Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter
9

Για την απρόσμενη επιτυχία του Mama?, τη συνάντησή του με τον Αλέξη Τσίπρα και τη μουσική του φιλοσοφία, μίλησε ο ράπερ Υποχθόνιος που υπερασπίστηκε την αιχμηρή γλώσσα του είδους, ξεκαθαρίζοντας πως οι στίχοι του είναι βιωματικοί. 

Πώς νιώθει με τη viral επιτυχία του "Mama?" και τα φώτα της δημοσιότητας που συγκέντρωσε το στιγμιότυπο από την συνάντησή του με τον Έλληνα πρωθυπουργό; «Είμαι συνηθισμένος για τέτοιο "χαμό" γιατί κουβαλάμε πολλά viral στην πλάτη μας - το colombiano, το dub. Απλώς με το mama έχει ξεφύγει», λέει ο ίδιος, που αφηγείται πώς ξεκίνησε η συνεργασία του με τον Sin Boy για το κομμάτι τραπ-ρεγκετόν.

«Ο Sin Boy είχε το ρεφρέν και μου το έστειλε μέσω του Mad Clip. Θέλανε έναν έμπειρο να το ισορροπήσει», θυμάται, αποκαλύπτοντας και την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία του με τον Sin Boy: «Του είπα "αδελφέ, είναι πάρα πολύ ωραίο το κομμάτι απλά δεν καταλαβαίνω τι λες». Μου απάντησε "δε με ενδιαφέρει να καταλαβαίνουν τι λέμε στην Ελλάδα. Πάμε να κάνουμε καριέρα στο εξωτερικό". Και όντως μου στέλνουν βίντεο από το Πουέρτο Ρίκο και τη Βραζιλία».

Το 2016 που είχαμε συναντηθεί για να γίνει η συνέντευξη για τη Lifo, ο ΥΠΟ δεν έδινε συνεντεύξεις και οι δηλώσεις που έκανε ήταν ελάχιστες. Χθες, που συναντηθήκαμε ξανά και ηχογραφήθηκε η εκπομπή, ο ΥΠΟ ήταν περιζήτητος και έδινε συνεντεύξεις όλη την ημέρα, λόγω της συνάντησής του με τον πρωθυπουργό και της τεράστιας επιτυχίας του «Mama?» (το οποίο έπαιζε ακόμα και στα δελτία ειδήσεων!). Η εκπομπή δεν μεταδόθηκε ποτέ από το ραδιόφωνο του Avopolis, όπως ήταν προγραμματισμένο, γιατί είχε πέσει ο σέρβερ και ηχογραφήθηκε στο στούντιο του Νίκου Χαλντούπη, SoundCave Studios. Τον ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση. Στο στούντιο ήμασταν με τον William Darladanis.

Όπως λέει ο «Ύπο» υπάρχει μια δόση υπερβολής, αλλά οι στίχοι είναι κατά βάση βιωματικοί. «Η αστυνομία μας έχει συνέχεια στο "μάτι". Μας ψάχνουνε παντού (...) Όλα από το μηδέν, δεν λέμε ασυναρτησίες, κάποιος που δεν ξέρει τη ζωή μου νομίζει ότι λέμε ασυναρτησίες», συνεχίζει, υποστηρίζοντας ότι αν είχε παιδί θα το άφηνε να ακούσει ραπ. «Ό,τι υπάρχει στο λεξικό μας θα το χρησιμοποιούμε». Γιατί επιμένει και βάζει τη λέξη πουτ@@@; Ο ίδιος απαντά ότι είναι απλώς μία «ατάκα»: «Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch".  

Ο Υποχθόνιος μιλά για το Mama, τον Τσίπρα και τη λέξη «πουτ@@@» στους στίχους Facebook Twitter

«Οι Έλληνες δεν κατάλαβαν ότι κάναμε ένα κομμάτι για την ξένη αγορά, με μία λέξη που ξέρουν όλοι, νόμιζαν ότι είμαστε ή μαστουρωμένοι ή τραυλίζουμε, ή είμαστε μεθυσμένοι - δεν κατάλαβαν ότι το πάμε αλλού (...) Όπως πάντα την πατάνε όλοι αυτοί. Κι έχει πολύ νόημα, και μπορώ να στο εξηγήσω. Όταν λέω ότι κατέβαινα με τα ΚΤΕΛ, εννοώ ότι όταν κατέβαινα για τους ΖΝ δεν είχα "μία", ήμουν 15 χρονών και μάζευα λεφτά για να πάω στην Αθήνα να κάνω δίσκο (...) Τώρα κατεβαίνω με αεροπλάνο. Υπάρχει υπερβολή στο ραπ. Ακόμα και στην αγάπη υπερβάλλεις».

«Με τον Τσίπρα πώς βρέθηκες;». «Ζήτησε να με γνωρίσει και ήταν η ευκαιρία τώρα που έκανε ένα γκαλά με τους καλλιτέχνες και όσο να'ναι ο πρωθυπουργός της χώρας σε ζητάει. Όποιος και να ήταν θα πήγαινες». «Τι σχέση έχεις μαζί του;». «Φιλική».

«Θα πολιτευτείς;». «Τέτοιο πράγμα δεν το σκοπεύω. Μου αρέσει να είμαι ένας backup supporter. Όποιος μπει στο τριπάκι του πολιτικού ξεχνάει την κοινωνία, δεν την βλέπει, είναι τρόπος ζωής που πάει σε άλλο στάδιο, το βλέπω στα μάτια τους».

Το «Mama?» χθες ξεπέρασε τις 20 εκατομμύρια προβολές σε ένα μήνα.

Κάποια κομμάτια της εκπομπής περιέχουν σκληρή γλώσσα και στίχους που κάποιοι μπορεί να βρουν «ακατάλληλους».

 

 

Μουσική
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ

σχόλια

5 σχόλια
Δε νομίζω ότι αποτελεί δικαιολογία ότι το λένε και στην Αμερική και υποβιβάζουν τις γυναίκες στα βίντεο κλιπ και τους στίχους. Πραγματικά απογοητεύομαι όλο και περισσότερο από τη Lifo που προωθεί τέτοια άτομα που αυτοαποκαλούνται "καλλιτέχνες", που νομίζουν ότι η Ελλάδα είναι "πίσω" και θα πρέπει να δεχτούμε να μας λένε πουτάνες εμάς τις γυναίκες και να γελάμε επειδή είναι "απλά μια ατάκα". Αλήθεια εσείς εκεί στη Lifo, αν στους στίχους του έλεγε τις λέξεις "πούστης" ή "αδερφή" θα τους προωθούσατε με τη δικαιολόγηση ότι είναι απλά μια ατάκα και πως και στο america το λένε αλλά αγαπάνε τους ομοφυλόφιλους;
Εχω μερικες αποριες : ειναι κακο σε ενα τραγουδι να υπαρχει η λεξη 'πουστης' ή 'αδερφη'? Επισης που ειδες στο κομματι να υποβιβαζει τις γυναικες? Δηλαδη το να λες οτι δε γουσταρεις ας πουμε τους ηλιθιους αντρες σε ενα τραγουδι , σημαινει οτι λες τους αντρες ηλιθιους? Η μηπως ειδες απο καπου αλλου να υποβιβαζουν τις γυναικες? Μερικα θεματα ειναι σοβαρα και δεν πρεπει να τα εξεφτελιζουμε. Οταν σε πειραζουν ολα χωρις λογο δε θα σου δωσουν την πρεπουσα σημασια οταν θα υπαρχει ο λογος.Εκτος αν εισαι και υπερ της λογοκρισιας...Οσο υπερβολικο κι αν σου φαινεται τα εχουμε δει κι αυτα στον 21ο αιωνα,στην ελλαδα μας- μην πας μακρια..
"Δεν εννοούμε κάτι για τις γυναίκες, τις αγαπάμε πάρα πολύ», ξεκαθαρίζει, εξηγώντας ότι ο όρος πουτ@@@ χρησιμοποιείται όπως σε αντίστοιχους αγγλικούς στίχους χρησιμοποιείται το "bitch". Lifo.grΤο άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;;;
Απο χθες μέχρι σήμερα έχουμε δει τουλάχιστον 3-4 άρθρα τα οποία σχετίζονται με αυτό το κομμάτι και τους δημιουργούς του .Για να είμαι ειλικρινής η συνεχής αναφορά στον καλλιτέχνη αλλά και στο κομμάτι ήταν αυτά που εκάναν να μπω να ακούσω περί τίνος πρόκειται να καταλάβω και εγώ προς τι η φρενίτιδα .Σκρολάροντας στα σχόλια στο you tube διαπιστώνουμε ότι η μουσική είναι ξεκάθαρα bite από ένα τραγούδι το Τe Bote ,για να μην πούμε ότι είναι το ίδιο ...άρα για τη μουσική δεν έχουμε να πούμε κάτι ως σύλληψη καθώς αποτελεί κόπια άλλου τραγουδιού .Οι στίχοι, που δεν μπορείς να τους κατανοήσεις κατά το άκουσμα καθώς δεν καταλαβαίνεις τι λέει, απ ότι τους διάβασα περιληπτικά το νόημα είναι : εμείς που είμασταν φτωχοί και κατατρεγμένοι τώρα γ@μαμε και δερνουμε ...Ας αφήσουμε τα περί της ποιότητας του κομματιού και της κουλτούρας που εκπροσωπεί ,δεν θέλει να εστιάσει εκεί το σχόλιό μου .Εμένα η απορία μου είναι μια ,γιατί ασχολούμαστε με αυτό ??Ένα χιτάκι είναι αρεστό σε ηλικιές το πολύ μέχρι 16-17 χρονών που το ακουνε για να βγάλουν το αχτι της ψευτομαγκίας/κλανιάς που χαρακτηρίζει αυτή την ηλικία .Όλα τα άλλα ως προς τι ??