Τα Δερματολογικά Κέντρα City Med συμμετέχoυν στο CU Around πρόγραμμα ανταμοιβής της Vodafone

Τα Δερματολογικά Κέντρα City Med συμμετέχoυν στο CU Around πρόγραμμα ανταμοιβής της Vodafone Facebook Twitter
0

Τα Δερματολογικά Κέντρα City Med του Ομίλου Affidea επεκτείνουν την συνεργασία τους με την Vodafone, μέσω του προγράμματος καρτοκινητής τηλεφωνίας CU, και προσφέρουν προνομιακά προγράμματα υγείας για τους νέους, μέσω του προγράμματος ανταμοιβής CU Around.

To CU Around είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής που έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των νέων και να τους χαρίζει μοναδικά προνόμια και νέες εμπειρίες. Σημειώνεται επίσης ότι το CU Around παρέχει ακόμα πιο προνομιακές τιμές αποκλειστικά σε φοιτητές.

Τα Δερματολογικά Κέντρα City Med συμμετέχoυν στο CU Around πρόγραμμα ανταμοιβής της Vodafone Facebook Twitter

Οι εκπτώσεις των δερματολογικών υπηρεσιών των City Med προς πελάτες Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα Athens City Med & Vodafone

  • 30% έκπτωση σε φοιτητές CU around
  • 20% έκπτωση σε συνδρομητές CU around
  • 20% έκπτωση για το πρόγραμμα Vodafone Thank you

Με στόχο την προαγωγή της πρόληψης, όλοι οι πελάτες Vodafone μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες διαγνωστικές εξετάσεις και άλλες ιατρικές υπηρεσίες σε προνομιακές τιμές, στα διαγνωστικά και δερματολογικά κέντρα του Ομίλου Affidea σε όλη την Ελλάδα.

Οι μονάδες υγείας του Ομίλου Affidea λειτουργούν σε σύγχρονο περιβάλλον άνεσης, ασφάλειας και αισθητικής, ενώ είναι στελεχωμένες με ιατρούς υψηλής επιστημονικής κατάρτισης, οι οποίοι σε συνεργασία με το νοσηλευτικό προσωπικό, φροντίζουν για την άριστη εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων. Επιπλέον, τα City Med του Ομίλου Affidea, είναι δερματολογικά κέντρα υψηλής τεχνολογίας, με ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τομέα της Δερματολογίας και Ιατρικής Αισθητικής.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM