Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Πόσο συχνά σκεφτόμαστε τη διαδρομή που ακολουθούν οι τροφές που καταναλώνουμε, από τη φύση στο τραπέζι μας; Πόσα γνωρίζουμε στην πραγματικότητα για τον τόπο αλλά και τον τρόπο παραγωγής μερικών από τα αγαπημένα μας προϊόντα, που προτιμάμε σταθερά, για χρόνια; Και τέλος, μπορούμε να εμπιστευτούμε τις αλυσίδες από τις οποίες προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας ότι «θα κάνουν εκείνες τη δουλειά για εμάς» μέσα από τη συνεργασία τους με υπεύθυνες, βιώσιμες βιομηχανίες; 

Κάποια από αυτά τα ερωτήματα προέκυψαν (και απαντήθηκαν) στο ταξίδι μας στις εγκαταστάσεις της Εβροφάρμα, στρατηγικού συνεργάτη της Lidl Hellas επί 22 χρόνια, στο Διδυμότειχο.

Μαζί με μια ομάδα δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και συνεργάτες από το #teamLidl, βρεθήκαμε σε τοποθεσίες όπου η φύση του Έβρου κυριαρχεί στο τοπίο και είδαμε από κοντά την αρχή του ταξιδιού των προϊόντων ΓΑΛΠΟ πριν φτάσουν στα ράφια, τη σύνδεση με τον τόπο και τους ανθρώπους της παραγωγής τους. 

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Πρώτη στάση του ταξιδιού μας ήταν το Εθνικό Πάρκο Δέλτα του Έβρου, ένας από τους σημαντικότερους υδροβιότοπους της χώρας. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, που αποτελεί τη βάση της αγροδιατροφής, η Lidl Hellas παίρνει σταθερά πρωτοβουλίες για βιωσιμότητα και οικολογικές δράσεις -ενδεικτικά, τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία διοργάνωσε, σε συνεργασία με τη We4All, αναδάσωση στις πυρόπληκτες περιοχές του Έβρου.

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Στη συνέχεια, σειρά είχαν οι εγκαταστάσεις της εταιρείας Εβροφάρμα όπου παράγονται τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ. Μετά από μια γευσιγνωσία, όπου δοκιμάσαμε τα προϊόντα, γνωρίσαμε τους ανθρώπους της παραγωγής, οι οποίοι μας ξενάγησαν στους χώρους της βιομηχανίας και μας εξήγησαν αναλυτικά τις σύγχρονες μεθόδους που εφαρμόζονται σε όλα τα στάδια της παραγωγής από τη συλλογή του γάλακτος έως την τελική συσκευασία και τη διανομή. 

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter
Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Γιάννης Καρανάτσιος, Chief Merchandising Officer και Μέλος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς και ο Δημήτρης Μήτιος, Senior Purchasing Manager, Fresh & Frozen Food της Lidl Ελλάς, μας έβαλαν λίγο καλύτερα μέσα στον κόσμο του brand ΓΑΛΠΟ, από την ιστορία του ως το πρόσφατο rebranding και τη στρατηγική συνεργασία με την Εβροφάρμα, η οποία ξεκίνησε το 2003 και εξελίσσεται δυναμικά μέχρι σήμερα. 

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter
Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Εκτός από την ταυτότητα του brand, και οι δύο αναφέρθηκαν στη σημασία της συνεργασίας με τη Lidl Ελλάς, η οποία δεν στηρίζει απλώς τη βιομηχανική ανάπτυξη της Θράκης, αλλά συμβάλλει στην εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων προωθώντας στις διεθνείς αγορές μέσα από το δίκτυο της Lidl. Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εβροφάρμας, Χρήστος Παπαζηλάκης μίλησε για την πορεία και την επιτυχημένη ανάπτυξη του brand, ενώ κατά τη διάρκεια των ομιλιών πληροφορηθήκαμε πρώτοι την κυκλοφορία δύο νέων γεύσεων κεφίρ ΓΑΛΠΟ: κεφίρ με ροδάκινο-βερίκοκο και κεφίρ με κακάο το αμέσως επόμενο διάστημα.

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Μετά την ξενάγηση και τις ομιλίες, απολαύσαμε ένα υπαίθριο γεύμα στις φιλόξενες εγκαταστάσεις της εταιρείας, που επισφράγισε γευστικά αλλά και συμβολικά το ταξίδι μας, με τον κύκλο των προϊόντων από την παραγωγή στην κατανάλωση. 

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas Facebook Twitter

Τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ παράγονται από 17 Έλληνες προμηθευτές εκ των 36 που συνολικά προμηθεύουν την Lidl Ελλάς με τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα της. Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό της ελληνικής παραγωγής που υποστηρίζει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, συνεργάζεται για τα προϊόντα της με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, ενώ προωθεί τα ελληνικά προϊόντα και στο εξωτερικό. 

Έτσι, με σεβασμό στο περιβάλλον, συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και δράσεις υπευθυνότητας, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει και να μας προσφέρει προϊόντα που σφραγίζονται από την ποιότητα σε κάθε βήμα της διαδικασίας. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ