Δημήτρης Παπαϊωάννου-To MΕΣΑ είναι ένα παιχνίδι

Δημήτρης Παπαϊωάννου-To MΕΣΑ είναι ένα παιχνίδι Facebook Twitter
0

Είχα αναφερθεί σε παλιότερο lifonow στη χρήση των social media εργαλείων από τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και την ενσωματωσή τους στην επικοινωνιακή φαρέτρα του ΜΕΣΑ της νέας του 6ωρης παράστασης που πρόκειται ν' ανέβει τον Απρίλιο στο Παλλάς.

Κρίνοντας από το δαιδαλώδες (σε πρώτο επίπεδο) της παράστασης και του πόσο δύσκολο θα ήταν να επικοινωνηθεί ευκρινώς το καλλιτεχνικό νόημα της (μόνο) από τους δημοσιογραφικούς διαμοιραστές επέλεξε να ενταχθεί και αυτός πιο ενεργά στη διάχυση της πληροφορίας με τη βοήθεια που του παρέχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία.



Έτσι μετά από τον κατατοπιστικό site του ΜΕΣΑ ανέβασε σήμερα και μια συνέντευξη (φτιαγμένη από τον ίδιο) στο vimeo λογαριασμό του όπου αναλύει διεξοδικά τι κρύβεται κάτω από τις καλλιτεχνικές ψηφίδες της παράστασης.

Τα video δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά ν' απαντούν σε μια σειρά υποθετικών δημοσιογραφικών ερωτημάτων.

Τί είναι το ΜΕΣΑ;

Παράσταση ή performance art;

Πως συντίθεται το ΜΕΣΑ;

Voyeurism και ΜΕΣΑ

Γιατί 6 ώρες;

Είναι χορός;

Μπορεί να το κάνει ο καθένας;

Πρωταγωνιστές και σύνολο

Χρειάζεται υπομονή;

Είναι το ΜΕΣΑ σχόλιο για την εποχή;

Επιτυχία και επόμενο βήμα

Ποιό είναι το στοίχημα;




Κρατώ μια φράση που για μένα συμπυκνώνει την στάση που πρέπει να έχει ο δέκτης σε σχέση με τον καλλιτεχνικό πομπό:

Δεν ξέρω τι έχει να κερδίσει κάποιος που θα δει και τις 6 ώρες. Αν δε το κάνει ψυχαναγκαστικά και το κάνει για την απολαυσή του νομίζω πως θα κερδίσει μερικές ώρες που θα συναντηθεί πραγματικά με τον εαυτό του.

("παίξε" με το ΜΕΣΑ στο noMIRACLES)

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.