Η Affidea φωτίζεται ροζ

Η Affidea φωτίζεται ροζ Facebook Twitter
0

ΗAffidea τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, 25 Οκτωβρίου, με δράσεις που έχουν σκοπό να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τον πληθυσμό σχετικά με τα οφέλη που προσφέρει η πρόληψη στην αντιμετώπιση της νόσου και να αναδείξουν την σπουδαιότητα της έγκαιρης διάγνωσης.

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας που έχει ορισθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Στο πλαίσιο αυτό, η Affidea επέλεξε δύο εμβληματικά διαγνωστικά κέντρα που βρίσκονται σε βασικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, πλατεία Μαβίλη και Κηφισιά, να φωταγωγηθούν ροζ, το χρώμα που έχει καθιερωθεί για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, έως τις 25 Οκτωβρίου, υπενθυμίζοντας σε όλους την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης.

Παράλληλα, στα δύο αυτά κέντρα, η Affidea θα εκπέμπει στοχευμένα ενημερωτικά μηνύματα μέσω των ειδικών οθονών στις βιτρίνες. Σημειώνεται ότι ο φωτισμός πραγματοποιείται με λαμπτήρες LED, με βάση τους στόχους του Ομίλου Affidea να λειτουργεί με βιώσιμο αντίκτυπο στο περιβάλλον, μειώνοντας την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Επιπλέον, επισημαίνοντας την αξία της έγκαιρης διάγνωσης, η Affidea παρέχει για όλο τον Οκτώβριο εξετάσεις προληπτικού ελέγχου μαστού (ψηφιακή μαστογραφία και υπερηχογράφημα μαστών) σε προνομιακή τιμή. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαγνωστικό κέντρο της Affidea που σας εξυπηρετεί και να προγραμματίσετε το ραντεβού σας υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας.

Η Affidea φωτίζεται ροζ Facebook Twitter

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM