Γιουροβίζιον 2008: Θα γίνει της Καλομοίρας

Γιουροβίζιον 2008: Θα γίνει της Καλομοίρας Facebook Twitter
0

ΤοΜαυροβούνιο συμμετέχει στη Γιουροβίζιονμε έναν τραγουδιστή που θεωρείται μεγάλοταλέντο στη χώρα του∙ αν δεν τα καταφέρειστο τραγούδι, θα το ρίξει σε κάποια απότις δυο κύριες ασχολίες των Μαυροβούνιων:το λαθρεμπόριο και το νταβατζιλίκι.Τέσσερα ξέκωλα χορεύουν γύρω από τοντραγουδιστή, αλλά δεν το παρακάνουν-για να μη φαίνεται πόσο μεγάλο αγγούριείναι αυτός-, ενώ παράλληλα είναι καιξυπόλητες∙ αφενός για να του δίνουνμπόι και αφετέρου για να στείλουν μήνυμαλιτότητας στο λαό του Μαυροβουνίου πουθέλει λούσα και πολυτέλειες.

ΟΙσραηλινός τραγουδιστής έχει κερδίσειτην πρώτη θέση σε έναν τηλεοπτικόδιαγωνισμό ταλέντων - για την ακρίβεια,είχε έρθει ενδέκατος, αλλά οι δέκα πρώτοισκοτώθηκαν από πύραυλο της Χεζμπολάχ,οπότε του ‘φεξε. Όταν ήταν μικρός,τραγουδούσε στις συναγωγές και οιΕβραίοι το έβαζαν στα πόδια - νόμιζανπως χτυπάνε οι σειρήνες και έτρεχανπανικόβλητοι στα καταφύγια. Έχει πολύμεγάλη μύτη και μάλλον θα έχει και μεγάλοπουλί, ενώ οι πέντε ζαβοί που τονσυνοδεύουν στα φωνητικά έχουν πιο μικρέςμύτες και, άρα, είναι μικροτσούτσουνοι.Αυτό, βέβαια, έχει πολύ μικρή σημασία,αφού το τραγούδι το έχει γράψει η ΝτάναΙντερνάσιοναλ - με τέτοιες παρέες,σύντομα τους βλέπω και τους έξι να κάνουνεγχείρηση αλλαγής φύλου. Το τραγούδιτου Ισραήλ μιλάει για προσευχές - η Ντάναέχει λαλήσει από την ορμονοθεραπείακαι έχει γίνει θεούσα.

Οιτρεις τραγουδιστές από την Εσθονία, μετην παρουσία τους, στέλνουν το αισιόδοξομήνυμα πως υπάρχει ζωή και μετά τοεγκεφαλικό. Τρεις ξανθιές, με ωραίουςβύζους και μπουτάρες, κουνάνε κάτισημαίες, χορεύουν χασαποσέρβικο και-γενικότερα- κάνουν ό,τι μπορούν για ναμην
πέφτει το μάτι σου στους τραγουδιστές.Οι Εσθονοί επέλεξαν να τραγουδήσουνστα Σερβοκροατικά, στα Γερμανικά καιστα Φινλανδικά, αφενός επειδή η δικήτους γλώσσα είναι τρομακτική και αφετέρουεπειδή ελπίζουν να βρεθεί κάποιοςχριστιανός να τους δώσει μια βίζα, γιανα φύγουν επιτέλους από την Εσθονία.

Τοτραγούδι της Μολδαβίας είναι υπερβολικάωραίο για τη Γιουροβίζιον και αυτόμοιάζει να έχει γεμίσει με ενοχές τηντραγουδίστρια, που κάνει σαχλίτσες, γιανα το εξευτελίσει όσο περισσότερογίνεται και να περάσει στον κόσμο. ΟιΜολδαβοί ζήτησαν από τους διοργανωτέςνα τους βάλουν στη σκηνή έναν καναπέ -το είχαν απωθημένο γιατί στα σπίτιατους δεν έχουν ούτε καρέκλες.

Τογκρουπ από το Σαν Μαρίνο νομίζει πωςείναι ποιοτικό, αλλά στην πραγματικότηταείναι για τα μπάζα. Επειδή στη σκηνήέχουν δικαίωμα να βρίσκονται μέχρι έξιάτομα -και αυτοί είναι πέντε-, έχουν μαζίτους μια χορεύτρια, αλλά είναι ντυμένηαπό την κορφή ως τα νύχια, οπότε,
μόλιςξεκινήσει το τραγούδι τους, όλοι οιτηλεθεατές θα πάνε στην τουαλέτα.

Τοσυγκρότημα από το Βέλγιο έχει δέκα μέλη,αλλά -μιας και μόνο έξι μπορούσαν ναείναι στη σκηνή- οι τέσσερις πιο τυχεροίέμειναν στο Βέλγιο και θα γλιτώσουν τηδημόσια διαπόμπευση. Το τραγούδι τουΒελγίου είναι σε μια φανταστική γλώσσα- σε μια γλώσσα που δεν υπάρχει. Θα ήτανπολύ καλύτερα αν καθόντουσαν όλα ταμέλη του συγκροτήματος στο Βέλγιο και-εκτός από τους στίχους- μας άφηναν ναφανταστούμε και τη μουσική.

Ο έναςαπό τους δυο τραγουδιστές του Αζερμπαϊτζάντραγουδάει λες και του τα έχουν κόψει,αλλά αυτό είναι απόλυτα λογικό, αφού,για τις ανάγκες του τραγουδιού, είναιντυμένος άγγελος και -όπως όλοι γνωρίζουμε-οι άγγελοι δεν έχουν φύλο. Όταν αρχίζεινα τραγουδάει και ο άλλος τραγουδιστής,παρακαλάς να τους πάρει και τους δυο οδιάολος.

Όταν ακούς την τραγουδίστριααπό τη Σλοβενία, σκέφτεσαι πως στονγιουγκοσλαβικό εμφύλιο την πλήρωσανοι αθώοι, ενώ οι πραγματικοί ένοχοικυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι.

Ητραγουδίστρια της Νορβηγίας πρέπει ναεγκαταλείψει το τραγούδι και να κάνεικαμιά δεκαριά κουτσούβελα - αυτό πουσκέφτεσαι όταν τραγουδάει είναι πωςέχει έρθει σ' αυτό τον κόσμο μόνο γιανα θηλάζει.

Η τραγουδίστρια από τηνΠολωνία έχει μια απ' αυτές τις φωνάρεςτύπου Σελίν Ντιόν - θεωρητικά, όλαμοιάζουν υπέροχα με τις τραγουδίστριεςπου έχουν αυτές τις μεγάλες φωνές, όμωςκανείς δεν έχει καταφέρει ακόμα ναεξηγήσει για ποιο λόγο όταν τις ακούςπαγώνουν τα' αρχίδια σου.

Η Ιρλανδίαστέλνει φέτος στη Γιουροβίζιον μιαγαλοπούλα∙ ήταν μεταξύ του Τζόνι Λόγκανκαι της γαλοπούλας, αλλά ο Τζόνι έχειγεράσει και τα κάνει πάνω του, οπότεπροτίμησαν τη γαλοπούλα, με την ελπίδαπως δεν θα κουτσουλήσει πάνω στη σκηνή.

Ητραγουδίστρια της Ανδόρας ψάχνει τονΚαζανόβα στο Βελιγράδι, όμως είναι πιοπιθανό να συναντήσει το στρατηγό Μλάντιτςκαι τότε θα πει το δεσπότη Παναγιώτηγιατί ο στρατηγός κρύβεται εδώ καιχρόνια και πρέπει να έχει λαλήσει απότην αγαμία.

Για το τραγούδι τηςΒοσνίας το μόνο που έχει ενδιαφέρονείναι πως τον τραγουδιστή τον λένε Λάκα,ενώ το σωστό θα ήταν να τον λένε Μαλάκαή -ακόμα καλύτερα- Χοντρομαλάκα.

Τοτραγούδι της Αρμενίας είναι αριστούργημακαι η τραγουδίστρια καταπληκτική (σ.τ.π.δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα αλλά,με όσα είχα γράψει πέρσι για τη συμμετοχήτης Αρμενίας, κατάφερα να κάνω τουςΑρμένιους Τούρκους και παραλίγο ναέχουμε τη γενοκτονία των συντακτών τηςLifOαπό τους Αρμένιους, οπότε φέτοςαυτολογοκρίθηκα).

Η τραγουδίστριατης Ολλανδίας είναι ωραίος γύναικος,αλλά τόσο ο ενδυματολόγος όσο και οχορογράφος έκαναν ό,τι περνούσε από τοχέρι τους για να τη χαντακώσουν. Αν δεντα πάει καλά στη Γιουροβίζιον, μπορείνα γυρίσει μια τσόντα με τους δυο χορευτέςνα τη μαστιγώνουν με
βοϊδόπουτσες -θα γίνει ανάρπαστη.

Οι Φινλανδοίσυμμετέχουν ξανά με κάτι ροκάδες, αλλάδεν είναι μεταμφιεσμένοι, οπότε θαπάρουν τον πούλο γιατί είναι πιο άσχημοιαπό τα τέρατα.

Η Νίκο και ο Βλαντ απότη Ρουμανία έχουν την εντύπωση πωςτραγουδάνε στη Σκάλα του Μιλάνου∙ αυτήνομίζει πια πως είναι η Μαρία Κάλλας κιαυτός τουλάχιστον ο Παβαρότι, αλλά αςτους αφήσουμε να ζήσουν τη φαντασίωσήτους πριν επιστρέψουν οριστικά στοκωλοχώρι τους για να μαζεύουν καπνά.

ΟΡώσος τραγουδιστής συμμετέχει γιαδεύτερη φορά στη Γιουροβίζιον. ΣτηνΑθήνα είχε εμφανιστεί με δυο μπαλαρίνεςκαι μια τρίτη χορεύτρια που έβγαινεμέσα από ένα πιάνο, αλλά στο Βελιγράδιθα κάνει μια πιο λιτή εμφάνιση, αφού θασυνοδεύεται μόνο από ένα παγοδρόμιο.Οι Ρώσοι είχαν ζητήσει -εκτός από τοπαγοδρόμιο- να υπάρχουν πάνω στη σκηνήμια όρκα, οκτώ πολικές αρκούδες και τρίαπαγόβουνα, αλλά υπήρχε πρόβλημα με τηναλλαγή του σκηνικού, αφού η Ελλάδα -πουακολουθούσε στον ημιτελικό- ήθελε ναανεβάσει στη σκηνή τη Βιβλιοθήκη τηςΑλεξάνδρειας.

Η Καλομοίρα ήθελεπολλά βιβλία στη σκηνή για να αποδείξειπως είναι διανοούμενη της Αριστεράςκαι ψηφίζει Συνασπισμό, αλλά τελικάπεριορίστηκε σε ένα μεγάλο βιβλίο πουανοίγει κι από μέσα πετάγεται ο ΔιονύσηςΣαββόπουλος με κόκκινο τάνγκα καιζαρτιέρες. Οι ελπίδες της Καλομοίραςνα κερδίσει το διαγωνισμό είναι μεγάλες,αφού οι σεισμοί, τα τσουνάμι και οιτυφώνες στη Νοτιοανατολική Ασία έχουνκρατήσει τους Ευρωπαίους παιδεραστέςκαθηλωμένους στις χώρες τους, αλλά θαήταν ακόμα μεγαλύτερες αν εμφανιζότανμε σοσονάκια, σχολική ποδιάκαι
γλειφιτζούρι.

Ο τραγουδιστήςτου ισλανδικού συγκροτήματος μάλλονείναι στρέιτ και προσπαθεί να παραπλανήσειτο αθώο κοινό της Γιουροβίζιον με τακουνήματά του. Ο χορογράφος προσπάθησε,αλλά μόλις κατάλαβε πως ο τραγουδιστήςκαι η τραγουδίστρια είναι εντελώςκούτσαυλοι, τους έβαλε να περπατάνε, μετην ελπίδα πως θα καταφέρουν να αντέξουντρία λεπτά πάνω στη σκηνή χωρίς ναμπουρδουκλωθούν μεταξύ τους.

Ητραγουδίστρια της Σουηδίας είναιπαντρεμένη και αυτό δεν είναι περίεργοαφού σε πολλούς άνδρες αρέσουν οιτρανσέξουαλ. Το παράξενο είναι πως έχεικάνει και δυο παιδιά, οπότε οδηγούμαστεστο συμπέρασμα πως η ιατρική στηΣκανδιναβία κάνει θαύματα. Έχει ελπίδεςνα κερδίσει γιατί μπορεί να τα έχουμεδει όλα αλλά, οπωσδήποτε, ο συνδυασμόςτραβεστί, γυναίκας και τέρατος πάνω στοίδιο πρόσωπο εξακολουθεί να παραμένεικάπως αλλόκοτος.

Το τουρκικό τραγούδιαποδεικνύει πως η τουρκική κοινωνίαβρίσκεται σε βαθιά κρίση, ενώ η συμμετοχήτης Ουκρανίας βασίζεται στις εμπνευσμένεςιδέες του Φωκά Ευαγγελινού∙ ο Φωκάςπροσπαθεί να αλλάξει το στυλ στιςχορογραφίες, αλλά δεν τα καταφέρνει,αφού το έμπειρο μάτι
μας θα αναγνώριζετην καλλιτεχνική του σφραγίδα ακόμα κιαν χορογραφούσε το μνημείο του ΆγνωστουΣτρατιώτη.

Ο Λιθουανός τραγουδιστήςθέλει να γίνει διάσημος ροκάς, αλλά στηΓιουροβίζιον τραγουδάει μια αηδιαστικήμπαλάντα σαν αυτιστικός.

Ητραγουδίστρια από την Αλβανίαείναι φοβισμένη -και με το δίκιο της-επειδή πιστεύει πως δεν θα καταφέρεινα φύγει ζωντανή από τη Σερβία.

Ότανξεκινήσει η σπαρακτική μπαλάντα τηςΕλβετίας, όλοι θα τρέξετε στην τουαλέτα.Ενώ θα είστε με τα βρακιά στο πάτωμα, θαακούσετε από το σαλόνι ένα άλλο τραγούδι,μη βιαστείτε να τρέξετε στην τηλεόρασηγιατί είναι το ίδιο τραγούδι, απλώς οτραγουδιστής αποφάσισε στη μέση τουτραγουδιού να το ρίξει στο χορό για ναπάνε κάτω τα φαρμάκια.

Το τραγούδιτης Τσεχίας απογειώνεται από τα ωραίαπόδια της τραγουδιάρας -που έχει καισυγκλονιστικό ποπό-, αλλά κάποιος άσχετοςαποφάσισε να είναι τσίτσιδες και οιχορεύτριες, οπότε παθαίνεις σύγχυσηγιατί δεν ξέρεις πού να πρωτοκοιτάξεις.

Στοτραγούδι της Λευκορωσίας έπαθα κρίσηεπιληψίας και με τρέχανε στο νοσοκομείο.

ΗΛετονία στέλνει φέτος στη Γιουροβίζιοντρεις πειρατές - η πειρατεία είναιπαράδοση στη Λετονία γιατί είναι ο μόνοςτρόπος να εγκαταλείψεις τη χώρα. Ηπειρατίνα του συγκροτήματος είναιβυζαρού γιατί οι δυο πειρατές -όταν δενκουρσεύουν τα πλοία- της τραβάνε συνέχειατα μαστάρια σε μια προσπάθεια ναανακαλύψουν κατά πού θα φυσήξει ο άνεμος.Και μην ξεχνάτε: Η πειρατεία σκοτώνειτις εταιρείες δίσκων - η μουσική είναιήδη νεκρή.

Το τραγούδι της Κροατίαςθα κάνει θραύση στα ΚΑΠΗ της Ευρώπης.Στο κροατικό συγκρότημα συμμετέχει κιένας γεροξούρας 150 χρονών, αλλά κρατάειμπαστούνι γιατί, το «ο γέρος θα πάειή από πέσιμο ή από χέσιμο» μάλλονείναι κομμάτι και της κροατικής λαϊκήςσοφίας. Πάντως,
αν τα τινάξει μέχριτην έναρξη του διαγωνισμού, το τραγούδιθα διακοπεί στα σημεία που τραγουδούσεο παππούς, θα κρατηθεί ενός λεπτού σιγήκαι θα μοιραστούν στους θεατές κόλλυβακαι παξιμάδια.

Το βουλγαρικό τραγούδιέχει πολλά μουσικά θέματα, ένα χορευτήχιπ-χοπ, μουσικούς, dj, φωτιές καιπυροτεχνήματα, αλλά μάλλον οι Βούλγαροιτο παράκαναν με τα εφέ αφού περνάεισχεδόν απαρατήρητη η τραγουδίστρια πουείναι ντυμένη σαν πουτάνα.

Οτραγουδιστής από τη Δανία επιτελείκοινωνικό έργο: Θα βοηθήσει πολλούς νακαταλάβουν γιατί οι Δανές γουστάρουντρελά τους Έλληνες.

Η τραγουδίστριατης Γεωργίας είναι τυφλή κι αυτό είναικρίμα - κανονικά θα έπρεπε να είναιμουγκή. Το τραγούδι της λέει πως «ηειρήνη θα έρθει» - ας της κάνουν τοχατίρι να της πουν πως η ειρήνη ήρθε,αφού, είτε έρθει είτε δεν έρθει η ειρήνη,αυτή δεν θα τη δει.

Οι Ούγγροιπιστεύουν πως η Γιουροβίζιον είναιδιαγωνισμός τραγουδιού και έχουν στείλειμια κανονική τραγουδίστρια, ενώ η Μάλτααποφάσισε να σοκάρει το κοινό, αφούφέτος δεν έστειλε ούτε τη χοντρήτραγουδίστρια ούτε έναν απ' αυτούςτους χαμογελαστούς νάνους που έχουνξεμείνει στη Μάλτα από κάποιο ευρωπαϊκότσίρκο∙ το μαλτέζικο τραγούδι λέγεται«Βότκα» και η μουσική του θυμίζειρώσικο τραγούδι, σε μια προσπάθεια νακερδίσει ψήφους από τις χώρες του πρώηνανατολικού μπλοκ, αλλά οι πρώηνκομμουνιστές δεν επηρεάζονται από τόσοφτηνά καπιταλιστικά τρικ, ενώ παράλληλαπνίγουν πια τους καημούς τους στο ουίσκικαι στη σαμπάνια και όχι στη βότκα.

Τοτραγούδι της Κύπρου συνδυάζει το θέατρομε τα μπουζούκια, το μοντέρνο με τοκλασικό και τη βλαχιά με την καραβλαχιά.Η Ευδοκία Καδή εμφανίζεται με ένα φόρεμαπου την κάνει να μοιάζει με εξωγήινη,αλλά γρήγορα το πετάει για να φανούν ταμπούτια της και να αποδειχτεί πως ηΚύπρος ανήκει επάξια στη μεγάλη ευρωπαϊκήοικογένεια. Οι Κύπριοι θα έχουν πάνωστη σκηνή ένα τραπέζι, όχι επειδή είναικοιλιόδουλοι, αλλά για να ανεβοκατεβαίνειη Ευδοκία και να φαίνεται το βρακί της.Αν ο χορογράφος είχε σκεφτεί να αρπάζειη Ευδοκία το τραπέζι με τα δόντια καινα ρίχνει μερικές στροφές με το τραπέζιστο στόμα, οι Ευρωπαίοι θα μαγεύοντανκαι του χρόνου ο τελικός της Γιουροβίζιονθα γινόταν σίγουρα στη Λευκωσία.

Ητραγουδίστρια από τα Σκόπια θα δώσεισκληρή μάχη με την τραγουδίστρια τηςΠορτογαλίας για το ποια θα μαγέψειπερισσότερο τις λεσβίες της Ευρώπης-αφού είναι και οι δυο νταρντάνες-, αλλάνομίζω πως το μεγάλο λάθος και των δυοείναι πώς έχουν άντρες δίπλα τους στησκηνή και υπάρχει ο κίνδυνος νααποπροσανατολίσουν το ψαγμένο λεσβιακόκοινό.

Το Ηνωμένο Βασίλειο εκπροσωπείταιαπό έναν αδύνατο μαύρο που -αν δεν ήτανάσχημος και καραφλός- θα ήταν ο σωσίαςτου Μπαράκ Ομπάμα. Το πρόβλημα με τοΗνωμένο Βασίλειο -εκτός του γεγονότοςπως δεν είναι ούτε Ηνωμένο ούτε Βασίλειο-είναι πως, αν έχεις ακούσει προηγουμένωςόλες τις Σβετλάνες και τις Ρουσλάνεςτου κόσμου να τραγουδάνε στα αγγλικά,τα αγγλικά των Βρετανών σου φαίνονταιλάθος. Οι Βρετανοί πρέπει να αρχίσουννα στέλνουν Ουκρανές στη Γιουροβίζιονγιατί διαφορετικά θα έρχονται συνέχειατελευταίοι.

Οι τέσσερις Γερμανίδεςέχουν πολύ ωραίο μπούστο -θα ήταν ιδανικέςγια διαφήμιση σουτιέν-, ενώ ο ΓάλλοςΣεμπαστιάν Τελιέ είναι τόσο καλόςμουσικός που είναι σίγουρο πως έχειπάει στο Βελιγράδι όχι για να κερδίσειτο διαγωνισμό αλλά για να βρει καμιάδίμετρη Σέρβα, να την
παρασύρει στοδωμάτιο του ξενοδοχείου του και να τηςπετάξει τα μάτια έξω.

Αν ψηφίσουνοι λιλιπούτειοι κανιβαλιστές τηςΕυρώπης, το ισπανικό τραγούδι θα κερδίσειχαλαρά το διαγωνισμό και θα το σιχαθείη ψυχή σας, αφού θα ακούγεται στη διαπασώνσε όλα τα παιδικά πάρτι∙ το χειρότεροείναι πως θα το χορεύουν και οι μεγάλοιπου νομίζουν πως ο παλιμπαιδισμός σεκάνει μοντέρνο.

Και το φετινό τραγούδιτης Σερβίας είναι «ποιοτικό». Δενξέρω τι έχουν πάθει οι Σέρβοι μετά τουςνατοϊκούς βομβαρδισμούς -μπορεί τοουράνιο να ήταν εμπλουτισμένο με βαριάκουλτούρα-, αλλά, αν τα πράγματα στη χώραμας χειροτερέψουν κι άλλο, μπορούμε ναζητήσουμε από τους συμμάχους μας να μαςβομβαρδίσουν για κάνα μήνα, ώστε μετάνα ακούμε όλη μέρα τον «Μεγάλο Ερωτικό»και την «Εποχή της Μελισσάνθης».

Στήλες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ