Και να, τελικά, τι είναι αυτό το μωβ πουλί που προσγειώνεται στα σχόλια του Facebook

0

Εδώ και λίγες μέρες, κάτω από πολλά σχόλια και posts στο Facebook (κυριολεκτικά) προσγειώνεται ένα μωβ περιστέρι. Αρχικά, λίγοι ήξεραν τι μπορεί να σημαίνει -εν είδει σχολίου- αυτό το meme. Καλά - καλά, η δημιουργός του Syd Weiler δεν είχε κάτι συγκεκριμένο να πει, όταν έφτιαξε αυτό το «αυτοκόλλητο» για τα social media. Πολύ γρήγορα, όμως, το περιστέρι της άνοιξε φτερά για παντού και αγαπήθηκε από τους χρήστες των social media. H μόδα του ξεκίνησε από την Ταϊλάνδη και η Weiler αποκάλυψε ότι έφτιαξε αυτό το sticker πέρσι το καλοκαίρι, ενώ σχεδίαζε περιστέρια που παρατηρούσε κατά τη διάρκεια των ταξιδιών της. «Τα περιστέρια είναι περίεργα πουλιά, έχουν υπέροχα χρώματα στα φτερά τους και είναι αστείο να τα βλέπεις να λυγίζουν τον λαιμό τους για να ικετεύσουν για ψίχουλα. Το μόνο κακό είναι ό,τι τρώνε και βρωμιές» (σ.σ.: εξ ου και το "Trash Dove", όπως ονομάζεται το συγκεκριμένο meme). Βέβαια, το πουλάκι εκτός από αμέτρητους φίλους έχει και εχθρούς. Πρόσφατα, χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο νεοναζιστικών κινημάτων -εν αγνοία της δημιουργού του, φυσικά- και ως σήμα κατατεθέν της alt-right... 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ