Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια

Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια Facebook Twitter
0

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η United Colors of Benetton κατατάσσεται μεταξύ των εμπορικών σημάτων μόδας που έχουν δεσμευτεί να αποκαλύπτουν αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους σύμφωνα με τον Fashion Transparency Index (Δείκτης Διαφάνειας Μόδας).

«Όταν οι καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερες, καλύτερης ποιότητας και πιο αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ρούχων που αγοράζουν, είναι σε θέση να λαμβάνουν και καλύτερες αποφάσεις», εξηγεί η έκθεση.

Η United Colors of Benetton συγκέντρωσε συνολικό σκορ 55, το υψηλότερο μεταξύ όλων των ιταλικών εμπορικών σημάτων μόδας και μεταξύ των δέκα καλύτερων παγκοσμίως. Αυτό αποτελεί σημαντική κατάκτηση σε σχέση με πριν από τέσσερα χρόνια, όταν το σκορ της εταιρείας ήταν 17 τοις εκατό.

Μεταξύ των κατηγοριών που αναλύθηκαν από τον δείκτη, η ιχνηλασιμότητα είναι εκείνη στην οποία η United Colors of Benetton πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα, με βαθμολογία 73% (έναντι μέσου όρου 16%). Είναι το τέταρτο καλύτερο αποτέλεσμα ανάμεσα σε όλες τις μάρκες που αναλύθηκαν παγκοσμίως και ανταμείβει τη δέσμευση που έχει αναλάβει η εταιρεία στη χαρτογράφηση της αλυσίδας εφοδιασμού της.

Η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Fashion Revolution, και από το 2013 ο Fashion Transparency Index αναλύει το επίπεδο διαφάνειας 200 μεγάλων εμπορικών σημάτων και λιανοπωλητών ρούχων, αξιολογώντας πέντε κατηγορίες: τη συμμόρφωση με περιβαλλοντικές και κοινωνικές δεσμεύσεις, την εταιρική διοίκηση με περιβαλλοντική και κοινωνική πολιτική, την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού, τις δράσεις ελέγχου και εξυγίανσης σε προμηθευτές, και την ικανότητα αντιμετώπισης συγκεκριμένων ζητημάτων όπως η διαχείριση αποβλήτων, η ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι ή η χρήση βιώσιμων υλικών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκθεση, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://www.fashionrevolution.org/about/transparency/

 

Περισσότερες πληροφορίες:

benettongroup.com/sustainability
benetton.com

facebook.com/benetton

twitter.com/benetton

youtube.com/benetton

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM