Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου η νέα καμπάνια κατά του εκφοβισμού που δημιούργησε η Leo Burnett για την Oral-B και την ψηφιακή πλατφόρμα Live Without Bullyingη οποία ειδικεύεται στη δωρεάν παροχή online συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Με το μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα», η Leo Burnett εστιάζει στις σοβαρές επιπτώσεις που έχει ο εκφοβισμός σε μικρές ηλικίες, οδηγώντας σε παιδιά που φοβούνται να εκφραστούν, να ακουστούν και να χαμογελάσουν.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Η καμπάνια αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του ελληνικού κοινού αναφορικά με τη βαρύτητα του θέματος, ώστε να αναδείξει τη σημασία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, στο οποίο όχι μόνο θα ακουστούν οι φωνές των παιδιών, αλλά θα λάβουν και ουσιαστική στήριξη τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι καθηγητές και οι γονείς τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Oral-B έρχεται να προσφέρει ένα τέτοιο ασφαλές περιβάλλον σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα της Ελλάδας, μέσα από τη συνεργασία της με το Live Without Bullying.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Τη σκηνοθεσία της κεντρικής ταινίας έκανε ο δημοφιλής σκηνοθέτης Βασίλης Κεκάτος, ενώ τα digital videos σκηνοθέτησε ο νεοεμφανιζόμενος και πολλά υποσχόμενος σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος, σε παραγωγή της TopCut – Modiano.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM