Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter
9

Για την απρόσμενη επιτυχία του Mama?, τη συνάντησή του με τον Αλέξη Τσίπρα και τη μουσική του φιλοσοφία, μίλησε ο ράπερ Υποχθόνιος που υπερασπίστηκε την αιχμηρή γλώσσα του είδους, ξεκαθαρίζοντας πως οι στίχοι του είναι βιωματικοί. 

Πώς νιώθει με τη viral επιτυχία του "Mama?" και τα φώτα της δημοσιότητας που συγκέντρωσε το στιγμιότυπο από την συνάντησή του με τον Έλληνα πρωθυπουργό; «Είμαι συνηθισμένος για τέτοιο "χαμό" γιατί κουβαλάμε πολλά viral στην πλάτη μας - το colombiano, το dub. Απλώς με το mama έχει ξεφύγει», λέει ο ίδιος, που αφηγείται πώς ξεκίνησε η συνεργασία του με τον Sin Boy για το κομμάτι τραπ-ρεγκετόν.

«Ο Sin Boy είχε το ρεφρέν και μου το έστειλε μέσω του Mad Clip. Θέλανε έναν έμπειρο να το ισορροπήσει», θυμάται, αποκαλύπτοντας και την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία του με τον Sin Boy: «Του είπα "αδελφέ, είναι πάρα πολύ ωραίο το κομμάτι απλά δεν καταλαβαίνω τι λες». Μου απάντησε "δε με ενδιαφέρει να καταλαβαίνουν τι λέμε στην Ελλάδα. Πάμε να κάνουμε καριέρα στο εξωτερικό". Και όντως μου στέλνουν βίντεο από το Πουέρτο Ρίκο και τη Βραζιλία».

Το 2016 που είχαμε συναντηθεί για να γίνει η συνέντευξη για τη Lifo, ο ΥΠΟ δεν έδινε συνεντεύξεις και οι δηλώσεις που έκανε ήταν ελάχιστες. Χθες, που συναντηθήκαμε ξανά και ηχογραφήθηκε η εκπομπή, ο ΥΠΟ ήταν περιζήτητος και έδινε συνεντεύξεις όλη την ημέρα, λόγω της συνάντησής του με τον πρωθυπουργό και της τεράστιας επιτυχίας του «Mama?» (το οποίο έπαιζε ακόμα και στα δελτία ειδήσεων!). Η εκπομπή δεν μεταδόθηκε ποτέ από το ραδιόφωνο του Avopolis, όπως ήταν προγραμματισμένο, γιατί είχε πέσει ο σέρβερ και ηχογραφήθηκε στο στούντιο του Νίκου Χαλντούπη, SoundCave Studios. Τον ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση. Στο στούντιο ήμασταν με τον William Darladanis.

Όπως λέει ο «Ύπο» υπάρχει μια δόση υπερβολής, αλλά οι στίχοι είναι κατά βάση βιωματικοί. «Η αστυνομία μας έχει συνέχεια στο "μάτι". Μας ψάχνουνε παντού (...) Όλα από το μηδέν, δεν λέμε ασυναρτησίες, κάποιος που δεν ξέρει τη ζωή μου νομίζει ότι λέμε ασυναρτησίες», συνεχίζει, υποστηρίζοντας ότι αν είχε παιδί θα το άφηνε να ακούσει ραπ. «Ό,τι υπάρχει στο λεξικό μας θα το χρησιμοποιούμε». Γιατί επιμένει και βάζει τη λέξη πουτ@@@; Ο ίδιος απαντά ότι είναι απλώς μία «ατάκα»: «Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch".  

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter

«Οι Έλληνες δεν κατάλαβαν ότι κάναμε ένα κομμάτι για την ξένη αγορά, με μία λέξη που ξέρουν όλοι, νόμιζαν ότι είμαστε ή μαστουρωμένοι ή τραυλίζουμε, ή είμαστε μεθυσμένοι - δεν κατάλαβαν ότι το πάμε αλλού (...) Όπως πάντα την πατάνε όλοι αυτοί. Κι έχει πολύ νόημα, και μπορώ να στο εξηγήσω. Όταν λέω ότι κατέβαινα με τα ΚΤΕΛ, εννοώ ότι όταν κατέβαινα για τους ΖΝ δεν είχα "μία", ήμουν 15 χρονών και μάζευα λεφτά για να πάω στην Αθήνα να κάνω δίσκο (...) Τώρα κατεβαίνω με αεροπλάνο. Υπάρχει υπερβολή στο ραπ. Ακόμα και στην αγάπη υπερβάλλεις».

«Με τον Τσίπρα πώς βρέθηκες;». «Ζήτησε να με γνωρίσει και ήταν η ευκαιρία τώρα που έκανε ένα γκαλά με τους καλλιτέχνες και όσο να'ναι ο πρωθυπουργός της χώρας σε ζητάει. Όποιος και να ήταν θα πήγαινες». «Τι σχέση έχεις μαζί του;». «Φιλική».

«Θα πολιτευτείς;». «Τέτοιο πράγμα δεν το σκοπεύω. Μου αρέσει να είμαι ένας backup supporter. Όποιος μπει στο τριπάκι του πολιτικού ξεχνάει την κοινωνία, δεν την βλέπει, είναι τρόπος ζωής που πάει σε άλλο στάδιο, το βλέπω στα μάτια τους».

Το «Mama?» χθες ξεπέρασε τις 20 εκατομμύρια προβολές σε ένα μήνα.

Κάποια κομμάτια της εκπομπής περιέχουν σκληρή γλώσσα και στίχους που κάποιοι μπορεί να βρουν «ακατάλληλους».

 

 

Μουσική
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT
H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Μουσική / H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Κάθε σετ του είναι μια κατάδυση, μια αργή πτώση σε υποσυνείδητα μοτίβα, σε αχαρτογράφητους ήχους, σε σκοτεινούς διαδρόμους που παραπέμπουν περισσότερο σε τελετουργία παρά σε πάρτι. Ένας από τους σημαντικότερους DJ's της εποχής μας έρχεται στην Αθήνα για ένα βράδι.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

σχόλια

5 σχόλια
Δε νομίζω ότι αποτελεί δικαιολογία ότι το λένε και στην Αμερική και υποβιβάζουν τις γυναίκες στα βίντεο κλιπ και τους στίχους. Πραγματικά απογοητεύομαι όλο και περισσότερο από τη Lifo που προωθεί τέτοια άτομα που αυτοαποκαλούνται "καλλιτέχνες", που νομίζουν ότι η Ελλάδα είναι "πίσω" και θα πρέπει να δεχτούμε να μας λένε πουτάνες εμάς τις γυναίκες και να γελάμε επειδή είναι "απλά μια ατάκα". Αλήθεια εσείς εκεί στη Lifo, αν στους στίχους του έλεγε τις λέξεις "πούστης" ή "αδερφή" θα τους προωθούσατε με τη δικαιολόγηση ότι είναι απλά μια ατάκα και πως και στο america το λένε αλλά αγαπάνε τους ομοφυλόφιλους;
Εχω μερικες αποριες : ειναι κακο σε ενα τραγουδι να υπαρχει η λεξη 'πουστης' ή 'αδερφη'? Επισης που ειδες στο κομματι να υποβιβαζει τις γυναικες? Δηλαδη το να λες οτι δε γουσταρεις ας πουμε τους ηλιθιους αντρες σε ενα τραγουδι , σημαινει οτι λες τους αντρες ηλιθιους? Η μηπως ειδες απο καπου αλλου να υποβιβαζουν τις γυναικες? Μερικα θεματα ειναι σοβαρα και δεν πρεπει να τα εξεφτελιζουμε. Οταν σε πειραζουν ολα χωρις λογο δε θα σου δωσουν την πρεπουσα σημασια οταν θα υπαρχει ο λογος.Εκτος αν εισαι και υπερ της λογοκρισιας...Οσο υπερβολικο κι αν σου φαινεται τα εχουμε δει κι αυτα στον 21ο αιωνα,στην ελλαδα μας- μην πας μακρια..
"Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch". Lifo.grΤο άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;;;
Απο χθες μέχρι σήμερα έχουμε δει τουλάχιστον 3-4 άρθρα τα οποία σχετίζονται με αυτό το κομμάτι και τους δημιουργούς του .Για να είμαι ειλικρινής η συνεχής αναφορά στον καλλιτέχνη αλλά και στο κομμάτι ήταν αυτά που εκάναν να μπω να ακούσω περί τίνος πρόκειται να καταλάβω και εγώ προς τι η φρενίτιδα .Σκρολάροντας στα σχόλια στο you tube διαπιστώνουμε ότι η μουσική είναι ξεκάθαρα bite από ένα τραγούδι το Τe Bote ,για να μην πούμε ότι είναι το ίδιο ...άρα για τη μουσική δεν έχουμε να πούμε κάτι ως σύλληψη καθώς αποτελεί κόπια άλλου τραγουδιού .Οι στίχοι, που δεν μπορείς να τους κατανοήσεις κατά το άκουσμα καθώς δεν καταλαβαίνεις τι λέει, απ ότι τους διάβασα περιληπτικά το νόημα είναι : εμείς που είμασταν φτωχοί και κατατρεγμένοι τώρα γ@μαμε και δερνουμε ...Ας αφήσουμε τα περί της ποιότητας του κομματιού και της κουλτούρας που εκπροσωπεί ,δεν θέλει να εστιάσει εκεί το σχόλιό μου .Εμένα η απορία μου είναι μια ,γιατί ασχολούμαστε με αυτό ??Ένα χιτάκι είναι αρεστό σε ηλικιές το πολύ μέχρι 16-17 χρονών που το ακουνε για να βγάλουν το αχτι της ψευτομαγκίας/κλανιάς που χαρακτηρίζει αυτή την ηλικία .Όλα τα άλλα ως προς τι ??