Black Friday 2022: 6 πρακτικά tips για να κάνετε έξυπνα τις αγορές σας

Black Friday 2022: 6 πρακτικά tips για να κάνετε έξυπνα τις αγορές σας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η Παρασκευή είναι, κατά γενική ομολογία, η αγαπημένη ημέρα της εβδομάδας – μοιάζει λες και κάπου, κάποτε, μαζεύτηκε μία ομάδα ανθρώπων, το έδωσε τα χέρια και, από τότε, το έχουμε συμφωνήσει ως κοινωνία. Η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη, όμως, είναι λίγο πιο γλυκιά για τους καταναλωτές, κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι η Black Friday με τις μεγάλες προσφορές της, ένας θεσμός που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ το 1932 και συνεχίζεται δυναμικά μέχρι σήμερα, σε ολόκληρο τον κόσμο.  

Θα βρούμε τα πάντα – από ρούχα μέχρι είδη τεχνολογίας κι από οικιακό εξοπλισμό μέχρι αξεσουάρ – σε χαμηλές τιμές και είμαστε πανέτοιμοι. Ωστόσο, από τον ενθουσιασμό μας, είναι πιθανό να κάνουμε λάθη, να ξοδέψουμε ανεξέλεγκτα τα χρήματά μας και να αγοράσουμε προϊόντα που όχι απλώς δε χρειαζόμαστε, αλλά δεν πρόκειται να αγοράσουμε ποτέ. Αυτός είναι και ο λόγος που τα Public μας έχουν προμηθεύσει με έναν ολοκληρωμένο οδηγό, ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τη «Μαύρη Παρασκευή».

Κάνουμε την έρευνά μας

Η έρευνα αγοράς καλό είναι να ξεκινά όσο το δυνατόν νωρίτερα – ιδανικά στις αρχές του Νοέμβρη ή τα τέλη του Οκτωβρίου. Θα κοιτάξουμε τις ιστοσελίδες που μας ενδιαφέρουν, θα σημειώσουμε τις τιμές των προϊόντων και θα εξετάσουμε τις διακυμάνσεις τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα ανακαλύψουμε τα σωστά Black Friday deals.

Κινούμαστε με βάση το budget

Όταν υπάρχουν προσφορές, είναι λογικό να γεμίσουμε το wishlist με περισσότερα απ’ όσα αντέχουμε. Κι ενώ έχουμε στόχο να αγοράσουμε μόνο μία τηλεόραση, καταλήγουμε με δεύτερη καφετιέρα, καινούργιο smartphone και δύο θήκες για το παλιό. Προκειμένου να μην ξοδέψουμε τον μισθό και του επόμενου μήνα, λοιπόν, είναι σημαντικό να θέσουμε ένα budget και να μείνουμε πιστοί σε αυτό.

Κάνουμε λίστα

Ναι, καλό είναι να ζούμε μία ζωή απαλλαγμένη από λίστες και κουτάκια, όμως η Black Friday είναι ξεχωριστή περίπτωση. Όπως ακριβώς συμβαίνει με το budget, έτσι και τώρα, καλό είναι να καταγράψουμε τι ακριβώς σκοπεύουμε να πάρουμε, για να μην ξεφύγουμε. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουμε να αξιολογήσουμε σωστά τις εκατοντάδες προσφορές που θα περάσουν από τα μάτια μας, και θα κάνουμε τις πιο έξυπνες επιλογές.

Κάνουμε εγγραφή στα ανάλογα newsletters

Εντάξει, ας είμαστε ειλικρινείς (ξανά), πολλές φορές, ίσως και να αγνοούμε πολλά από τα newsletters που δεχόμαστε στο email μας. Αυτή δεν πρέπει να είναι μία από αυτές τις φορές. Κι αυτό γιατί οι προσφορές της Black Friday σε sites και e-shops ενεργοποιούνται λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Αν, λοιπόν, έχουμε δει τις προσφορές στα newsletters κι έχουμε κάνει τη λίστα μας από το βράδυ της Πέμπτης, θα ολοκληρώσουμε τις αγορές άμεσα κι έξυπνα, μπροστά από την οθόνη μας, τα ξημερώματα της Παρασκευής. Θα προλάβουμε και τα deals στα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση, όπως ψυγεία ή σκούπες.

Δίνουμε προτεραιότητα στα ακριβά προϊόντα

Σκοπός της ημέρας, είναι να αγοράσουμε τα πράγματα που, υπό κανονικές συνθήκες, είναι απαγορευτικά για το budget μας. Αν, λοιπόν, επικεντρωθούμε σε ακριβά είδη τεχνολογίας, θα πετύχουμε μία καλύτερη αναλογία τιμής/απόδοσης και θα αποκτήσουμε τα προϊόντα που, ως τότε, απλώς φανταζόμασταν ότι κατέχουμε.

Ντυνόμαστε άνετα

Αν επιλέξουμε να δούμε από κοντά τα εκπτωτικά προϊόντα, ας είμαστε προετοιμασμένοι. Θα φορέσουμε αθλητικά, μαλακά παπούτσια, θα φορτίσουμε τα power banks καθώς το κινητό μας θα γίνει η καλύτερη παρέα στην αναμονή για το ταμείο, και θα κινηθούμε γρήγορα. Ευτυχώς, τα Public φροντίζουν τη φυσική μας κατάσταση, προσφέροντάς μας όργανα γυμναστικής στις ιδανικές Black Friday τιμές.

Ανακαλύψτε περισσότερα στο public.gr, για να απολαύσετε την Black Friday στο έπακρο.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ