Ασυμβίβαστη κομψότητα

Ασυμβίβαστη κομψότητα Facebook Twitter
0

Το λευκό πόλο μπλουζάκι, το L.12.12, φορεμένο ανατρεπτικά πάνω από επίσημα outfits, συνοψίζει όλη την αισθητική της καινούργιας καμπάνιας της Lacoste. Το διάσημο κροκοδειλάκι, αντιλαμβανόμενο τις απαιτήσεις της εποχής, αποστασιοποιείται από την αυστηρή πολυτέλεια και αναζητά την απλότητα, την κομψότητα και τη διαχρονικότητα.

Από το 1933, η Lacoste δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται, με βάση πάντα τα ιδανικά του ιδρυτή της, René Lacoste, του τολμηρού και κομψού οραματιστή που αρνήθηκε να θυσιάσει την άνεσή του στο όνομα των κανόνων και καθιέρωσε τη σύγχρονη κομψότητα στα γήπεδα του τένις εκείνης της εποχής, με τη δημιουργία του πρώτου polo shirt, του L.12.12.

Έπειτα από τα πέντε χρόνια της πολύ επιτυχημένης «αέρινης» καμπάνιας με τίτλο «Un peu d’ air sur terre», η Lacoste ανέθεσε στους θρυλικούς φωτογράφους μόδας Mert Alas & Marcus Piggot το νέο της επικοινωνιακό βήμα. Και εκείνοι απεικόνισαν την ελευθερία του στυλ της μάρκας, με το L.12.12 polo φορεμένο πάνω από βραδινά ρούχα ως το απόλυτο συστατικό για ένα χαλαρό look, πολύ μακριά από τα δόγματα της μόδας και τους συμβιβασμούς της.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM