CONNECTHEALTH: Η υπηρεσία που μας φέρνει σε επαφή με τον γιατρό που χρειαζόμαστε 24 ώρες το 24ωρο, απ' όπου και αν βρισκόμαστε!

CONNECTHEALTH: Η υπηρεσία που μας φέρνει σε επαφή με τον γιατρό που χρειαζόμαστε 24 ώρες το 24ωρο, απ' όπου και αν βρισκόμαστε! Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η πανδημία μάς δίδαξε πως η ιατρική συμβουλή δεν δίνεται μόνο διά ζώσης και πως για να συμβουλευτούμε απλώς τον ειδικό που χρειαζόμαστε δεν είναι απαραίτητο να μπούμε στο αυτοκίνητο και να οδηγήσουμε μέχρι το ιατρείο του. Για ορισμένα θέματα αρκεί να συνομιλήσουμε μαζί του, αξιοποιώντας την τεχνολογία, όπως έκανε η πλειονότητα κατά τη διάρκεια των πανδημικών εξάρσεων, χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο και τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Αυτό ακριβώς επιτυγχάνει μια νέα υπηρεσία που δημιουργήθηκε πριν από περίπου τρία χρόνια και εξυπηρετεί τους πολίτες σε πανελλαδική εμβέλεια, φέρνοντάς τους σε επαφή με τον γιατρό της ειδικότητας που χρειάζονται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται ConnectΗealth 11855 και μας προσφέρει τη δυνατότητα επικοινωνίας με γιατρό της επιλογής μας, απ’ όπου και αν βρισκόμαστε. Η υπηρεσία διαθέτει περισσότερους από 800 συνεργαζόμενους γιατρούς και ήδη εξυπηρετεί αρκετά άτομα κάθε μέρα. Στην υπηρεσία απευθύνονται όσοι εμφανίζουν συμπτώματα μιας λοίμωξης, έχουν έναν ελαφρύ τραυματισμό κ.λπ. Η διαδικασία είναι η εξής: καλούμε το 11855, στη συνέχεια πληκτρολογούμε τον κωδικό του γιατρού που επιθυμούμε ή του προσωπικού μας γιατρού (ο κωδικός δίνεται από την υπηρεσία στους γιατρούς που θα τον ζητήσουν). Έπειτα ξεκινάμε την τηλεφωνική επικοινωνία. Η ίδια υπηρεσία υπάρχει ήδη στο εξωτερικό με μια μικρή χρέωση, η οποία στην Ελλάδα ξεκινάει από το δεύτερο λεπτό. Το μεγαλύτερο μέρος της χρέωσης αποδίδεται στον γιατρό και το υπόλοιπο στον πάροχο της τηλεφωνίας. Οι περισσότεροι συνεργαζόμενοι γιατροί είναι διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο και είναι ιδιαίτερα καθησυχαστικό να γνωρίζουμε ότι μπορούμε να βρούμε τον ειδικό που χρειαζόμαστε σε ώρα ανάγκης. Η υπηρεσία ξεκίνησε λίγο πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας και στα δύο χρόνια που κράτησε κατάφερε να κάνει σημαντικά βήματα, καθώς ο κορωνοϊός μάς έμαθε να επικοινωνούμε από απόσταση. Η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για όλους, ειδικά για γονείς με μικρά παιδιά, νέους (π.χ. φοιτητές), ηλικιωμένους, μοναχικά άτομα, για όσους ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, έχουν κινητικά προβλήματα, ταξιδεύουν συχνά ή έχουν, γενικά, φορτωμένο πρόγραμμα και ελάχιστο χρόνο. Οι κλήσεις είναι εφικτές και από το εξωτερικό, από τη στιγμή που η κλήση θα γίνει από ελληνικό νούμερο/κινητό. Υπάρχει και αντίστοιχη υπηρεσία για τους δικηγόρους, η Connectlaw 11844, η οποία λειτουργεί με την ίδια ακριβώς λογική.

Για να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.connecthealth.gr ή/και τη σελίδα στο Facebook @ConnectHealth.

Υγεία & Ευεξία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη

Υγεία & Ευεξία / 1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη

Από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, κλείστηκαν συνολικά πάνω από 86.000 ραντεβού, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του 1566, της εφαρμογής MyHealth και της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr
THE LIFO TEAM
Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Υγεία & Ευεξία / Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Oι ρευματοπάθειες συνολικά είναι νοσήματα που μπορούν να εμφανιστούν σε οποιαδήποτε ηλικία και από τα νοσήματα που πλήττουν νεαρά άτομα, η αξονική σπονδυλαρθρίτιδα ξεκινά νωρίς, γι’ αυτό συνοδεύεται και από βαρύ ψυχολογικό φορτίο. Κι αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος να διαγιγνώσκεται έγκαιρα και να θεραπεύεται σωστά.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Υγεία & Ευεξία / Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Με προσήλωση στην ποιότητα, συνεχή ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και ασθενοκεντρική προσέγγιση, ο Όμιλος Ευρωκλινικής παραμένει σταθερά στην κορυφή της παροχής υπηρεσιών υγείας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια εφαρμογή

Υγεία & Ευεξία / Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια καινοτόμο εφαρμογή

Αξιοποιώντας το καινοτόμο app Remente, που αναπτύχθηκε από τον διακεκριμένο ψυχίατρο και καθηγητή Αντώνιο Ντακανάλη, η Bayer καλλιεργεί κλίμα ευημερίας για τους ανθρώπους της.
THE LIFO TEAM