Το Schweppes δίνει χαρακτήρα στο ελληνικό καλοκαίρι

Το Schweppes δίνει χαρακτήρα στο ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το Schweppes συνεχίζει δυναμικά να δημιουργεί αυθεντικές στιγμές απόλαυσης και να μας συνοδεύει παντού - στα πιο όμορφα καλοκαιρινά ηλιοβασιλέματα και βράδια. Φέτος, το Schweppes υποδέχθηκε το καλοκαίρι με τον πιο ξεχωριστό τρόπο. 

Το Schweppes δίνει χαρακτήρα στο ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter


Μέσα από ένα διαγωνισμό «με χαρακτήρα», οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν μια διπλή πρόσκληση για τα μοναδικά Schweppes summer parties και να απολαύσουν δροσερά cocktails στο πλωτό Schweppes bar στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να επιλέξουν ανάμεσα στο τέλειο party το ηλιοβασίλεμα ή το βράδυ.

Το Schweppes δίνει χαρακτήρα στο ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter

Από τις 22 έως τις 27 Ιουνίου - με δύο καλοκαιρινά parties κάθε μέρα - εκατοντάδες τυχεροί νικητές βίωσαν στιγμές χαλάρωσης και απόλαυσης για δύο στην Μαρίνα Αλίμου. Βασικό συστατικό για ένα πετυχημένο party «με χαρακτήρα» είναι τα γευστικά cocktails και ποτά. Έτσι, λοιπόν, πρωταγωνιστές των parties ήταν all time classic ποτά και αγαπημένα, καλοκαιρινά Schweppes cocktails με και χωρίς αλκοόλ αλλά και αγαπημένες Schweppesγεύσεις.

Το Schweppes δίνει χαρακτήρα στο ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter


Στα sunset parties οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συνδυάσουν το αγαπημένο τους cocktail με θέα το ηλιοβασίλεμα ενώ στα night parties οι καταναλωτές απολάμβαναν το cocktail τους με φόντο τον έναστρο ουρανό.

Στα καλοκαιρινά Schweppes parties έδωσαν το παρόν αγαπημένοι ραδιοφωνικοί παραγωγοί του En Lefko, οι οποίοι ταξίδεψαν τον κόσμο με υπέροχα κομμάτια δημιουργώντας μια πραγματικά καλοκαιρινή ατμόσφαιρα.

Δροσερά, γευστικά cocktails, μουσική, υπέροχη θέα: το Schweppes έδωσε τον δικό του αυθεντικό χαρακτήρα στα καλοκαιρινά parties και γιόρτασε το φετινό καλοκαίρι με μοναδικό τρόπο.


Γιατί η απόλαυση θέλει χαρακτήρα!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM