Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits»

Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits» Facebook Twitter
0

Υπάρχει κάτι μέσα μας, που μας ωθεί στην εξερεύνηση. Να ανακαλύψουμε το άγνωστο, και να βιώσουμε νέες συγκινήσεις και συναισθήματα. Το διαφημιστικό για το λανσάρισμα του PS5 αναδεικνύει αυτήν την ισχυρή επιθυμία και εμπνέει κάθε gamer να αναζητήσει νέες εμπειρίες στο gaming που υπερβαίνουν ότι θεωρούσε μέχρι τώρα εφικτό.

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό πλάνων αρχείου και αναπαραστάσεις από ζωντανή δράση, το «PS5 Launch - Play Has No Limits» ενεργοποιεί το αίσθημα της εξερεύνησης στους gamer, «φιλοξενώντας» εξερευνητές του παρελθόντος που στάθηκαν στο «κατώφλι» του άγνωστου και ξεπέρασαν τα όριά τους για να πετύχουν το ακατόρθωτο.

Δείτε εδώ το νέο σποτ για το PlayStation 5:

 

«Με το διαφημιστικό του λανσαρίσματος του PlayStation 5, το "S5 Launch - Play Has No Limits", θέλουμε να αναβιώσουμε τον ενθουσιασμό και την συγκίνηση που μας ωθούν στην εξερεύνηση», ανέφερε η Mary Yee, VP Global Marketing. «Εμπνέουμε κάθε παίκτη να αναζητήσει νέους κόσμους και νέες εμπειρίες που τους προκαλούν να ανακαλύψουν τι είναι εφικτό. Θέλουμε οι λάτρεις του gaming να δουν αυτό που δεν έχει δει ποτέ κανείς, να ακούσουν αυτό που δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς και να αισθανθούν αυτό που δεν έχει αισθανθεί ποτέ κανείς. Με εφαλτήριο το gaming επόμενης γενιάς στο PlayStation 5, θέλουμε να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία της ανακάλυψης στους παίκτες, προσφέροντας την εμπειρία νέων κόσμων που βρίσκονται πέρα από τα όρια του εφικτού.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM