Είναι αυθεντική Louis Vuitton; Ο οίκος μόδας εγκαινιάζει πλατφόρμα ελέγχου με τη Microsoft

Είναι αυθεντική Louis Vuitton; Ο οίκος μόδας εγκαινιάζει πλατφόρμα ελέγχου με τη Microsoft Facebook Twitter
GETTY IMAGES
4

O γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH εγκαινιάζει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα blockchain που θα πιστοποιεί την προέλευση και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το παραεμπόριο. 

Η μητρική εταιρεία, η οποία είναι ιδιοκτήτρια των οίκων Louis Vuitton, Christian Dior, Celine και Givenchy, δημιουργεί την πλατφόρμα, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να ανιχνεύουν και να διασταυρώνουν την αυθεντικότητα των προϊόντων που αγοράζουν.  Σε συνεργασία με τη Microsoft και την εταιρεία τεχνολογίας ConsenSys ανέπτυξαν την Aura που θα καταγράφει τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου για να αποδεικνύεται η προέλευση και να αποτρέπεται η αντιγραφή.

«Τα οφέλη για τους πελάτες είναι αυξημένη διαφάνεια και ενισχυμένα από ηθική άποψη προϊόντα» αναφέρεται σε ανακοίνωση του LVMH, στην οποία υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα brands πολυτελείας, με όλα τα δεδομένα να παραμένουν εμπιστευτικά. Ο οίκος Louis Vuitton θα είναι ο πρώτος που θα επιτρέψει στους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστορία των προϊόντων πολυτελείας και να αποδεικνύουν τη γνησιότητά τους, από τις πρώτες ύλες έως τη στιγμή πώλησής τους και θα ακολουθήσουν τα αρώματα του Dior.

Κατά τη διαδικασία παραγωγής, κάθε προϊόν θα καταγράφεται στο κοινό μητρώο, δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί και θα περιέχει μοναδικές πληροφορίες. Κατά τη στιγμή της αγοράς, ο πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της μάρκας για να λάβει το πιστοποιητικό AURA που περιέχει όλες τις πληροφορίες για το προϊόν. Η λύση έχει στόχο να παρέχει στον πελάτη διαφάνεια και Ενιαία Πηγή Αλήθειας (SsoT), ώστε να μπορεί να είναι σίγουρος ότι ένα προϊόν είναι πράγματι γνήσιο.

Οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με την προέλευση και τις πρώτες ύλες του προϊόντος, πληροφορίες που συνδέονται με την ηθική στην παραγωγή προϊόντων, την επιβάρυνση στο περιβάλλον, τις οδηγίες για τη φροντίδα τους, καθώς και την εξυπηρέτηση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση.

Ο Κεν Τίμσιτ, διευθύνων σύμβουλος της ConsenSys Solutions, του επιχειρηματικού βραχίονα για το Blockchain, ομίλου ConsenSys, δήλωσε ότι «η AURA είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για την βιομηχανία πολυτελείας» προσθέτοντας ότι η πρωτοβουλία θα είναι επωφελής για όλο τον κλάδο καθώς θα προστατεύει τα συμφέροντα, την ακεραιότητα και την ιδιωτικότητα κάθε brand.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
Παρακαλώ υπάρχει κάποιος εδώ που μπορεί να μου εξηγήσει την σχέση των γυναικών με τις τσάντες Louis Vouitton?Γιατί είναι "όνειρο ζωής" η απόκτησή της?Άραγε υπάρχουν και άλλοι που την βρίσκουν ακαλαίσθητη?