«Ξεκίνα να Ψάχνεσαι!»: Μια καμπάνια που μας μαθαίνει να κοιτάμε το δέρμα μας αλλιώς

«Ξεκίνα να Ψάχνεσαι!» Facebook Twitter
0

 

Όταν βλέπεις τον εαυτό σου στις ιστορίες των άλλων, όταν το μήνυμα είναι άμεσο, απλό και σχετικό με την καθημερινότητά σου, τότε δεν μπορείς να το προσπεράσεις. Κι αυτό που ξεκινά ως σαν αφίσα ή βίντεο στο feed σου, μπορεί να γίνει η αφορμή για να κοιτάξεις πιο προσεκτικά το σώμα σου — και να πας στον γιατρό απλώς γιατί έχεις κάθε λόγο να το κάνεις.

Το καλοκαίρι πλησιάζει, ο ήλιος δυναμώνει και μαζί του δυναμώνει και η ανάγκη να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε — κυριολεκτικά. Η καμπάνια «Ξεκίνα να Ψάχνεσαι», τη δημιουργία και υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Choose στο πλαίσιο της φετινής εκστρατείας της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας (ΕΔΑΕ), για την πρόληψη και ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, έρχεται να μας ταρακουνήσει όχι με τρόμο αλλά με φροντίδα. Μας υπενθυμίζει πως ο καρκίνος του δέρματος μας αφορά όλους και, κυρίως, δεν περιμένει. 

Η καμπάνια της Choose, που θα διαρκέσει όλον τον Μάιο, τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος, μας καλεί να δώσουμε σημασία σε εκείνες τις μικρές αλλαγές που μπορεί να κρύβουν κάτι σοβαρό — και να μην τις αγνοούμε επειδή «έτσι ήταν πάντα». Η πρόληψη ξεκινά με ένα βλέμμα στον καθρέφτη και μια ερώτηση: «Αυτό το σημάδι το είχα;».

«Ξεκίνα να Ψάχνεσαι!» Facebook Twitter

Η δημιουργική ιδέα στην οποία βασίζεται η καμπάνια αξιοποιεί φωτεινές και αισιόδοξες καλοκαιρινές εικόνες και την αμεσότητα μιας σειράς επίκαιρων ερωτημάτων, που κινούν το ενδιαφέρον και μας προτρέπουν να βάλουμε την πρωτογενή και τη δευτερογενή πρόληψη στην καθημερινότητά μας: «Σε ποια παραλία θα αράξεις και ποιο αντηλιακό θα αδράξεις» «Πώς θα χαρείς τις διακοπές σου και πού θα τσεκάρεις αυτό το περίεργο σημάδι στο δέρμα σου.» Ξεκίνα να ψάχνεσαι!

Παράλληλα, η εκστρατεία της Choose μάς θυμίζει πως ο ετήσιος έλεγχος από τον δερματολόγο, η σωστή προστασία από τον ήλιο και η αποφυγή συνηθειών που το επιβαρύνουν, είναι καθοριστικές κινήσεις για να παραμείνουμε υγιείς και ασφαλείς.

«Ξεκίνα να Ψάχνεσαι!» Facebook Twitter

Η πολυκαναλική καμπάνια της Choose τρέχει σε ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, οutdoor προβολή σε σταθμούς μετρό (Αθήνα) και λεωφορεία (Θεσσαλονίκη), καμπάνιες σε social media και ψηφιακά κανάλια (Meta, TikTok, Google), έντυπο ενημερωτικό υλικό και αναμνηστικά δώρα.

Στη φετινή εκστρατεία πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος συμπεριλαμβάνονται επίσης δράσεις δωρεάν εξετάσεων σε απομακρυσμένες περιοχές, νησιά και μεγάλα αστικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα: Καρπενήσι, Δράμα, Κίμωλος, Θηρασιά, Ίος, Αμοργός, Κίναρος, Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσι, Βόρεια Κέρκυρα, Καρδίτσα, Αθήνα (Πλατεία Κοραή), Θεσσαλονίκη (πεζόδρομος Αγ. Σοφίας), Άνδρος, Σαμοθράκη και Δυτική Σάμος (Καρλόβασι & Μαραθόκαμπος). Στόχος είναι το μήνυμα της πρόληψης να φτάσει εκεί όπου είναι πιο αναγκαίο.

Με αυτή τη συνεργασία η Choose και η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρείας ενώνουν για άλλη μια φορά τις δυνάμεις τους, για να προσφέρουν σημαντική και αξιόπιστη ενημέρωση για σύνθετα και κρίσιμα θέματα υγείας

Υγεία & Ευεξία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Υγεία & Ευεξία / Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Oι ρευματοπάθειες συνολικά είναι νοσήματα που μπορούν να εμφανιστούν σε οποιαδήποτε ηλικία και από τα νοσήματα που πλήττουν νεαρά άτομα, η αξονική σπονδυλαρθρίτιδα ξεκινά νωρίς, γι’ αυτό συνοδεύεται και από βαρύ ψυχολογικό φορτίο. Κι αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος να διαγιγνώσκεται έγκαιρα και να θεραπεύεται σωστά.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Υγεία & Ευεξία / Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Με προσήλωση στην ποιότητα, συνεχή ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και ασθενοκεντρική προσέγγιση, ο Όμιλος Ευρωκλινικής παραμένει σταθερά στην κορυφή της παροχής υπηρεσιών υγείας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια εφαρμογή

Υγεία & Ευεξία / Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια καινοτόμο εφαρμογή

Αξιοποιώντας το καινοτόμο app Remente, που αναπτύχθηκε από τον διακεκριμένο ψυχίατρο και καθηγητή Αντώνιο Ντακανάλη, η Bayer καλλιεργεί κλίμα ευημερίας για τους ανθρώπους της.
THE LIFO TEAM
Καταπολέμηση της παχυσαρκίας: Μεγαλώνει η αγορά των φαρμάκων, καθώς όλοι αναμένουν τα πρώτα χάπια

Υγεία & Ευεξία / Καταπολέμηση της παχυσαρκίας: Μεγαλώνει η αγορά των φαρμάκων, καθώς όλοι αναμένουν τα πρώτα χάπια

Διογκώνεται η αγορά σε έναν σημαντικό τομέα υγείας που, παγκοσμίως, αφορά περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο ασθενείς και αποφέρει δισεκατομμύρια κέρδη.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ