Το Cointreau παρουσιάζει στην Ελλάδα το Project #1orange1tree

Το Cointreau παρουσιάζει στην Ελλάδα το Project #1orange1tree Facebook Twitter
0

Παρουσιάστηκε και στην Ελλάδα το Project #1orange1tree στο πλαίσιο του οποίου το Cointreau μας καλεί να συμβάλλουμε με ένα απλό και δημιουργικό τρόπο στην υποστήριξη της βιοποικιλότητας και της τοπικής κοινωνίας της Σενεγάλης.


Με στόχο να υποστηρίξει την τοπική κοινωνία της περιοχής, με την οποία συνεργάζεται, επί σειρά ετών το Cointreau, και απ' όπου προμηθεύεται τα πορτοκάλια, που αποτελούν τη βάση για την παραγωγή του ποτού που αποτελεί κύριο συστατικό για τα πιο αγαπημένα all time classic cocktails, η Αrtistic Director του Cointreau, Laetita Casta, σε συνεργασία με την καλλιτέχνιδα και δημιουργό του "One Heart One Tree", Naziha Mestaoui, δημιούργησαν το project #1orange1tree.


Πρόκειται για ένα πρόγραμμα αναδάσωσης με σκοπό να συμβάλλει στην αποκατάσταση της τοπικής βιοποικιλότητας της Σενεγάλης, δίνοντας τη δυνατότητα στα χωριά της περιοχής, να διευρύνουν την καλλιεργητική τους επιφάνεια, και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα τους.


Τα βήματα είναι απλά:

  1. βγάζετε μια φωτογραφία με ένα πορτοκάλι,
  2. την ανεβάζετε στο Instagram, χρησιμοποιώντας το hashtag #1orange1tree,
  3. κάνετε mention μια φίλη / φίλο σας παροτρύνοντας τους να κάνουν το ίδιο και να ενισχύσουν το σκοπό.

Για κάθε post το Cointreau, θα φυτέψει μια πορτοκαλιά.


Tο επίσημο λανσάρισμα του project έγινε από την ίδια την Artistic Director του Cointreau. Η Laeticia Casta μέσα από ένα χαρούμενο boomerang, με βασικό στοιχείο το πορτοκάλι, και συνοδευόμενο από το ανάλογο hashtag, κάλεσε τις φίλες της Naomi Campbell και Eva Longoria, να συμβάλλουν και εκείνες στον ευγενή αυτό σκοπό, και με τη σειρά τους να καλέσουν και άλλους φίλους τους να βοηθήσουν. Εκείνες ανταποκρίθηκαν και συνέχισαν με επιτυχία την πρό(σ)κληση. Έτσι στη λίστα προστέθηκαν και άλλες celebrities όπως Naomie Harris, Jasmine Sanders, Terence Jenkins, Cindy Crawford κ.ά.


Παράλληλα, το Cointreau συνεργάστηκε με το θρυλικό, λονδρέζικο, εμπορικό κέντρο, Liberty. Τα δυο all time classic brands, ένωσαν τις δυνάμεις τους, με αφορμή το #1orange1tree, με τη δημιουργική ομάδα του Liberty να εμπνέεται από το θέμα, και να δημιουργεί ένα ακόμα, πολυπόθητο και ευφάνταστο Pattern, αποκλειστικά για το Cointreau. Το pattern έντυσε εσωτερικά ένα συλλεκτικό ξύλινο, σκαλιστό, κουτί το οποίο περιελάμβανε, ένα αρωματικό κερί πορτοκαλιού, επίσης παραγωγής του Liberty, καθώς και τα απαραίτητα συστατικά για τη δημιουργία ενός τέλειου Cointreau cocktail, ενώ ολοκληρωνόταν με ένα custom βιβλίο συνταγών cocktails. Το συλλεκτικό gift box πωλούνταν αποκλειστικά στο Liberty, ενώ κυκλοφόρησε σε περιορισμένα τεμάχια. Για την αγορά κάθε κουτιού, το Cointreau αναλάμβανε τη δενδροφύτευση 50 πορτοκαλιών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM