Η μητρική εταιρεία του brand Havaianas προσφέρει 250 χιλιάδες μάσκες και πάνω από 250 ζευγάρια παπουτσιών σε ευάλωτες κοινότητες

Η μητρική εταιρεία του brand Havaianas προσφέρει 250 χιλιάδες μάσκες και πάνω από 250 ζευγάρια παπουτσιών σε ευάλωτες κοινότητες Facebook Twitter
0

Η Alpargatas ηγείται του δικτύου "Σύμπραξης Καλής Θέλησης" (Goodwill Partnership) ενώνοντας συνεργάτες και εθελοντές που επιθυμούν να συνεισφέρουν στον αγώνα για την καταπολέμηση του COVID-19. Ο Roberto Funari, Πρόεδρος της Alpargatas, ανακοίνωσε: «Στόχος μας είναι να ενώσουμε τις προσπάθειές μας, ξεκινώντας με ενέργειες από το Ινστιτούτο Alpargatas και το brand Havaianas. Αρχικά, θα προσφέρουμε 250 χιλιάδες μάσκες, περισσότερα από 250 χιλιάδες ζευγάρια παπουτσιών και θα οργανώσουμε δράσεις επικεντρωμένες στις ευάλωτες κοινότητες στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Δουλεύουμε σε πολλά διαφορετικά μέτωπα και θα θέλαμε να καλέσουμε και άλλες εταιρείες να συμμετάσχουν σε αυτή την πρωτοβουλία.»


Προστατευτικός εξοπλισμός για τους επαγγελματίες υγείας
Η εταιρεία έχει προσαρμόσει προσωρινά την παραγωγή των εργοστασίων του brand Havaianas, ώστε να πραγματοποιήσει αυτές τις ενέργειες. Αρχικά, η Alpargatas θα κατασκευάσει 250 χιλιάδες μάσκες N95 που θα δωρίσει στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας στις πολιτείες της Βραζιλίας όπου βρίσκονται τα εργοστάσια της εταιρείας: Paraiba, Pernambuco, Minas Gerais και Rio de Janeiro.


Επιπλέον, η εταιρεία θα δωρίσει 18.000 ζευγάρια παπούτσια στους επαγγελματίες υγείας του νοσοκομείου του São Paulo. Τα υποδήματα είναι ειδικά διαμορφωμένα για τον τομέα υγείας και κατασκευάζονται στα εργοστάσια του brand Havaianas, αντί για σαγιονάρες.


Δωρεές σε κοινότητες
Μέσω του brand Havaianas, η Alpargatas θα δωρίσει 100.000 πακέτα με βασικά προϊόντα όπου θα περιλαμβάνονται Havaianas, προϊόντα υγιεινής και τρόφιμα. Τα πακέτα θα δοθούν σε ευάλωτες κοινότητες, στις περιοχές São Paulo, Rio de Janeiro, Brasília, το Salvador και Belo Horizonte.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM