Τι είναι η «Panorila»; O Γιάννης Ιασωνίδης της δισκογραφικής Orila παρουσιάζει την επετειακή διοργάνωση

Τι είναι η «Panorila»; O Γιάννης Ιασωνίδης της δισκογραφικής Orila παρουσιάζει την επετειακή διοργάνωση Facebook Twitter
Φωτο: Victoras Gogas
0

— Η Orila μετρά πλέον πάνω από 10 χρόνια δράσης. Πού εστιάζει σήμερα;

Η Orila δημιουργήθηκε ως μια DIY δισκογραφική ετικέτα το 2008 από τον Γιάννη Ιασωνίδη και τον Βασίλη Κωσταντουδάκη. Σήμερα απαρτίζεται από μια μικρή, πολυσχιδή καλλιτεχνική ομάδα που εκφράζει τις δημιουργικές αναζητήσεις της. Σκοπός μας είναι η εισαγωγή και εξοικείωση του υπάρχοντος και εκκολαπτόμενου κοινού με τις πειραματικές τέχνες μέσα από αυτοσχέδιες δράσεις, in-situ περφόρμανς και διεπιστημονικά έργα τέχνης που ξεκινούν έναν ουσιώδη διάλογο με το ευρύ κοινό. 

— Τι να περιμένει κανείς από το «Panorila», την επετειακή σας διοργάνωση;

Η «Panorila III» δεν είναι ένα γεύμα εξωτικό ή επίσημο αλλά μάλλον σπιτικό, φιλικό και οικογενειακό ταυτόχρονα. Μια αφορμή ‒όχι τόσο μοναδική, όσο ανθρώπινη‒ για να συναντηθούν οι συμμετέχοντες με το κοινό και να μοιραστούν χώρο και νου.

Σκοπός μας είναι η εισαγωγή και εξοικείωση του υπάρχοντος και εκκολαπτόμενου κοινού με τις πειραματικές τέχνες μέσα από αυτοσχέδιες δράσεις, in-situ περφόρμανς και διεπιστημονικά έργα τέχνης.

— Λίγα λόγια για τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν φέτος;

Σε μια σπάνια, μη παρασκηνιακή εμφάνιση, ο Νικόλας Μαλεβίτσης (Orila DJ) θα παρουσιάσει εμμονές από τις δύο μεγαλύτερες αγάπες του (Absurd/Rekem). Η Orila θα συναντήσει, επίσης, το νεότερο μέλος της, τον Μάνο Σακλά, media artist και σπουδαστή της ΑΣΚΤ, που εστιάζει στη μεταπολεμική σύνθεση, στην αλγοριθμική μουσική, στο rave, στην ακουστική αντίληψη και άλλες πτυχές της σύγχρονης τέχνης.

Οι RETE και Σπύρος Εμμανουηλίδης θα παρουσιάσουν ένα σύμπαν από ηλεκτροακουστικές ημι-συνθέσεις, ηχογραφήσεις πεδίου και modular synths made in Θεσσαλονίκη. Ο Carlo Maria, με ιταλικό μινιμαλισμό και αναφορές στη σύγχρονη club κουλτούρα και οι Bill Anagnos + Morah, ένα sui generis σχήμα με μαγιά από synthwave και kraut riddims, θα βρεθούν κι αυτοί στη σκηνή. Θα ακολουθήσει after party στο υπόγειο του «Ρομάντσο» με τους Monokini Beat, Bora Bora, Terra Exotica και K.atou.

— Πώς επιλέξατε το έργο της Ξαβιέρας Κουβαρά που θα παρουσιαστεί στο event;

Προκαλεί ερωτήματα, είναι βασισμένο στο τώρα, στην ιδιωτικότητα της στιγμής και στην ψευδαίσθηση αυτής. Το «Common Room» μας υπενθυμίζει ότι τίποτα απ' όσα μοιραζόμαστε στο Διαδίκτυο δεν μας ανήκει πια με τρόπο ανθρώπινο, ειλικρινή, και κλείνει το μάτι στο ψηφιακό «Turn on, tune in, drop out».

— Οι site specific δράσεις ήταν από την αρχή ένα από τα βασικά πεδία ενδιαφέροντος της Orila. Αυτήν τη στιγμή ποια είναι τα τρία πιο ενδιαφέροντα σημεία (στην Αθήνα ή και άλλου) που θα διαλέγατε;

Τα βασιλικά ανάκτορα στο Τατόι, η ακτογραμμή από την Αθήνα έως το Σούνιο και τo κάμπινγκ στο Δρέπανο Αργολίδας.

 

Tο trailer του Common Room

Info

Panorila 3

Παρασκευή 29/11, 21.00

Bios. Ρομάντσο

Αναξαγόρα 3-5

Εισ.: 6 ευρώ

Small Talk
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ