Ένας στους τρείς φοιτητές σκέφτεται την πορνεία ως οικονομική λύση

Ένας στους τρείς φοιτητές σκέφτεται την πορνεία ως οικονομική λύση Facebook Twitter
0

Ένας στους τρεις φοιτητές που σπουδάζουν στο Βερολίνο θα σκεφτόταν την πορνεία ως μέσο χρηματοδότησης των σπουδών τους, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Σπουδών της γερμανικής πρωτεύουσας. Οι διαθέσιμοι για πορνεία στην πόλη του Βερολίνου είναι περισσότεροι από ότι στο Παρίσι (29,2%) και στο Κίεβο (18,5%) λόγω των υψηλών διδάκτρων αλλά και του ότι η πορνεία είναι νόμιμη εκεί.

Η μελέτη-που εξέπληξε τους ερευνητές διαπίστωσε επίσης ότι ένα ποσοστό 4%, από τους ερωτηθέντες 3.200 φοιτητές είχαν ήδη εργαστεί σε κάποιον τομέα του σεξ, όπως πορνεία, ερωτικό χορό και shows στο ίντερνετ.

Μια από τις συντάκτριες της έκθεσης-φοιτήτρια και η ίδια- η Eva Blumenschein δήλωσε ότι η έρευνα έγινε επειδή υπήρχαν συχνά αναφορές από φοιτητές για πορνεία, όμως λίγα ήταν γνωστά για τη σχέση της με την εκπαιδευτική πολιτική.

H συντάκτρια έδωσε μία δική της εκδοχή για τη στροφή των φοιτητών στην πορνεία λέγοντας ότι οι πολλές πανεπιστημιακές εργασίες και τα ακριβά δίδακτρα κάνουν τους φοιτητές να αποζητούν τις μεγαλύτερες οικονομικές απολαβές στο λιγότερο διαθέσιμο χρόνο.

"Το βασικό κίνητρο των μαθητών για να στραφούν στην πορνεία, ήταν το οικονομικό, δηλαδή η μεγάλη αμοιβή" δήλωσε η Blumenschein στο Reuters.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ