«Ξεκίνα να Ψάχνεσαι!»: Μια καμπάνια που μας μαθαίνει να κοιτάμε το δέρμα μας αλλιώς
Καλοκαίρι, ήλιος, πρόληψη. Η Choose δημιουργεί για την ΕΔΑΕ τη φετινή εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του δέρματος.
Όταν βλέπεις τον εαυτό σου στις ιστορίες των άλλων, όταν το μήνυμα είναι άμεσο, απλό και σχετικό με την καθημερινότητά σου, τότε δεν μπορείς να το προσπεράσεις. Κι αυτό που ξεκινά ως σαν αφίσα ή βίντεο στο feed σου, μπορεί να γίνει η αφορμή για να κοιτάξεις πιο προσεκτικά το σώμα σου — και να πας στον γιατρό απλώς γιατί έχεις κάθε λόγο να το κάνεις.
Το καλοκαίρι πλησιάζει, ο ήλιος δυναμώνει και μαζί του δυναμώνει και η ανάγκη να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε — κυριολεκτικά. Η καμπάνια «Ξεκίνα να Ψάχνεσαι», τη δημιουργία και υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Choose στο πλαίσιο της φετινής εκστρατείας της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας (ΕΔΑΕ), για την πρόληψη και ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, έρχεται να μας ταρακουνήσει όχι με τρόμο αλλά με φροντίδα. Μας υπενθυμίζει πως ο καρκίνος του δέρματος μας αφορά όλους και, κυρίως, δεν περιμένει.
Η καμπάνια της Choose, που θα διαρκέσει όλον τον Μάιο, τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος, μας καλεί να δώσουμε σημασία σε εκείνες τις μικρές αλλαγές που μπορεί να κρύβουν κάτι σοβαρό — και να μην τις αγνοούμε επειδή «έτσι ήταν πάντα». Η πρόληψη ξεκινά με ένα βλέμμα στον καθρέφτη και μια ερώτηση: «Αυτό το σημάδι το είχα;».
Η δημιουργική ιδέα στην οποία βασίζεται η καμπάνια αξιοποιεί φωτεινές και αισιόδοξες καλοκαιρινές εικόνες και την αμεσότητα μιας σειράς επίκαιρων ερωτημάτων, που κινούν το ενδιαφέρον και μας προτρέπουν να βάλουμε την πρωτογενή και τη δευτερογενή πρόληψη στην καθημερινότητά μας: «Σε ποια παραλία θα αράξεις και ποιο αντηλιακό θα αδράξεις» «Πώς θα χαρείς τις διακοπές σου και πού θα τσεκάρεις αυτό το περίεργο σημάδι στο δέρμα σου.» Ξεκίνα να ψάχνεσαι!
Παράλληλα, η εκστρατεία της Choose μάς θυμίζει πως ο ετήσιος έλεγχος από τον δερματολόγο, η σωστή προστασία από τον ήλιο και η αποφυγή συνηθειών που το επιβαρύνουν, είναι καθοριστικές κινήσεις για να παραμείνουμε υγιείς και ασφαλείς.
Η πολυκαναλική καμπάνια της Choose τρέχει σε ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, οutdoor προβολή σε σταθμούς μετρό (Αθήνα) και λεωφορεία (Θεσσαλονίκη), καμπάνιες σε social media και ψηφιακά κανάλια (Meta, TikTok, Google), έντυπο ενημερωτικό υλικό και αναμνηστικά δώρα.
Στη φετινή εκστρατεία πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος συμπεριλαμβάνονται επίσης δράσεις δωρεάν εξετάσεων σε απομακρυσμένες περιοχές, νησιά και μεγάλα αστικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα: Καρπενήσι, Δράμα, Κίμωλος, Θηρασιά, Ίος, Αμοργός, Κίναρος, Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσι, Βόρεια Κέρκυρα, Καρδίτσα, Αθήνα (Πλατεία Κοραή), Θεσσαλονίκη (πεζόδρομος Αγ. Σοφίας), Άνδρος, Σαμοθράκη και Δυτική Σάμος (Καρλόβασι & Μαραθόκαμπος). Στόχος είναι το μήνυμα της πρόληψης να φτάσει εκεί όπου είναι πιο αναγκαίο.
Με αυτή τη συνεργασία η Choose και η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρείας ενώνουν για άλλη μια φορά τις δυνάμεις τους, για να προσφέρουν σημαντική και αξιόπιστη ενημέρωση για σύνθετα και κρίσιμα θέματα υγείας