Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα

Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
0

Το απόγευμα της Τετάρτης ο οίκος Gucci έγινε ο τρίτος στη σειρά, μετά τους Dior και Louis Vuitton, που επέλεξε τη Γαλλία για να παρουσιάσει την Cruise 2019 συλλογή του.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele έστησε στην αρχαία ρωμαϊκή νεκρόπολη Alyscamps στην Αρλ, μια από τις διασημότερες και μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, ένα πρωτότυπο και φαντασμαγορικό σκηνικό.

Εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την τεράστια ιστορία του χώρου, έδωσε μια αίσθηση γκοθ και ταυτόχρονα ρομαντική.

Σύννεφα καπνού, πυρσοί και σειρές από εκκλησιαστικά κεριά κατέκλυσαν τον ανοιχτό χώρο, στον οποίο ακουγόταν το επιβλητικό «Vespers for the Blessed Virgin» του Claudio Monteverdi ενώ δεκάδες καλεσμένοι, ανάμεσά τους οι Saoirse Ronan, A$AP Rocky, Salma Hayek και Christian Lacroix, έπαιρναν θέση δίπλα στο catwalk, που πλαισιωνόταν από φλόγες.

Ο Alessandro Michele παρουσίασε 114 δημιουργίες για άντρες και γυναίκες, από πλισέ φούστες και φλοράλ μεταξωτά μέχρι πριντς με τίγρεις ή το θρυλικό logo του Chateau Marmont.

Η υπερβολή σε στολίδια και τα τολμηρά μοτίβα ήταν για ακόμη μια φορά κυρίαρχα στοιχεία της συλλογής καθώς ο οίκος Gucci τα τελευταία χρόνια θα μπορούσε να θεωρηθεί ίσως ο μεγαλύτερος «εχθρός» του μίνιμαλ.

Κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν το afterparty καθώς εκεί έκανε εμφάνιση ο Sir Elton John με το πιάνο του.

Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
Ο οίκος Gucci μεταμόρφωσε την αρχαία νεκρόπολη της Αρλ σε ατμοσφαιρική πασαρέλα Facebook Twitter
Gucci.com
|article_no_max_width|

Δείτε όλο το show του οίκου Gucci

 
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM