ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Μουσείο ΟΤΕ

Μουσείο ΟΤΕ Facebook Twitter
0

Ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ, για γονείς και παιδιά, με θέμα την εφηβεία.

Το «Εφηβεία: ας μη χάσουμε την επικοινωνία, ας ανοίξουμε δρόμους», πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14&15 Φεβρουαρίου και περιλαμβάνει δραστηριότητες και δρώμενα, από εφήβους για εφήβους.

Υλοποιείται από μουσειοπαιδαγωγό για τους εφήβους, ψυχολόγο για τους γονείς και εικαστικό, για όλους μαζί, στο εργαστήρι, όπου «υφαίνουν», ένα διαφορετικό ιστό αράχνης.

Υπό τους ήχους δυνατής μουσικής το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών θα υποδεχτεί τους εφήβους, με playlist μουσικής που αγαπούν και έχουν προτείνει οι ίδιοι οι έφηβοι!

Στη συνέχεια οι έφηβοι θα δουν στο internet corner το μουσείο εικονικά, («virtual tour»), και έπειτα θα χουν τη δυνατότητα να «αναμετρηθούν» με τα πραγματικά αντικείμενα... Πόσα άραγε μας «κρύβει» ο εικονικός κόσμος; Και ποια είναι η αξία του πραγματικού αντικειμένου! Οι έφηβοι θα περιηγηθούν στην έκθεση της κινητής τηλεφωνίας ενώ θα φτιάξουν με τη βοήθεια της εικαστικού ένα δίκτυο επικοινωνίας.

Οι γονείς αφού πρώτα παρακολουθήσουν το εργαστήρι ψυχολογίας για το πως να διαχειρίζονται τους εφήβους και να μην χάνουν την επικοινωνία τους μαζί τους, θα ενταχθούν και οι ίδιοι στην εικαστική δράση με την καθοδήγηση της εικαστικού ενοποιώντας την μουσειακή εμπειρία!

Μια διαφορετική προσέγγιση της επικοινωνίας ανάμεσα σε γονείς και παιδιά, μια εμπειρία που αξίζει να ζήσετε.

 Πληροφορίες

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ 

Πρωτέως 25, Ν. Κηφισιά

210 6201899 – 210 6201999

[email protected] 

www.ote.gr/mouseio

 

Απαιτείται κράτηση

Κλείστε έγκαιρα θέση!

Ώρες προγραμμάτων

(Σαβ. – Κυρ.):

10.00-11.30

11.30-13.00

13.00-14.30

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM