ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Diageo: H μεγάλη νικήτρια του Drinks International Brands Resort

Diageo: H μεγάλη νικήτρια του Drinks International Brands Resort Facebook Twitter
0

Η Diageo αποσπά διθυραμβικές κριτικές στο ετήσιο Brands Report Drinks International 2019, ενώ η επέτειος των 10 ετών του Diageo World Class, συμπίπτει με τη 10η έκδοση των Brands Report. Κάθε χρόνο παγκοσμίως αναγνωρισμένοι experts στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, αναδεικνύουν τις best-selling και πιο δημοφιλείς ετικέτες ανά τον κόσμο, που δημιουργούν τάσεις και οδηγούν τις εξελίξεις στην αγορά.

Στην έρευνα που διεξάγεται, σε Ευρώπη, Ασία, Λατινική Αμερική, Νότια Αφρική και Αυστραλία συμμετέχουν πάνω από 100 bars, που έχουν βραβευθεί ή ήταν υποψήφια σε παγκοσμίου φήμης θεσμούς, όπως The World’s Best Bars και Tales of the Cocktail’s Spirited Awards, αλλά και bars που έχουν συμμετάσχει σε εθνικά βραβεία σε Ασία, Αγγλία και Αυστραλία.

Από όλη αυτή τη διεργασία, προκύπτει το Drinks International Brands Report, ένας θεσμός που τοποθετεί τηv DIAGEO ανάμεσα στις καλύτερες εταιρείες αλκοολούχων ποτών. 

Φέτος, το Diageo Reserve Portfolio συνολικά ξεχώρισε, ανάμεσα σε διακεκριμένες  ετικέτες αλκοολούχων ποτών, για τις υψηλότερες πωλήσεις, αλλά και για τη εξέχουσα παρουσία του στα καλύτερα μπαρ του κόσμου. Ταυτόχρονα, και μεμονωμένες ετικέτες πέτυχαν εντυπωσιακά αποτελέσματα.

ΟΙ TOP 3 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ

 

Η Ketel One βότκα παραμένει η #1 επιλογή των bartenders για 5η συνεχόμενη χρονιά, καθώς επίσης και η βότκα με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως, για 7η συνεχόμενη χρονιά.    

Με τη γνώση και την εμπειρία έντεκα γενεών της οικογένειας Nolet στην απόσταξη, που πέρασε απευθείας από πατέρα σε γιο, η KETEL ONE αποτελεί την απόλυτη έκφραση premium craft βότκας. Δημιουργείται στην Ολλανδία από προσεκτικά επιλεγμένο σιτάρι, συνδυάζοντας παραδοσιακές και σύγχρονες τεχνικές απόσταξης. Μόνο η καρδιά της κάθε απόσταξης αξιοποιείται, κάνοντας την μια πραγματικά ξεχωριστή βότκα, με καθαρή γεύση και ταυτόχρονα απαλό τελείωμα. Η έντονη αίσθηση φρεσκάδας και η γεμάτη γεύση της είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά που χαρίζουν τον premium απόλαυση της KETEL ONE.

Το Tanqueray ανακηρύχθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά η απόλυτη επιλογή τζιν των bartenders

Πίσω στη δεκαετία του 1830, ο Charles Tanqueray δε φοβόταν να «ανακατέψει» γενναίες ιδέες με το δικό του μοναδικό στυλ. Παρακινημένος από την αδιάκοπη επιδίωξη της τελειότητας, αντλούσε έμπνευση από παντού, από τα εξωτικά ανατολίτικα μπαχαρικά που έφταναν στις προβλήτες του Λονδίνου, μέχρι ό,τι μικρό ή μεγάλο προκαλούσε τις αισθήσεις του, κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του σε όλες τις γωνιές της Ευρώπης. Έτσι, δημιούργησε ένα premium gin με θερμούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Ένα gin που εσωκλείει την εφευρετικότητα, την κληρονομιά και το πάθος του Charles Tanqueray για ό,τι έφτιαχνε.

Η Don Julio για 4η συνεχόμενη χρονιά ξεχωρίζει ως η τεκίλα με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως

 

«Αν έχεις πάθος, τα έχεις όλα!», συνήθιζε να λέει ο Don Julio González, ιδρυτής της πρώτης premium tequila του κόσμου. Η Don Julio μεταφέρει τις αξίες του ιδρυτή της και φημίζεται για την πλούσια κληρονομιά και το μοναδικό τρόπο παραγωγής της. Η πιο δημοφιλής τεκίλα στο Μεξικό, παράγεται αποκλειστικά από μπλε αγαύη, για να δημιουργήσει αυτή την ξεχωριστή πλούσια γεύση.

Πολλά ακόμα Diageo luxury brands, όπως το Johnnie Walker, η Cîroc, το Bulleit και το Zacapa Solera 23, εμφανίστηκαν ανάμεσα στα δέκα πρώτα στις λίστες με τις υψηλότερες πωλήσεις και τις κορυφαίες τάσεις ανά τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα:

JOHNNIE WALKER: Ένα από τα κορυφαία σκωτσέζικα ουίσκι με τις υψηλότερες πωλήσεις για 10η συνεχόμενη χρονιά, ενώ για το 2019 βρίσκεται στη 2η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

CÎROC: Αναδείχθηκε ως η 6η καλύτερη βότκα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην έκθεση 2019 Drink International Brands Report.

BULLEIT: Ένα από τα δυο κορυφαία αμερικάνικα ουίσκι με τις υψηλότερες πωλήσεις, ενώ ψηφίστηκε ως το 2ο πιο δημοφιλές στην έκθεση 2019 Drink International Brands Report.

Zacapa Solera 23: Αναδείχθηκε 4ο σε πωλήσεις ανά τον κόσμο στην έκθεση 2019 Drink International Brands Report.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη γενική κατάταξη των spirits, το gin είναι το #1 με τις υψηλότερες πωλήσεις στον κόσμο, με ποσοστό 60% στα Bars που συμμετείχαν, μια πολύ σημαντική εξέλιξη, εάν σκεφτεί κανείς που βρισκόταν το gin πριν από 10-15 χρόνια, ενώ 2ο σκοράρει το αμερικάνικο ουίσκι και 3ο το ρούμι.

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM