Η στιγμή που φαν του Morrissey όρμηξε στη σκηνή - ΒΙΝΤΕΟ

Η στιγμή που φαν του Morrissey όρμηξε στη σκηνή - ΒΙΝΤΕΟ Facebook Twitter
1

Ένας άνδρας που σκαρφάλωσε στη σκηνή κατά τη διάρκεια συναυλίας και φαινόταν να επιτίθεται στον Morrissey, αποδείχθηκε τελικά πως απλά ήθελε να τον αγκαλιάσει. 

Ο ενθουσιώδης ακροατής μαγνητοσκοπήθηκε καθώς πραγματοποιούσε έφοδο στη σκηνή, μετά από άλλους που προηγήθηκαν και προσπαθούσαν να αγγίξουν το χέρι του πρώην φρόντμαν των Smiths. 

Στο βίντεο φαίνεται ο άνδρας να πέφτει πάνω στον Morrissey με μεγάλη ταχύτητα, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα, επενέβησαν οι άνδρες ασφαλείας. 

Το συμβάν στο τέλος συναυλίας στο Copley Symphony Hall του Σαν Ντιέγκο. Ο άνδρας απομακρύνθηκε από την σκηνή και η συναυλία διακόπηκε. 

«Κανείς δεν προσπάθησε να γρονθοκοπήσει τον M. χθες το βράδυ» έγραψε στο Facebook ο μάνατζερ του Morrissey, Peter Katsis. 

«Οι οπαδοί του Morrissey δεν είναι κακοήθεις. Οι οπαδοί προσπάθησαν να κάνουν απλά αυτό που κάνουν για σχεδόν τριάντα χρόνια. Να κάνουν ό,τι μπορούν για να ανέβουν στη σκηνή και να τον αγγίξουν ή να τον αγκαλιάσουν.»

Ωστόσο, πρόσθεσε πως ο συγκεκριμένος οπαδός ήταν περισσότερο επιθετικός στην προσέγγιση και έτσι οι άνδρες ασφαλείας έκαναν την δουλειά τους. 

«Αυτό ήταν όλο. Στο τέλος κανείς δεν πληγώθηκε και κανείς δεν συνελήφθη.» 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια