«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών

«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια συναρπαστική ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Disney, με τη διαχρονική δύναμη της πρωτότυπης αφήγησης, εμπνέει χαρά και θαυμασμό αυτές τις εορτές, με μία ολοκαίνουργια ταινία μικρού μήκους, σε συνεργασία με τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη, Τάικα Γουαϊτίτι. Η ταινία, «Το Αγόρι & Το Χταπόδι», είναι διαθέσιμη στο YouTube, υποστηρίζοντας τον μακροχρόνιο φιλανθρωπικό συνεργάτη της Disney, Make-A-Wish International, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

«Εδώ και πολλές γενιές, η Disney αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των εορτών σε όλο τον πλανήτη και η νέα μικρού μήκους ταινία ενισχύει ακόμη περισσότερο τη σύνδεση που έχουν τόσες πολλές οικογένειες με τη Disney τη συγκεκριμένη εποχή», λέει ο Asad Ayaz, Chief Brand Officer της The Walt Disney Company. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον Τάικα Γουαϊτίτι σε αυτή τη διαχρονική ιστορία παιδικής φιλίας στο πλαίσιο του μαγικού κλίματος των εορτών».

«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια συναρπαστική ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών Facebook Twitter

Η εορταστική ταινία μικρού μήκους της Disney, «Το Aγόρι & Το Χταπόδι», ακολουθεί την ιστορία ενός παιδιού όταν ανακαλύπτει πως ένα περίεργο χταπόδι έχει κολλήσει στο κεφάλι του κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών του, στη θάλασσα. Καθώς επιστρέφει στο σπίτι του, το αγόρι αναπτύσσει μια πραγματική φιλία με το χταπόδι, συστήνοντάς του τη ζωή στη στεριά, πριν το πάρει μαζί του για να βιώσει τη χαρά των εορτών. Το αγόρι κατανοεί την έντονη επιθυμία του χταποδιού να εξερευνήσει τον κόσμο και βάζει σε εφαρμογή ένα σχέδιο για να το πραγματοποιήσει. Για το αγόρι και το χταπόδι, οι απλές καθημερινές στιγμές της παιδικής ηλικίας και της φιλίας τους, μαζί με τη μαγεία των εορτών, κάνουν το χρόνο τους μαζί ουσιαστικό.

Οι fans της Disney θα χαρούν όταν ανακαλύψουν κρυμμένα στοιχεία-έκπληξη από αγαπημένες ταινίες, όπως «Βαϊάνα» (2016), «Λίλο & Στιτς» (2002) και «Toy Story» (1995), ανάμεσα σε άλλες.

«Η ιστορία συνδέει τη χαρά και την καλοσύνη των εορτών με τα συναισθήματα και τις ευαισθησίες που σου προκαλούν οι ταινίες της Disney», ανέφερε ο Τάικα Γουαϊτίτι. «Νομίζω ότι αυτά πάνε χέρι-χέρι και αποτελούν το τέλειο ταίριασμα. Μόνο η Disney θα μπορούσε να δημιουργήσει κάτι τέτοιο… μαζί μου».

«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια συναρπαστική ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών Facebook Twitter

Η εορταστική ταινία μικρού μήκους της Disney, «Το Aγόρι & Το Χταπόδι» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργική συνεργασία του Γουαϊτίτι με την The Walt Disney Company. Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και παραγωγός έχει επίσης σκηνοθετήσει τις ταινίες «Thor: Ragnarok» (2017) και «Thor: Love and Thunder» (2022) των Marvel Studios, το «Τζότζο» (2019) της Searchlight Pictures και το «Ένα Γκολ για τη Νίκη» (2023). Επίσης, είναι executive producer των σειρών του Disney+ «Reservation Dogs», «What We Do in the Shadows» καθώς και της πολυαναμενόμενης σειράς «Interior Chinatown».

Η εορταστική ταινία μικρού μήκους «Το Aγόρι & Το Χταπόδι», δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το creative agency adam&eveDDB και την παραγωγή ανέλαβε η Hungry Man. Η μελωδική διασκευή του τραγουδιού «Part of Your World» από την ταινία της Disney «Η Μικρή Γοργόνα» (1989) ακούγεται καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας, τονίζοντας την επιθυμία του χταποδιού να εξερευνήσει τον κόσμο της στεριάς. Η όμορφη αυτή εκτέλεση του αγαπημένου τραγουδιού των fans της Disney, ηχογραφήθηκε ζωντανά με 60μελή ορχήστρα ενώ η μίξη έγινε στο θρυλικό στούντιο Abbey Road.

«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια συναρπαστική ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών Facebook Twitter

Η εορταστική καμπάνια της Disney, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική στηρίζει και φέτος τον μακροχρόνιο φιλανθρωπικό της συνεργάτη, το Make-A-Wish International. Για 44 χρόνια, η Disney και το Make-A-Wish συνεργάζονται για να προσφέρουν χαρά σε όποιον την έχει ανάγκη, ειδικά σε παιδιά και τις οικογένειές τους, εκπληρώνοντας περισσότερες από 155.000 ευχές παγκοσμίως.

Η Disneyland Paris καλωσορίζει τα παιδιά του Make-A-Wish όλο τον χρόνο, ενώ φέτος, μέσα στον Νοέμβριο, 50 οικογένειες από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή θα ταξιδέψουν στο πάρκο κάνοντας μια ευχή τους πραγματικότητα! Οι οικογένειες θα περάσουν ένα Σαββατοκύριακο απολαμβάνοντας ποιοτικό χρόνο μαζί, γνωρίζοντας τους αγαπημένους τους χαρακτήρες και βιώνοντας τη μαγεία που προσφέρει η Disneyland Paris.

«Το Αγόρι & Το Χταπόδι»: Μια συναρπαστική ιστορία παιδικού θαυμασμού και φιλίας για τη μαγεία των εορτών Facebook Twitter

«Είναι τιμή μας που για ακόμη μια φορά η Disney μας υποστηρίζει στη φετινή εορταστική της καμπάνια, βοηθώντας μας να πραγματοποιήσουμε ευχές ζωτικής σημασίας για παιδιά με σοβαρές ασθένειες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Luciano Manzo, Πρόεδρος & CEO του Make-A-Wish International.

«Η εορταστική περίοδος είναι μια στιγμή για συντροφικότητα και ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, και ελπίζουμε το συναρπαστικό και ξεχωριστό Σαββατοκύριακο ευχών στη Disneyland Paris να φέρει χαρά και δύναμη σε αυτές τις οικογένειες, όταν το χρειάζονται περισσότερο».

disney

 

Δείτε την ταινία εδώ

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ