Παρασκευή στην Αθήνα

Παρασκευή στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Η Premier Capital Hellas ΑΕ, ιδιοκτήτρια εταιρία 17 εστιατορίων McDonald’s στην Αττική και την υπόλοιπη Ελλάδα, είναι από τις πρώτες εταιρίες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για ανάπτυξη δράσης και πρωτοβουλιών για το κέντρο της Αθήνας. Έτσι, συμμετέχει και στηρίζει το πρόγραμμα «Παρασκευή στην Αθήνα», προσφέροντας κάθε Παρασκευή στα δύο εστιατόριά της που βρίσκονται στο κέντρο της πόλης στο Σύνταγμα και την Ομόνοια, όλους τους καφέδες στην τιμή του 1€.

Σύμφωνα με την εταιρία: «η εικόνα του κέντρου της Αθήνας δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτή που αξίζει στην πόλη μας και θεωρούμε ότι η πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας και των υπολοίπων φορέων, είναι στην σωστή κατεύθυνση. Αποφασίσαμε να συμβάλουμε ώστε το κέντρο της πόλης να ανακτήσει τη ζωντάνια που είχε. Παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες και τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο κέντρο της πόλης, διατηρούμε τα εστιατόριά μας ανοιχτά και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο κόσμος να απολαμβάνει το κέντρο της Αθήνας».  

Το πρόγραμμα «Παρασκευή στην Αθήνα» ξεκινά στις 16 Μαρτίου και θα «τρέχει» κάθε Παρασκευή μέχρι και τις 6 Απριλίου 2012. Όλες οι πληροφορίες για το πρόγραμμα υπάρχουν στη σελίδα www.athensfridays.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM