Sillyboy's Ghost Relatives: Ωμό, soft rock μέχρι το κόκαλο

Sillyboy's Ghost Relatives: Ωμό, soft rock μέχρι το κόκαλο Facebook Twitter
Φωτο: Φίλιππος Μαργαλιάς
0

Πώς πήρε το όνομά της η νέα μπάντα;
Από κάτι προσωπικό που μου συνέβη αλλά και συνολικά από την ανάγκη μου για μια αλλαγή. Μάλλον θέλω να «ωριμάσω» λίγο τον Sillyboy.

—Τι μουσική ακούγατε την περίοδο δημιουργίας του «In a small place»;
Τα τελευταία χρόνια έχω βουτήξει βαθιά στα '80s αλλά και στα '70s, κυρίως σε soft rock, light rock δημιουργούς. Gerry Rafferty, Elton John, The Carpenters και Steely Dan είναι κάποιοι από αυτούς, αλλά εξακολουθώ να ακούω πολύ John Martyn. Από σύγχρονες δουλειές, παρακολουθώ περισσότερο τις κυκλοφορίες της Mexican Summer.

—Πρόσφατα ξεκινήσατε συνεργασία με την εκλεκτική βρετανική Claremont 56. Πώς προέκυψε αυτό;
Στέλνουμε mail και, όταν υπάρχει ενδιαφέρον, απαντούν. Άλλες φορές αμέσως, όπως στην περίπτωση της Claremont 56 (πετύχαμε τον άνθρωπο να ακούει τα κομμάτια αραχτός, σε μια πισίνα ‒ κέντα!), και άλλες φορές μετά από πολύ καιρό. Αρχικά, έδειξε ενδιαφέρον για το single «In a small place» και στην πορεία μάς έκανε πρόταση για φουλ LP.

Sillyboy's Ghost Relatives: Ωμό, soft rock μέχρι το κόκαλο Facebook Twitter
Φωτο: Φίλιππος Μαργαλιάς

—Πόσο διαφορετικό είναι να δουλεύεις με μπάντα; Το προτιμάς;
Κάποιες φορές ναι, άλλες όχι και τόσο. Γουστάρω ακόμα να «σκαλίζομαι» μόνος μου. Σίγουρα έχει να κάνει με το ότι σε έναν βαθμό είμαι συγκεντρωτικός, αλλά θέλω να έχω και την άνεση να βρίζω τον εαυτό μου όταν το αποτέλεσμα δεν είναι καλό ‒ ξεκάθαρη περίπτωση S/M! Δουλεύοντας με την μπάντα, μπορεί να ξεκλειδώσεις πολλά πράγματα, πρέπει όμως να υπάρχει κοινός στόχος, δυνατές φιλίες και διάθεση να μπαίνουν οι εγωισμοί στο ντουλάπι.

—Από τις πρώτες σου εμφανίσεις με τη μάσκα μέχρι το βίντεο για το «In a small place» διακρίνει κανείς μια ειδική επιμέλεια όσον αφορά την αισθητική της παρουσίασης της δουλειά σου. Πόσο ασχολείσαι με αυτό το κομμάτι και πόσο σημαντικό το θεωρείς;
Έχει προκύψει αυθόρμητα από την πρώτη στιγμή, αλλά περισσότερο έχει να κάνει με τους φίλους που βοηθούν ώστε να συμβαίνουν όλα αυτά. Ο Γιάννης Πετρής έχει κάνει όλα μου τα εξώφυλλα και ο Στάθης Μουρδουκούτας τα βίντεο όλα αυτά τα χρόνια. Μεγαλώνουμε μαζί, η αισθητική παίζει μεγάλο ρόλο και για τους τρεις μας, πλέον ξέρουμε καλά ο ένας τον άλλον.

—Παρά τις αλλαγές, η μουσική σου παραμένει ατμοσφαιρική. Είναι κάτι που κάνεις συνειδητά;
Πάντα τέτοια μουσική άκουγα πάνω κάτω και αυτή είναι και η μουσική που μου αρέσει να γράφω και να παίζω. Ωμό, soft rock μέχρι το κόκαλο!

Sillyboy's Ghost Relatives: Ωμό, soft rock μέχρι το κόκαλο Facebook Twitter
Φωτο: Φίλιππος Μαργαλιάς

—Ποιο είναι το τελευταίο όνειρο που είδες και θυμάσαι πιο έντονα;
Είδα ότι ήμουν δεμένος σε ένα κρεβάτι και κάποιοι προσπαθούσαν να με υπνωτίσουν με ιερογλυφικά σύμβολα.

—Βόλτα με αυτοκίνητο το βράδυ στην Αθήνα. Ιδανική διαδρομή;
Θα προτιμούσα μια βόλτα προς Πειραιά, ίσως στο λιμάνι πολύ περασμένη ώρα.

—Τι περιμένεις με ανυπομονησία αυτές τις μέρες;
Θέλω να δω τα «Παράσιτα» στο σινεμά και να παίξουμε τα νέα κομμάτια στα επόμενα live.

 

Info: To «Ιn a small place» κυκλοφορεί σε βινύλιο από την Just Gazing Records και είναι διαθέσιμο σε κεντρικά δισκοπωλεία της Αθήνας (Rock & Roll Circus, Σίνα 21 & Syd Record Shop, Πρωτογένους 13) και της Θεσσαλονίκης (Λωτός, Σκρά 7-9 & Stereodisc Aριστοτέλους 4). Επίσης, είναι διαθέσιμο στο bandcamp. Στις 9/12 το συγκρότημα θα εμφανιστεί live στην Αγγλικανική Εκκλησία, στο πλαίσιο των Church Sessions του Pepper 96,6.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ