Heineken: Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων

Heineken: Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων Facebook Twitter
0

Η Heineken, υψώνει τα ποτήρια σε όσους και όσες αληθινά αγαπούν το ποδόσφαιρο, αναδεικνύοντας την υγιή πλευρά των φιλάθλων και καταρρίπτοντας το στερεότυπο ότι οι παθιασμένοι φίλαθλοι έχουν ακραίες συμπεριφορές.

Στη νέα της διαφήμιση, γιορτάζει τους αληθινούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου: εκείνους που ζουν και αναπνέουν για κάθε στιγμή στο γήπεδο, δείχνοντας την αφοσίωσή τους στον αθλητισμό με τον πιο θετικό και ξεχωριστό τρόπο, ακόμα και εάν είναι… ιδιαίτερος.

Σε μία άκρως ποδοσφαιρική σεζόν, η Heineken, επαναπροσδιορίζει την έννοια του αληθινού φιλάθλου, αναδεικνύοντας διαφορετικούς τύπους φιλάθλων και στην Ελλάδα: Από τον «φωνακλά», που τον ακούει όλη η γειτονιά σε κάθε γκολ, μέχρι τον «αγχωτικό», που χάνει τον ύπνο του πριν τον μεγάλο αγώνα, κι από τον «δραματικό» που βουρκώνει σε κάθε γκολ, μέχρι τον «παντογνώστη», που κάνει αναδρομή στα πέναλτι ή τον «προληπτικό», που δεν αποχωρίζεται τη γουρλίδικη μπλούζα του για το ντέρμπι.

Φέτος, η Heineken αναζητά τους πιο αληθινούς φιλάθλους και προσκαλεί τους λάτρεις του ποδοσφαίρου να ανακαλύψουν τον δικό τους τύπο φιλάθλου, μέσα από το quiz 4 ερωτήσεων που έχει δημιουργήσει στο heineken.gr, και να διεκδικήσουν ξεχωριστές ποδοσφαιρικές εμπειρίες:

  • 2 εισιτήρια για τον τελικό UEFA Champions League στο Wembley Stadium στο Λονδίνο
  • 30 προσκλήσεις για τον τελικό UEFA Europa Conference League

Διεκδίκησε κι άλλα μοναδικά δώρα, ανακαλύπτοντας τον δικό σου τύπο φιλάθλου και απολαμβάνοντας τις πιο αξέχαστες ποδοσφαιρικές στιγμές παρέα με την αγαπημένη σου Heineken, στην υγειά των αληθινών φιλάθλων.

https://www.heineken.com/gr/el/home

https://www.instagram.com/heineken_gr/

https://www.facebook.com/HeinekenGr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM