Smells like teen spirit

Smells like teen spirit Facebook Twitter
0
Πως και πότε ξεκινήσατε;

Η Πάτρα είναι μικρή πόλη, τα στέκια λίγα και οι άνθρωποι με τα ίδια ενδιαφέροντα αναπόφευκτα γνωρίζονται. Ξεκινήσαμε να παίζουμε και να γράφουμε μουσική, κυρίως DIY ηχογραφήσεις στο σαλόνι του Φώντα, στο υπνοδωμάτιο του Στράτου και σε ένα μικρό, στοιχειωμένο σπιτάκι στο δάσος. Δοκιμάσαμε ηλεκτρικές κιθάρες, χαλασμένα '70s organ, ντέφια, κλεμμένα samples, κλασικά πνευστά και ένα μάτσο γνωστούς φίλους, μουσικούς και μη, μέχρι να οδηγηθούμε σε έναν πιο άμεσο ήχο. Κατά τη διάρκεια «πνευματικής αναζήτησης» του Στράτου παρουσιάστηκε το όνομα Monovine μαζί με τον Rat Messiah και αυτή είναι η αφετηρία μας.

Πείτε μας μερικά πράγματα για τη διαδικασία των ηχογραφήσεων.

Οι ηχογραφήσεις του δίσκου ήταν μια σημαντική εμπειρία που μας δίδαξε πολλά. Όλα τα κομμάτια του δίσκου ηχογραφήθηκαν one-take, καθώς δεν μας αρέσει η λογική του αψεγάδιαστου, κι έτσι αφήσαμε μέσα μικρά λάθη όπως ξεκούρδιστο μπάσο, φάλτσα κ.λπ. Από τις πιο αξέχαστες στιγμές ήταν η μέρα που ηχογραφήσαμε το «Lazy». Ήμασταν μαζεμένοι φίλοι στο στούντιο και ο καθένας πήρε από μια φλογέρα, ένα ντέφι, ένα μουσικό κουτί, μια κουδούνα και με δυο μικρόφωνα στη μέση ηχογραφήσαμε ζωντανά.

Ήταν στόχος να βγει ο δίσκος πρωταπριλιά;

Όχι. Ξεκίνησε περισσότερο σαν inside joke λόγω των πολλαπλών καθυστερήσεων στην κυκλοφορία του δίσκου και όσο πλησίαζε ο καιρός είπαμε να τον κυκλοφορήσουμε πρωταπριλιά.

Είναι το χιούμορ κινητήρια δύναμη της μπάντας;

Ναι, και ειδικότερα το μαύρο χιούμορ. Θα δανειστούμε μια φράση του Tom Robbins για το χιούμορ: «Αν η αίσθηση του χιούμορ αναπτυχθεί σωστά, είναι ανώτερη από οποιαδήποτε θρησκεία που έχει ως τώρα επινοηθεί».

Ποια είναι η συναυλία που θυμάστε πιο έντονα;

Θυμόμαστε τις περισσότερες συναυλίες που έχουμε δώσει, ίσως λίγο παραπάνω αυτή στη Πάτρα, που παραλίγο να τη συνεχίσου- με στο νοσοκομείο…

Παρακολουθείτε τη σύγχρονη δισκογραφία ή τα πάντα τέλειωσαν στα '90s;

Εννοείται πως παρακολουθούμε τη σύγχρονη δισκογραφία. Μπορεί να μην είμαστε οι καλύτεροι πελάτες του πλησιέστερου δισκοπωλείου, αλλά ευτυχώς έχουμε φίλους που είναι! Τα '90s με τη μουσική τους ποικιλομορφία σίγουρα είναι μια σημαντική δεκαετία που καθόρισε τις επιρροές μας, αλλά δεν είναι η μόνη.

Είναι οι Nirvana ό,τι καλύτερο συνέβη στο ροκ εν ρολ τα τελευταία 20 χρόνια;

Κοίταξε, η μουσική δεν είναι διαγωνισμός για να πεις ότι αυτό είναι καλύτερο ή χειρότερο. Οι Nirvana άφησαν το στίγμα τους έντονα, αλλά υπάρχουν τα τελευταία χρόνια εξίσου σημαντικές μπάντες όπως οι White Stripes, QOTSA, Elliot Smith και φυσικά πολλές άλλες.

Τι συμβαίνει στην Πάτρα και δεν σταματάει να βγάζει καλά συγκροτήματα; Για όλα ευθύνονται οι Raining Pleasure;

Να σου πω την αλήθεια, ούτε εμείς ξέρουμε. Υποψιαζόμαστε, όμως, πως υπάρχουν υπόγειες μυστικές εγκαταστάσεις υψίστης ασφαλείας που πειραματίζονται με συγκροτήματα, με απώτερο σκοπό η Πάτρα να γίνει η μεγαλύτερη μουσική υπερδύναμη στον κόσμο. Δεν υπάρχουν ντοκουμέντα που να αποδεικνύουν την έμμεση ή άμεση συμμετοχή των Raining Pleasure.

Υπάρχει κάποιο είδος μουσικής που δεν παίζει ο ντράμερ σας;

Εκκλησιαστική μουσική.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ