O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού

O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού Facebook Twitter
Βλέπω νέα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα απ' ό,τι παλιότερα σε θέματα όπως το gender fluidity, τον ρατσισμό και τον σεξισμό. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Πες μου κάτι για σένα.

Είμαι Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού.

— Πώς γίνεται να κάνεις έρωτα με το φαγητό;

Αν μαγειρεύει κανείς, πιστεύω πως πρέπει να έχει ένα mini crush με τις πρώτες ύλες, την επεξεργασία και τη διαχείρισή τους και όλο αυτό να αποδίδεται στη γεύση. Έχει κάτι ερωτικό η μαγειρική. Έτσι το εννοούσα!

— Πώς βρέθηκες να κάνεις εκπομπή στο ραδιόφωνο;

Ύστερα από κάποια χρόνια σπουδών και εργασίας στο Λονδίνο αποφάσισα πως μου έλειψε η Ελλάδα. Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου πάνω στο songwriting και τη μουσική παραγωγή, σκέφτηκα πόσο μου αρέσει να μιλάω για μουσική, για την ενορχήστρωση, τον στίχο, τις επιρροές. Στον σταθμό όπου δουλεύω αγκάλιασαν αυτή μου την πτυχή κι έτσι έγινα κι εγώ κομμάτι της ομάδας.

Όλα έχουν ένα σκοπό ύπαρξης. Κάτι που μπορεί να σιχαίνομαι πάνω μου, σε κάποιον άλλον μπορεί να λειτουργεί. Για παράδειγμα, τα ski-goggles.

— Πες μου ένα κομμάτι που βάζεις συνέχεια τελευταία;

To FEAR του Ian Brown. Βρίσκω αριστουργηματικό το γεγονός πως σε κάθε στροφή δημιουργείται η ακροστιχίδα FEAR (η πρώτη λέξη κάθε στίχου ξεκινά αντίστοιχα με τα γράμματα f, e, a, r). Το τρομερό είναι πως ακόμα και με αυτό τον περιορισμό ο στίχος καταφέρνει να έχει συνοχή και να είναι σχετικός με το σήμερα.

— Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου μαγαζί για ψώνια;

Το Διαδίκτυο.

— Στον λογαριασμό σου στο Instagram φωτογραφίζεσαι με διάφορα outfits. Ποιο είναι το σκεπτικό σου;

Επέλεξα να μη μοιράζομαι τη προσωπική μου ζωή στα social media αλλά την αγάπη μου για το streetwear. Και επειδή αγαπώ το visual nostalgia που κυριαρχεί στις μέρες μας σκέφτηκα πως αυτή η χρήση των social είναι πιο δημιουργική.

— Έχεις πέσει θύμα της μόδας;

Με τέτοιο βομβαρδισμό που δεχόμαστε όλοι από τις οθόνες μας, όποιος πει «όχι» λέει ψέματα.

— Τι σου αρέσει στην Αθήνα αυτήν τη στιγμή;

Μια προοδευτική ανησυχία στη νεολαία της Αθήνας που αμφισβητεί κοινωνικά κλισέ τα οποία κυριαρχούν πολλά χρόνια.

O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πες μου κάτι πιο συγκεκριμένο.

Βλέπω νέα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα απ' ό,τι παλιότερα σε θέματα όπως το gender fluidity, τον ρατσισμό και τον σεξισμό.

— Υπάρχει κάτι που σιχαίνεσαι στα τελευταία trends;

Όλα έχουν ένα σκοπό ύπαρξης. Κάτι που μπορεί να σιχαίνομαι πάνω μου, σε κάποιον άλλον μπορεί να λειτουργεί. Για παράδειγμα, τα ski-goggles.

— Τι φοράς σήμερα;

Μπλούζα Collusion (€17), denim Collusion (€40), Roberi & Fraud γυαλιά (€220), Eytys αθλητικά (€220), belt bag (€18), ζώνη (€12).

— Που πηγαίνεις τώρα;

Πηγαίνω σπίτι να «μαγειρέψω» και να ετοιμάσω το αυριανό playlist για την εκπομπή.

— Τι θα μαγειρέψεις;

Κάτι απλό και γρήγορο. Kριθάρι με κιμά, curry και γιαούρτι. Το φτιάχνω συχνά.

Ο Ηλίας Ζουμπούλης είναι σύμβουλος προγράμματος και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Νostos 100.6. Η καθημερινή του εκπομπή είναι από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι.

@ilias.zoumpoulis

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ψηλά τακούνια

Μόδα & Στυλ / «Ξέρω λίγα πράγματα καλά, ένα από αυτά είναι τα τακούνια»

Η επιστήμη δεν τα θέλει και οι πόνοι είναι πολλές φορές αφόρητοι. Οι γυναίκες δεν κάνουν πίσω και τα βάζουν πρώτα πρώτα στο οπλοστάσιό τους. Η Τζούλη Αγοράκη γράφει την ιστορία τους και φωτογραφίζεται με τα δικά της καλύτερα ψηλοτάκουνα παπούτσια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Συγκατοικώντας με την ομορφιά

Μόδα & Στυλ / «Ένα luxury brand θέλει χρόνο και αδιανόητο τρέξιμο»

Μια μέρα με τον Elad Yifrach, τον ιδρυτή της L’Objet, μιας ετικέτας που έκανε πράξη τη συνεργασία τέχνης, design και χειροποίητων τεχνικών, φέρνοντας ξεχωριστά αντικείμενα και τις μαγικές ιστορίες τους στα σπίτια μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Alaia ή Versace; Ποιος θα κερδίσει τον Pieter Mulier;

Μόδα & Στυλ / Alaia ή Versace; Ποιος θα κερδίσει τον Pieter Mulier;

Μετά την απομάκρυνση του Dario Vitale από τον Versace, εξελίσσεται ένα κομψό θρίλερ μεταξύ των ομίλων Prada και Richemont, ενώ φημολογείται ότι νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στον Versace θα είναι ο Pieter Mulier, ο ανανεωτής του οίκου Alaia.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Μόδα & Στυλ / Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Η ποπ σταρ που αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της MAC, ανοίγοντας ένα νέο, εκρηκτικό κεφάλαιο ως το πιο απρόβλεπτο και τολμηρό beauty icon της γενιάς της.
LIFO NEWSROOM
Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Μόδα & Στυλ / Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Διακόσια αρχειακά κομμάτια από τα ’80s και ’90s εκποιεί η Farida Khelfa, η εμβληματική φιγούρα της γαλλικής μόδας, που από τις φτωχογειτονιές της Λιόν έφτασε στην κορυφή του κόσμου της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Μόδα & Στυλ / Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Πώς γίνεται μια τσάντα «τρόπαιο»; Ποια τσάντα διεκδικείται, μπαίνει σε λίστες αναμονής, αναγνωρίζεται ως σύμβολο της μεγάλης ζωής; Από τις φετινές επανεκδόσεις μυθικών μοντέλων βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ο Jacob Elordi φωτογραφίζεται από τη Sofia Coppola ως πρεσβευτής της Cartier

Μόδα & Στυλ / Ο Τζέικομπ Eλόρντι φωτογραφίζεται από τη Σοφία Κόπολα ως πρεσβευτής της Cartier

Η σκηνοθέτιδα της «Priscilla» ξανασυναντά τον ηθοποιό στη Νέα Υόρκη, για να αποτυπώσει μέσα από τον φακό της την τρυφερότητα των βραχιολιών της νέας συλλογής «Love Unlimited» της Cartier.
THE LIFO TEAM
Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ