Οι σάλτσες μαγειρικής Cook at Home αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024»

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024» Facebook Twitter
0

Το Cook at Home, δημιούργημα της βιομηχανίας τροφίμων Provil, εμπνέεται από τη σημασία του καλού φαγητού για τη ζωή των Ελλήνων και έχει σαν αποστολή του να διαδώσει τις γεύσεις και τη διατροφική αξία της ελληνικής κουζίνας.

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024» Facebook Twitter

Δημιούργησε λοιπόν, μία μοναδική σειρά σαλτσών για να μαγειρεύουμε αγαπημένα φαγητά της ελληνικής κουζίνας στην κατσαρόλα, στο τηγάνι και στο φούρνο, χωρίς το άγχος του προγραμματισμού και τη φασαρία της προετοιμασίας μέσα στην κουζίνα.

Οι σάλτσες Cook at Home έφεραν επανάσταση στον τρόπο που μαγειρεύουμε, γιατί συγκεντρώνουν μέσα σε ένα μπουκαλάκι όλα τα υλικά που χρειαζόμαστε στις σωστές αναλογίες για να απολαμβάνουμε νόστιμο φαγητό στο καθημερινό μας τραπέζι. Κάθε συσκευασία Cook at Home περιέχει φυσικά υλικά της ελληνικής κουζίνας –με μοναδικούς συνδυασμούς μυρωδικών, βοτάνων και μπαχαρικών–, χωρίς συντηρητικά και χρωστικές.

Η ανάδειξή του από τους Έλληνες καταναλωτές ως «Προϊόν της Χρονιάς 2024*» γέμισε με ενθουσιασμό και ικανοποίηση τους ανθρώπους του COOK at HOME, επιβραβεύοντας τις προσπάθειές τους και ενισχύοντας την αισιοδοξία τους για το μέλλον.

Τα προϊόντα Cook at Home είναι διαθέσιμα στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market πανελλαδικής εμβέλειας, καθώς επίσης σε καταστήματα mini market, κρεοπωλεία και επιλεγμένα καταστήματα delicatessen.

*με βάση την ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από την Circana σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα.

Cook at Home / Έτσι μαγειρεύουμε σήμερα   https://cookathome.gr/

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM