Ο χώρος που έφερε στη Μυτιλήνη τη διοργάνωση συναυλιών, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες

Ο χώρος που έφερε στη Μυτιλήνη τη διοργάνωση συναυλιών, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Μπορεί για όλους όσοι βρισκόμαστε στην Αθήνα ή έστω ζούμε σε μια πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας, οι λέξεις «συναυλία», «φεστιβάλ», «διασκέδαση» να είναι συνδεδεμένες με την ίδια την έννοια της ψυχαγωγίας που τόσο έχουμε ανάγκη, αλλά αυτό δεν ισχύει για κάποια απομακρυσμένα μέρη της χώρας μας. 
 

Η Λέσβος, το πανέμορφο ελληνικό νησί στο ακριτικό Βόρειο Αιγαίο μέχρι πριν από 10 χρόνια δεν αποτελούσε τόπο φιλοξενίας εκδηλώσεων, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να στερούνται ένα είδος διασκέδασης –ίσως το πιο σημαντικό- εκτός κι αν κάποιος Δήμος με δική του πρωτοβουλία διοργάνωνε κάποια συναυλία. Γιατί, δυστυχώς η ιδιαιτερότητα νησιών όπως η Λέσβος συνδέεται με την αδυναμία πρόσβασης σε ένα πολιτιστικό κομμάτι που χαρακτηρίζει τον τρόπο της σύγχρονης διασκέδασης. Στη Μυτιλήνη, το να πας σε μία συναυλία ένα βράδυ για να παρακολουθήσεις έναν αγαπημένο καλλιτέχνη, ή έστω έναν καλλιτέχνη γνωστό, δεν ήταν κάτι το εύκολο.

Ο χώρος που έφερε στη Μυτιλήνη τη διοργάνωση συναυλιών, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες Facebook Twitter

Σε αυτή την έλλειψη ήρθε να απαντήσει εκεί γύρω στο 2011 η οικογένεια των «Πατερέλληδων», που παρήγαγε κρασί σε ένα δικό της εντυπωσιακό οινοποιείο λίγο έξω από τη Μυτιλήνη, στον «Καρά Τεπέ», με την απόφασή της να ασχοληθεί – και μάλιστα σοβαρά – με τη διοργάνωση μουσικών events. Μια απόφαση που είχε ως στόχο να φέρει με μία μεγαλύτερη συχνότητα καλλιτέχνες, μουσικά συγκροτήματα και εκδηλώσεις που ως τότε έφταναν στη Λέσβο με το σταγονόμετρο.

Οι πρώτες γιορτές κρασιού του «Οινοφόρου Λέσβου», στο πανέμορφο ομώνυμο οινοποιείο, άρχισαν να προσκαλούν ανερχόμενα συγκροτήματα από την Αθήνα, κάνοντας την αρχή ώστε να ξεκινήσει σιγά σιγά η διοργάνωση μεγαλύτερων εκδηλώσεων, με καταξιωμένα ονόματα της ελληνικής σκηνής, που οι κάτοικοι διψούσαν να απολαύσουν από κοντά.

Ο χώρος που έφερε στη Μυτιλήνη τη διοργάνωση συναυλιών, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες Facebook Twitter

Από το 2015, οι χειμερινές και καλοκαιρινές εκδηλώσεις του «Οινοφόρου» έγιναν θεσμός. Τόσο ο υπαίθριος, όσο και ο εσωτερικός χώρος του οινοποιείου, που λειτουργεί τον χειμώνα διαμορφωμένος ανάλογα, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από σπουδαίους αντίστοιχους χώρους εκδηλώσεων της Αθήνας ή πιο προηγμένων τουριστικά νησιών καθώς εξασφαλίζουν φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών σε πολιτιστικά events.

Ο «οινοτουρισμός» που ήταν το ζητούμενο για την οικογένεια έφερε τελικώς κάτι άλλο. Ικανοποίησε την αυτονόητη ανάγκη για ψυχαγωγία, που μέχρι τότε ήταν περίπλοκη – αν όχι ξεχασμένη- υπόθεση για τους κατοίκους της Μυτιλήνης και δικαίωσε την επένδυσή της (και) στη διοργάνωση συναυλιών.

Από τον «Οινοφόρο» ως σήμερα, έχουν περάσει ονόματα όπως Μάλαμας, Παπακωνσταντίνου, Πασχαλίδης, Ζουγανέλλη Βελεσιώτου, Ζερβουδάκης, Μπάσης, αλλά και οι Μέλισσες, η Νατάσα Θεοδωρίδου, ο Γιάννης Πλούταρχος ως και η Πάολα.

Ο χώρος που έφερε στη Μυτιλήνη τη διοργάνωση συναυλιών, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες Facebook Twitter

H Covid εποχή – που απείλησε σοβαρά την επιβίωση των χώρων εκδηλώσεων – βρήκε τον κόσμο αλλά και τους ιδιοκτήτες του «Οινοφόρου» επιφυλακτικούς για το μέλλον. Ωστόσο, στο άνοιγμα του μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας ο χώρος που καθιέρωσε τις συναυλίες στη Μυτιλήνη άντεξε, κράτησε το προσωπικό του και στο νέο ξεκίνημα βοηθήθηκε από τους ίδιους τους καλλιτέχνες, οι οποίοι αναζήτησαν τον «Οινοφόρο» για να κάνουν την δική τους «πρεμιέρα».

Φέτος το καλοκαίρι, φιλοξένησε τον Γιώργο Μαργαρίτη,την Πένυ Μπαλτατζή, τον Χρήστο Νικολόπουλο, την Πίτσα Παπαδοπούλου, τον Στέλιο Διονυσίου, την Ασπασία Στρατηγού, τον Νίκο Μακρόπουλο για να ολοκληρώσει το Λεσβιακό καλοκαίρι την Παρασκευή 20 Αυγούστου με τον Πέτρο Ιακωβίδη. «Μας αναζήτησαν, με εμπιστεύτηκαν και μας έκαναν να επενδύσουμε ξανά παρά το ρίσκο, να φέρουμε στη Μυτιλήνη όλους αυτούς τους καλλιτέχνες που παρακολουθούμε εκ του μακρόθεν», λέει ο Πρόδρομος Πατερέλλης εκ των μελών της οικογένειας που λειτουργεί τον «Οινοφόρο» για το φετινό διστακτικό άνοιγμα. «Αν ήταν όλα τα προηγούμενα χρόνια ρίσκο το να αναζητήσεις μεγάλες παραγωγές και να τις φέρεις στον χώρο σου για τον κόσμο, τώρα με τον Covid ήταν σχεδόν απαγορευτικό το να μπεις στη διαδικασία.

Όμως οι κλήσεις των ίδιων των καλλιτεχνών μάς έκαναν να νιώσουμε ότι πλέον ο «Οινοφόρος», η Μυτιλήνη, υπολογίζεται ισότιμα και έτσι κάναμε το βήμα. Και το πιο σημαντικό, το απολαμβάνει και ο κόσμος ο οποίος ανταποκρίνεται και στηρίζει την προσπάθεια μας σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ