Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ένα ιδιαίτερα επίκαιρο και ουσιαστικό ζήτημα, με τίτλο «Ηθικό Μάρκετινγκ και η Επίδραση της Τεχνολογίας στον Κλάδο Υγείας», βρέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας που συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και η Affidea.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, στελέχη της φαρμακευτικής βιομηχανίας και επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου, συμβάλλοντας με τις τοποθετήσεις τους σε έναν γόνιμο διάλογο για το μέλλον του μάρκετινγκ στην υγεία.

Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή Facebook Twitter

Ανοίγοντας τις εργασίες, ο Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Γραμματέας της ΕΛ.Α.Μ., υπογράμμισε ότι το ηθικό μάρκετινγκ λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα του ασθενούς, διαφυλάσσοντας την ελεύθερη λήψη αποφάσεων σε θέματα υγείας με διαφάνεια και υπευθυνότητα.

Ο Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛ.Α.Μ., επεσήμανε με τη σειρά του, ότι το ηθικό μάρκετινγκ αφορά όλο το οικοσύστημα της υγείας – από τις φαρμακευτικές εταιρείες έως τα διαγνωστικά κέντρα, τους ιατρούς και τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Τόνισε πως αποτελεί όχι μόνο αναγκαιότητα λόγω της κρισιμότητας των υπηρεσιών υγείας, αλλά και στρατηγική επιλογή για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της εταιρικής αξιοπιστίας.

Ο Ευάγγελος Κατσίκης, Νομικός Σύμβουλος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, ανέλυσε τον διαχωρισμό μεταξύ «διαφήμισης» και «επικοινωνίας» και αναφέρθηκε στην ανάγκη θεσμικής ρύθμισης, επισημαίνοντας ότι ένα αυστηρό πλαίσιο υπηρετεί την προστασία της δημόσιας υγείας και των ευάλωτων ομάδων.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM