Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas
Επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας «Εβροφάρμα», στρατηγικού συνεργάτη της Lidl Ελλάς και γνωρίσαμε από κοντά τις σύγχρονες μεθόδους παραγωγής και τους ανθρώπους της.
ADVERTORIAL
Πόσο συχνά σκεφτόμαστε τη διαδρομή που ακολουθούν οι τροφές που καταναλώνουμε, από τη φύση στο τραπέζι μας; Πόσα γνωρίζουμε στην πραγματικότητα για τον τόπο αλλά και τον τρόπο παραγωγής μερικών από τα αγαπημένα μας προϊόντα, που προτιμάμε σταθερά, για χρόνια; Και τέλος, μπορούμε να εμπιστευτούμε τις αλυσίδες από τις οποίες προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας ότι «θα κάνουν εκείνες τη δουλειά για εμάς» μέσα από τη συνεργασία τους με υπεύθυνες, βιώσιμες βιομηχανίες;
Κάποια από αυτά τα ερωτήματα προέκυψαν (και απαντήθηκαν) στο ταξίδι μας στις εγκαταστάσεις της Εβροφάρμα, στρατηγικού συνεργάτη της Lidl Hellas επί 22 χρόνια, στο Διδυμότειχο.
Μαζί με μια ομάδα δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και συνεργάτες από το #teamLidl, βρεθήκαμε σε τοποθεσίες όπου η φύση του Έβρου κυριαρχεί στο τοπίο και είδαμε από κοντά την αρχή του ταξιδιού των προϊόντων ΓΑΛΠΟ πριν φτάσουν στα ράφια, τη σύνδεση με τον τόπο και τους ανθρώπους της παραγωγής τους.
Πρώτη στάση του ταξιδιού μας ήταν το Εθνικό Πάρκο Δέλτα του Έβρου, ένας από τους σημαντικότερους υδροβιότοπους της χώρας. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, που αποτελεί τη βάση της αγροδιατροφής, η Lidl Hellas παίρνει σταθερά πρωτοβουλίες για βιωσιμότητα και οικολογικές δράσεις -ενδεικτικά, τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία διοργάνωσε, σε συνεργασία με τη We4All, αναδάσωση στις πυρόπληκτες περιοχές του Έβρου.
Στη συνέχεια, σειρά είχαν οι εγκαταστάσεις της εταιρείας Εβροφάρμα όπου παράγονται τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ. Μετά από μια γευσιγνωσία, όπου δοκιμάσαμε τα προϊόντα, γνωρίσαμε τους ανθρώπους της παραγωγής, οι οποίοι μας ξενάγησαν στους χώρους της βιομηχανίας και μας εξήγησαν αναλυτικά τις σύγχρονες μεθόδους που εφαρμόζονται σε όλα τα στάδια της παραγωγής από τη συλλογή του γάλακτος έως την τελική συσκευασία και τη διανομή.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Γιάννης Καρανάτσιος, Chief Merchandising Officer και Μέλος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς και ο Δημήτρης Μήτιος, Senior Purchasing Manager, Fresh & Frozen Food της Lidl Ελλάς, μας έβαλαν λίγο καλύτερα μέσα στον κόσμο του brand ΓΑΛΠΟ, από την ιστορία του ως το πρόσφατο rebranding και τη στρατηγική συνεργασία με την Εβροφάρμα, η οποία ξεκίνησε το 2003 και εξελίσσεται δυναμικά μέχρι σήμερα.
Εκτός από την ταυτότητα του brand, και οι δύο αναφέρθηκαν στη σημασία της συνεργασίας με τη Lidl Ελλάς, η οποία δεν στηρίζει απλώς τη βιομηχανική ανάπτυξη της Θράκης, αλλά συμβάλλει στην εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων προωθώντας στις διεθνείς αγορές μέσα από το δίκτυο της Lidl. Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εβροφάρμας, Χρήστος Παπαζηλάκης μίλησε για την πορεία και την επιτυχημένη ανάπτυξη του brand, ενώ κατά τη διάρκεια των ομιλιών πληροφορηθήκαμε πρώτοι την κυκλοφορία δύο νέων γεύσεων κεφίρ ΓΑΛΠΟ: κεφίρ με ροδάκινο-βερίκοκο και κεφίρ με κακάο το αμέσως επόμενο διάστημα.
Μετά την ξενάγηση και τις ομιλίες, απολαύσαμε ένα υπαίθριο γεύμα στις φιλόξενες εγκαταστάσεις της εταιρείας, που επισφράγισε γευστικά αλλά και συμβολικά το ταξίδι μας, με τον κύκλο των προϊόντων από την παραγωγή στην κατανάλωση.
Τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ παράγονται από 17 Έλληνες προμηθευτές εκ των 36 που συνολικά προμηθεύουν την Lidl Ελλάς με τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα της. Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό της ελληνικής παραγωγής που υποστηρίζει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, συνεργάζεται για τα προϊόντα της με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, ενώ προωθεί τα ελληνικά προϊόντα και στο εξωτερικό.
Έτσι, με σεβασμό στο περιβάλλον, συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και δράσεις υπευθυνότητας, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει και να μας προσφέρει προϊόντα που σφραγίζονται από την ποιότητα σε κάθε βήμα της διαδικασίας.