my1521: Mια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πολίτη

my1521: Mια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πολίτη Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι πολύτιμος, η ΑΑΔΕ επενδύει σε ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο οικοσύστημα εξυπηρέτησης που φέρνει τον πολίτη πιο κοντά στο Δημόσιο. Το my1521- διαθέσιμο μέσω:

•    της τηλεφωνικής γραμμής 1521 
•    της ψηφιακής πλατφόρμας 1521.aade.gr
•    και σύντομα μέσω λειτουργίας chatbot

ενοποιεί σταδιακά όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης σε ένα ενιαίο, πανκαναλικό σύστημα. 

Στόχος: πιο ανοιχτή, αποδοτική και φιλική Δημόσια Διοίκηση, με έμφαση στην ταχύτητα και την αξιοπιστία. 

Τηλεφωνική γραμμή 1521 

Η εμπειρία του πολίτη είναι απλή και εύκολη, από την πρώτη στιγμή. Η γραμμή 1521 παρέχει 3 επίπεδα εξυπηρέτησης, εξασφαλίζοντας πως κάθε ζήτημα φτάνει στον κατάλληλο άνθρωπο, την κατάλληλη στιγμή. 

Στο 1ο επίπεδο, οι εκπρόσωποι παρέχουν άμεση καθοδήγηση για γενικές πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη, για την πλοήγηση  στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

Στο 2ο επίπεδο, εξειδικευμένοι εκπρόσωποι διαχειρίζονται πιο σύνθετα ερωτήματα που χρειάζονται μεγαλύτερη διερεύνηση και εμπειρία σε θέματα φορολογικά, τελωνειακά και Χημείου του Κράτους.

Στο 3ο επίπεδο, ομάδες υψηλής εξειδίκευσης διαχειρίζονται πολύπλοκα και εξειδικευμένα θέματα που χρήζουν θεσμικής διαχείρισης.

Έτσι, κάθε υπόθεση αντιμετωπίζεται με μεθοδικότητα, διαφάνεια και συνέπεια. 

my1521: Mια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πολίτη Facebook Twitter

Ψηφιακή πλατφόρμα my1521  

Μπαίνοντας στην ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr:

•    Ο χρήστης επιλέγει τη θεματική ενότητα που τον ενδιαφέρει καθώς και τις επιμέρους υποκατηγορίες που ανήκουν στο ερώτημά του. 
•    Συνδέεται με του κωδικούς TaxisNet και στο πεδίο «Περιγραφή» διατυπώνει αναλυτικά το ερώτημά του, ενώ έχει τη δυνατότητα να επισυνάψει σχετικά αρχεία. 
•    Ολοκληρώνει τη διαδικασία, πατώντας «Υποβολή». 

Το εύρος των θεμάτων που καλύπτει το my1521 είναι μεγάλο και αντανακλά την καθημερινότητα πολιτών, επιχειρήσεων και υπαλλήλων: από Φορολογία Εισοδήματος και ΦΠΑ, μέχρι Κεφάλαιο, Μητρώο, Είσπραξη Δημοσίων Εσόδων, Οχήματα, Πλοία, Ναυτιλιακές Εταιρείες, Τελωνεία και Γενικό Χημείο του Κράτους. 

Η φιλοσοφία του my1521 είναι απλή: μία πύλη, πολλές λύσεις. Με ψηφιακά εργαλεία και απλοποιημένες διαδικασίες σε κάθε βήμα, το σύστημα αναλαμβάνει την πλήρη διαχείριση των ερωτημάτων και μεταφέρει την εμπειρία εξυπηρέτησης σε νέα πρότυπα αποτελεσματικότητας/

aade

Παράλληλα, η λειτουργία του εξελίσσεται διαρκώς. Το προσωπικό πρώτης γραμμής μετεκπαιδεύεται συνεχώς, με βάση τα συχνότερα αιτήματα των πολιτών, σε εβδομαδιαία βάση. 

Νέοι εκπρόσωποι προστίθενται καθημερινά στην εξυπηρέτηση για αιτήματα μεγαλύτερης πολυπλοκότητας.
Σύντομα θα ενσωματωθεί chatbot.

Η εμπειρία του πολίτη αλλάζει και γίνεται: ενιαία, με διαφανή πορεία αιτημάτων, σαφείς οδηγίες και υπεύθυνες απαντήσεις. Ξεκινάει μια νέα εποχή εξυπηρέτησης που συνδυάζει την ανθρώπινη παρουσία με την τεχνολογία, με μοναδικό σκοπό να διευκολύνει τη ζωή μας. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Good Living / 1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
THE LIFO TEAM
Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Good Living / Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Ανακαλύψτε ιδιαίτερες προτάσεις δώρων για μικρούς και μεγάλους, όπως γούρια, κοσμήματα και διακοσμητικά αντικείμενα σχεδιασμένα από Έλληνες και διεθνούς φήμης δημιουργούς.
THE LIFO TEAM