Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες