HAVANA CLUB GAP YEAR

HAVANA CLUB GAP YEAR Facebook Twitter
0


To Κουβανέζικο ρούμι Havana Club ανακοίνωσε τον Έλληνα νικητή που έπεισε με την προσωπικότητα του την κριτική επιτροπή και κέρδισε το εισιτήριο για τον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού HAVANA CLUB GAP YEAR στην Αβάνα με έπαθλο το γύρο του κόσμου σε 365 μέρες.

Τι είναι ο διαγωνισμός HAVANA CLUB GAP YEAR;

Η κουλτούρα της Αβάνας μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ένας γύρος του κόσμου δεν θα πρέπει να διαρκέσει λιγότερο από 365 ημέρες. Φανταστείτε έναν ολόκληρο χρόνο να ταξιδεύετε ανά τον κόσμο και να γνωρίζετε νέους ανθρώπους μακριά από τη ρουτίνα της δουλειάς ή του διαβάσματος. Το HAVANA CLUB GAP YEAR δίνει αυτή την υπέροχη ευκαιρία σε έναν τυχερό! Ο νικητής θα έχει στην διάθεση του 12 μήνες για να επισκεφθεί 12 χώρες και να απολαύσει 12 αξέχαστες εμπειρίες.

 

O Έλληνας νικητής του HAVANA CLUB GAP YEAR:

Νικητής της πρώτης φάσης του διαγωνισμού HAVANA CLUB GAP YEAR αναδείχθηκε ο Σταμάτης Μάρκογλου, φοιτητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από την Κατερίνη. Ο Σταμάτης είναι πνεύμα ανήσυχο και αναζητά διαρκώς καθετί νέο και διαφορετικό: καινούριους τόπους, καινούριες εμπειρίες, καινούριους ανθρώπους!

Μαζί με τους άλλους 4 φιναλίστ της πρώτης φάσης του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε μέσω της σελίδας του Havana Club στο facebook (https://www.facebook.com/havanaclubgreece), κλήθηκαν μέσα από skype interviews να πείσουν την κριτική επιτροπή του Gap Year πως έχουν τα στοιχεία που θα τους κάνουν να ξεχωρίσουν από τους φιναλίστ των άλλων χωρών. Το έργο των κριτών δεν ήταν εύκολο, αφού και οι 5 αποδείχθηκαν ξεχωριστές προσωπικότητες και λάτρεις των ταξιδιών. Ο γνωστός δημοσιογράφος Προκόπης Δούκας, ο βραβευμένος φωτογράφος Χάρης Κακαρούχας και η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λυδία Παπαϊωάννου έψαχναν για τον πιο εξωστρεφή, δυναμικό και αυθεντικό Habanero για να ζήσει την περιπέτεια του HAVANACLUBGAPYEAR και τον εντόπισαν στο πρόσωπο του 20χρονου φοιτητή, ο οποίος σχολίασε ενθουσιασμένος: «Ανυπομονώ να ταξιδέψω στην Αβάνα, στην πόλη που δεν μοιάζει με καμιά άλλη και οι άνθρωποι εκτιμούν την απλότητα της καθημερινής επαφής. Θα βάλω τα δυνατά μου για το μεγάλο ταξίδι, ονειρεύομαι ήδη το Τόκυο, το Τορόντο, τον Υπερσιβηρικό!».

 

Εμείς όλοι ευχόμαστε στον Σταμάτη καλή επιτυχία στον μεγάλο τελικό και να επιστρέψει νικητής από την Αβάνα!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM