Ο υδάτινος κόσμος της ασφάλειας #EnjoySafety

Ο υδάτινος κόσμος της ασφάλειας #EnjoySafety Facebook Twitter
0

Μέσω μιας πρωτότυπης ενημερωτικής καμπάνιας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η κοινωνική, μη-κερδοσκοπική πρωτοβουλία Safe Water Sports, μας παρουσιάζουν τον υδάτινο κόσμο της ασφάλειας άνευ αλκοόλ.

Με κεντρικό μήνυμα «Απόλαυσε την ασφάλεια» (#EnjoySafety) και βασικό όχημα της ενημερωτικής καμπάνιας ένα σποτ με πρωταγωνιστή τον πρεσβευτή της Safe Water Sports και πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκο, ο οποίος επικοινωνεί δημιουργικά το ηχηρό μήνυμα, ότι η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με δραστηριότητες μέσα στο νερό.

Ο πρωταγωνιστής μοιράζεται μια δική του ημέρα στο νερό, μας περιγράφει τις χαρές και την ελευθερία που του προσφέρουν οι δραστηριότητες (αθλητικές και ψυχαγωγικές) στο νερό και τη θάλασσα, αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει μια επιπόλαιη προσέγγιση.

Ο υδάτινος κόσμος της ασφάλειας #EnjoySafety Facebook Twitter

Η συγκεκριμένη καμπάνια που σχεδιάστηκε από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία απορρέει από τον Σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των προϊόντων της.

Η υπεύθυνη κατανάλωση αποτελεί βασικό πυλώνα των δράσεων της εταιρίας στον τομέα Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, καλώντας με αυτήν την καμπάνια τους καταναλωτές να απολαμβάνουν τα προϊόντα στις παραλίες της χώρας με υπευθυνότητα.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία φέρνει τους καταναλωτές κοντά με υψηλής ποιότητας προϊόντα (με ή χωρίς αλκοόλ) και προωθεί την υπεύθυνη κατανάλωση τους μέσα από την προβολή καμπανιών όπως αυτή.

Δείτε περισσότερα για την ενέργεια:
https://www.olympicbrewery.gr/el/node/280
https://www.facebook.com/olympicbrewery/

Περισσότερα για το έργο της Safe Water Sports στην Επίσημη Σελίδα της εδώ
#EnjoySafety #Olympic Brewery #SafeWaterSports

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM