Το πείραμα - φάρσα που ντρόπιασε τους infuencers

Το πείραμα - φάρσα που ντρόπιασε τους infuencers Facebook Twitter
0

Ντροπιαστικές στιγμές για τους influencers κατέγραψε η κάμερα που είχε στηθεί για το πείραμα εταιρίας με φτηνά παπούτσια.

Πρόσφατα, η low-budget επιχείρηση υποδημάτων Payless έστησε την παγίδα της στην Καλιφόρνια.

Η «Payless» χρησιμοποίησε ένα πρώην κατάστημα Armani στη Σάντα Μόνικα και τοποθέτησε στα ράφια παπούτσια καλώντας την επιδραστική κοινότητα στα εγκαίνια της φανταστικής εταιρίας Palessi.

Το πάρτι ήταν λαμπερό και όλα ήτα εξαιρετικά προσεγμένα ώστε να θυμίζει λανσάρισμα ακριβού οίκου.

Οι λάτρεις της μόδας φάνηκαν να πιστεύουν ότι ψωνίζουν από συλλογή υψηλής μόδας, όταν στην πραγματικότητα το κατάστημα ήταν γεμάτο με μεταμφιεσμένα παπούτσια Payless, με μία μόνο αλλαγή στην τιμή.

Ενδεικτικό είναι πως ένα ζευγάρι πάνινα παπούτσια αξίας 19,99 δολαρίων πωλήθηκε για 640 δολάρια. Μέσα σε λίγες ώρες μετά το άνοιγμα του καταστήματος τα κέρδη ξεπέρασαν τα 3000 δολάρια.

Παρόλο που οι fashionistas εξαπατήθηκαν να πιστέψουν ότι αγοράζουν προϊόντα κάποιου νέου σχεδιαστή, τελικά η Payless επέστρεψε τα χρήματα που ξόδεψαν και τους χάρισε τα παπούτσια.

Βέβαια έκανε μια εξαιρετική διαφήμιση των παπουτσιών της...

 

Τα βίντεο δείχνουν τη στιγμή που τους λένε την αλήθεια:

 
 
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ