προϋποθέσεις όχι μόνο για μια αξιοπρεπή εμπορική πορεία αλλά και για να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στη δημοφιλή κατηγορία supermini, όπου ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη με τα πληθωρικά προσόντα του. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, ο μοντέρνος και απέριττος σχεδιασμός του αμαξώματος, οι προηγμένες τεχνολογίες σε συνδυασμό με σπιρτόζους και οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πολυάριθμες έξυπνες λύσεις προς επιβεβαίωση του σλόγκαν της Skoda «Simply Clever», δηλαδή «Απλά Έξυπνη».

 

Πρόκειται για πρωτότυπες και πρακτικές λεπτομέρειες, όπως η ενσωματωμένη ομπρελοθήκη στην πόρτα του οδηγού και η ξύστρα πάγου στην τάπα του ρεζερβουάρ, οι οποίες ωστόσο μπορεί να κάνουν τη διαφορά και να σε βγάλουν από μια ενδεχόμενη δύσκολη κατάσταση. Εννοείται ότι το νέο Skoda Fabia προσφέρει πολύ περισσότερους λόγους για να το επιλέξεις, ανάμεσα στους οποίους είναι και η αισθητική ανάδειξη των πλούσιων προσόντων του μέσω ενός εντυπωσιακά όμορφου αμαξώματος με μήκος 4,11 μ. και πλάτος 1,78 μ. και έντονα δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι χαρακτηριστικές ακμές, οι σύγχρονοι και αποτελεσματικοί προβολείς τεχνολογίας LED και τα έντονα νεύρα σε τμήματα της λαμαρίνας.

 

Νέο Skoda Fabia: Άλλο επίπεδο
Η ολική αναβάθμιση του συμπαγούς μοντέλου αποτυπώνεται εύγλωττα στο cockpit.

 

Ένα από τα δυνατότερα όπλα του μοντέρνου supermini είναι χωρίς αμφιβολία ο ευρύχωρος θάλαμος επιβατών χωρίς επώδυνους συμβιβασμούς για εύσωμους επιβάτες αλλά και ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ που αυξήθηκε κατά 50 λίτρα και αγγίζει πλέον τα 380. Αυτό σημαίνει ότι το νέο Skoda Fabia μπορεί πρακτικά να καλύψει τον ρόλο του πρώτου αυτοκινήτου μιας μέσης οικογένειας. Καθοριστική σε αυτό είναι και η στιβαρότητά του στον δρόμο, όπως και τα χαμηλά επίπεδα θορύβων ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. 

 

Η ολική αναβάθμιση του συμπαγούς μοντέλου αποτυπώνεται εύγλωττα στο cockpit, όπου η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής, ενώ μέχρι και οι εκδόσεις με τη βασική οθόνη αφής 8 ιντσών προσφέρουν ασύρματη σύνδεση του κινητού με τις ιντερνετικές πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto. Αύρα προηγμένης τεχνολογίας φέρνουν ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων με display 10,25 ιντσών και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων με αναγνώριση φωνητικών εντολών και διαχείριση με νεύματα των χεριών, που συνδυάζεται με οθόνη υψηλής ανάλυσης 9,2 ιντσών.

 

Νέο Skoda Fabia: Άλλο επίπεδο
Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο οικονομικούς και σπιρτόζους βενζινοκινητήρες ενός λίτρου.

 

Η απόφαση της Skoda να εξοπλίσει το Fabia τέταρτης γενιάς αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες εκφράζει και σε μηχανολογικό επίπεδο τη φιλοσοφία «Simply Clever», έχοντας ως αποτέλεσμα αξιόπιστες και αποδοτικές λύσεις χωρίς υπερβολικό κόστος παραγωγής, το οποίο θα επιβάρυνε τον τελικό καταναλωτή. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο οικονομικούς και σπιρτόζους βενζινοκινητήρες ενός λίτρου, έναν ατμοσφαιρικό με 80 άλογα και έναν Turbo με 110, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά αυτόματο επτά σχέσεων DSG τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Πρόκειται για προτάσεις με πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καθώς η κατανάλωση του νέου Fabia με 110 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο περιορίζεται στα 5,1 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., όση δηλαδή και η αντίστοιχη ενός ήπιου υβριδικού supermini, ενώ πρέπει να τονίσουμε ότι οι χαμηλές εκπομπές ρύπων εξασφαλίζουν σε όλες τις χειροκίνητες εκδόσεις απεριόριστη κυκλοφορία στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ