Η νέα ΒΜW i4 βάζει στην ηλεκτροκίνηση συναίσθημα
Η ηλεκτροκίνητη BMW i4 βασίζεται σχεδιαστικά στη σειρά 4 Gran Coupe.

Η νέα ΒΜW i4 βάζει συναίσθημα στην ηλεκτροκίνηση

Αν και αμιγώς ηλεκτροκίνητο, το τετράθυρο Coupe ταυτίζεται με τις παραδοσιακές αξίες της BMW, δηλαδή τη σπορ οδηγική αίσθηση, τις κομψές γραμμές, την προηγμένη τεχνολογία και την κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται πλέον στον πυρήνα του DNA της BMW και αυτό επιβεβαιώνεται με την άρτι αφιχθείσα στην Ελλάδα i4. 

Oι Βαυαροί έχουν να επιδείξουν έτσι κι αλλιώς μία πολύ ενδιαφέρουσα προϊστορία σε σχέση με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αρχής γενομένης με τη φουτουριστική και άκρως ανατρεπτική ως σύλληψη BMW i3, που δυσκολεύτηκε να γίνει αποδεκτή από το αγοραστικό target group της μάρκας.

Ωστόσο, η νέα i4 αποτελεί μία πέρα για πέρα γνήσια BMW, με τη διαφορά ότι πρόκειται για ένα 100% ηλεκτροκίνητο μοντέλο με αθόρυβα μοτέρ που σε κάνουν ωστόσο να ξεχνάς μέσα σε ελάχιστο χρόνο τους τυπικούς εξακύλινδρους, τούρμπο βενζινοκινητήρες των συμβατικών μοντέλων των Βαυαρών.

Η νέα ΒΜW i4 βάζει στην ηλεκτροκίνηση συναίσθημα
Η καυτή i4 M50 αποδίδει 544 ίππους και αποτελεί το πρώτο ηλεκτροκίνητο μέλος της οικογένειας Μ της BMW.

Το δυναμικό τετράθυρο Coupe λανσάρεται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας ως BMW i4 eDrive40 με 340 ίππους ισχύ από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), μπαταρία σχεδόν 84 kWh και αυτονομία που μπορεί να αγγίξει υπό προϋποθέσεις τα 590 χιλιόμετρα.

Κερασάκι στην τούρτα είναι ωστόσο το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της οικογένειας Μ, που ονομάζεται στη συγκεκριμένη περίπτωση i4 M50, εντυπωσιάζει με μία μέγιστη απόδοση της τάξης των 544 ίππων και προσφέρει επίσης μία ικανοποιητική αυτονομία έως 521 χιλιομέτρων.

Η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας σε Wallbox 11 kWh απαιτεί περίπου 8,5 ώρες, ωστόσο ο συγκεκριμένος χρόνος μειώνεται δραστικά με τη συνδρομή ταχυφορτιστή και περιορίζεται γύρω στα τριάντα λεπτά για φόρτιση από 10% έως 80%.

Ανάλογα σβέλτες είναι και οι επιδόσεις της τετρακίνητης BMW i4 eDrive40με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,7’’ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται για λόγους οικονομίας στα 190 χλμ./ώρα.

Η νέα ΒΜW i4 βάζει στην ηλεκτροκίνηση συναίσθημα
Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζουν οι δύο συνεχόμενες οθόνες αφής 14,9 ιντσών.

Η επίσης τετρακίνητη i40 M50 τιμά το όνομα και τα λογότυπά της με ακόμη πιο καυτές επιδόσεις, αφού εκτοξεύεται από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9’’ και η τελική της ταχύτητα έχει αναβαθμιστεί στα 225 χλμ./ώρα.

Ο βασικός σχεδιασμός του μήκους 4,8 μ. αυτοκινήτου παραπέμπει φυσικά στη σειρά 4 Gran Coupe με κυρίαρχα εξωτερικά στοιχεία τη μεγάλη μάσκα με τα εντυπωσιακά «νεφρά», ενώ ο εξαιρετικά χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,24) φροντίζει για ελκυστική εμφάνιση και για χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα μεγαλύτερη αυτονομία.

Στο εσωτερικό δίνουν τον τόνο δύο μεγάλες οθόνες στραμμένες προς τον οδηγό με συνολική διαγώνιο 14,9 ιντσών, ενώ ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών. Το μακρύ μεταξόνιο εγγυάται άπλετη ευρυχωρία και το πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται στον μέσο όρο της μεσαίας κατηγορίας με όγκο 470 λίτρα.

Η νέα ΒΜW i4 βάζει στην ηλεκτροκίνηση συναίσθημα
O πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και διακρίνεται για τις ευανάγνωστες ενδείξεις του.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα δημιουργεί ένα χαμηλό κέντρο βάρους και συμβάλλει καθοριστικά, σε συνδυασμό με τις προηγμένες αναρτήσεις με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και το άμεσο τιμόνι, σε μία απολαυστική αίσθηση οδήγησης, επιπέδου BMW.

Φυσικά, στην περίπτωση της i4 M50 έχουμε σφιχτότερες και αμεσότερες ρυθμίσεις, αν και όχι σε βαθμό ενόχλησης όσον αφορά την άνεση οδήγησης.

Κλείνοντας, να πούμε ότι οι τιμές της BMW i4 ξεκινούν στην Ελλάδα από 54.850 ευρώ για την έκδοση eDrive40 και από 69.750 ευρώ για την καυτή i4 M50 με πολύ πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, άνεσης και ασφάλειας.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ