Η Coca-Cola Platinum Partner στο SingularityU Greece Summit 2019

Η Coca-Cola Platinum Partner στο SingularityU Greece Summit 2019 Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola, με μακρόχρονη παράδοση στην καινοτομία, στήριξε και φέτος το κορυφαίο συνέδριο του Singularity University, SingularityU Greece Summit, το οποίο έλαβε χώρα στις 11 & 12 Νοεμβρίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συμβάλλοντας στην προώθηση της θεματικής ''Vision Forward'', που στοχεύει στη βέλτιστη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη Eλληνική πραγματικότητα.


Μέσα από ένα διαδραστικό «ταξίδι» στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Coca-Cola, το κοινό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί σχετικά με την εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE, η οποία στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες που αποτελούν τους βασικούς τομείς στους οποίους η εταιρεία στοχεύει να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο και να ασκήσει επιρροή σε παγκόσμιο επίπεδο: τα απορρίμματα, το νερό και τις ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους, αλλά και τον Τουρισμό που αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Με το σύνθημα #NEVERSETTLE, η Coca-Cola θέλει να αποτελέσει κινητήριο δύναμη σε όλους τους παραπάνω τομείς.


Το «ταξίδι» του επισκέπτη ξεκινούσε μέσα από μια έκθεση σημαντικών στατιστικών δεδομένων γύρω από βασικά θέματα που πλήττουν τον πλανήτη μας σήμερα, όπως οι 40 τόνοι πλαστικού απελευθερώνονται στις θάλασσες ημερησίως και η λειψυδρία, η οποία θα αποτελέσει σημαντικό πρόβλημα του πλανήτη την επόμενη δεκαετία, ενώ μέσα από τη χρήση τεχνολογίας QR Code Scanning, ο επισκέπτης μπορούσε να εκτεθεί στα videos της καμπάνιας, αφιερωμένα σε κάθε πυλώνα.

Η Coca-Cola Platinum Partner στο SingularityU Greece Summit 2019 Facebook Twitter


Στην κεντρική οθόνη «δέσποζε» το manifesto video της καμπάνιας, ενώ το κοινό είχε την δυνατότητα να ανακυκλώσει εντός του περιπτέρου, τις συσκευασίες από PET, γυαλί και αλουμίνιο που χρησιμοποιούσε, με σκοπό να τους δοθεί δεύτερη ζωή και να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές δράσεις της Coca-Cola, ξεπερνώντας σε ποσότητα τις 2000 και τις δύο μέρες.


Σε διαφορετικό σημείο του περιπτέρου, οι επισκέπτες κλήθηκαν να απαντήσουν μέσα από ένα διαδραστικό live poll στην ερώτηση «Ποιο θεωρείτε το πιο επείγον ζήτημα στην Ελληνική κοινωνία αυτή τη στιγμή;», με τον πυλώνα των απορριμμάτων να αναδεικνύεται ως ο πλέον σημαντικός για την χώρα μας, επιβεβαιώνοντας έτσι την σημασία της δράσης που υλοποιεί η εταιρεία τα δύο τελευταία χρόνια, με την πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς Zero Waste Future.


#CocaColaGreece
#SingularityU

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM