City Possible: Η Mastercard εγκαινιάζει παγκόσμιο δίκτυο κοινής αστικής ανάπτυξης

City Possible: Η Mastercard εγκαινιάζει παγκόσμιο δίκτυο κοινής αστικής ανάπτυξης Facebook Twitter
0

Η Mastercard ανακοινώνει τη δημιουργία ενός μοναδικού παγκόσμιου δικτύου με στόχο την κοινή αστική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, με την πρωτοβουλία City Possible, η Mastercard συνδέει πόλεις με ακαδημαϊκά ιδρύματα και επιχειρήσεις, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εντοπίσουν προκλήσεις που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω συνεργασιών.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, 16 πόλεις γίνονται  ιδρυτικά μέλη του παγκόσμιου δικτύου “City Possible”, εκπροσωπώντας ένα ευρύ φάσμα από άποψη γεωγραφίας και μεγέθους: Αθήνα, Βαλτιμόρη, Ντουμπάι, Δουβλίνο, Ελσίνκι, Χονολουλού, Κάνσας, Μελβούρνη , Πράγα, Σαν Ντιέγκο, Αλταμόντε Σπρίνγκς (Φλόριντα) , αλλά και Μεγάλες Κοινότητες του Σύδνεϋ, όπως το Campbelltown, το  Canterbury Bankstown, το Liverpool και το  Wollondilly. Το δίκτυο παραμένει ανοιχτό, με στόχο την ένταξη και άλλων πόλεων.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης δήλωσε σχετικά : «Η Αθήνα έχει αποκτήσει μεγάλη τεχνογνωσία σε ζητήματα συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και είμαστε  ενθουσιασμένοι που εντασσόμαστε στο πρόγραμμα City Possible. Η Mastercard αποτελεί βασικό συνεργάτη μας, καθώς ήδη  εργαζόμαστε από κοινού για την ενίσχυση του τουρισμού αλλά και του τομέα της τεχνολογίας στην πόλη της Αθήνας. Συμμετέχοντας σε αυτή την παγκόσμια πρωτοβουλία, συνεχίζουμε να ενεργούμε με στόχο την αναζήτηση έξυπνων λύσεων για την πόλη μας. Η ανταλλαγή γνώσεων  και βέλτιστων πρακτικών με άλλες πόλεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσουμε ένα καλύτερο μέλλον!»

Η κ. Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η Mastercard δεσμεύεται ν’ αποτελέσει κινητήρια δύναμη στον ιδιωτικό τομέα, με στόχο την βελτίωση των πόλεων και τη μείωση των αποκλεισμών. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τον Δήμο Αθηναίων μέσω της παγκόσμιας πλατφόρμας City Possible. Μαζί είμαστε σε θέση να προσφέρουμε σε πολίτες και τουρίστες αναβαθμισμένες δυνατότητες διασύνδεσης, στους τομείς του εμπορίου, του τουρισμού αλλά και της κινητικότητας.»

Οι Στόχοι για την  Ανάπτυξη (SDGs) που υιοθέτησαν τα Ηνωμένα Έθνη το 2015 υπογράμμιζαν την ανάγκη για την «μείωση των ανισοτήτων και την ενίσχυση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας και της βιωσιμότητας των πόλεων.» Προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία, το United Nations Global Compact Cities Programme θα βρεθεί στο πλευρό της πρωτοβουλίας “City Possible”. Σε συνεργασία με τη Mastercard, οι συμμετέχουσες πόλεις θα μπορέσουν ν’ αποκτήσουν πρόσβαση στο δίκτυο “City Possible” με στόχο τον εντοπισμό κοινών προκλήσεων και την αναζήτηση βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων.

Βασικό στοιχείο της πρωτοβουλίας “City Possible” είναι η συνεργασία της Mastercard με το  Κέντρο Τεχνολογίας και Επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο του Harvard (TECH) ,  το οποίο θα φιλοξενήσει σειρά προγραμμάτων με στόχο την ανταλλαγή γνώσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο Smart City Expo της Βαρκελώνης και θα επικεντρωθεί σε ζητήματα όπως ο πολεοδομικός σχεδιασμός, οι υπηρεσίες κινητικότητας και η αξιοποίηση στοιχείων και δεδομένων.

Παράλληλα με τον εντοπισμό κοινών προκλήσεων, το πρόγραμμα θα παράσχει ένα πλαίσιο για τη συν-δημιουργία, τη δοκιμή και τη διαβάθμιση συγκεκριμένων λύσεων. Επιπλέον, η πρωτοβουλία στοχεύει στη σύνδεση των πόλεων με ιδιωτικούς φορείς που είναι εξίσου αφοσιωμένοι σε ανθρωποκεντρικές λύσεις. Μέσω της στενής συνεργασίας με εταιρείες όπως οι MicrosoftHERE Technologies και IDEMIA, η Mastercard στοχεύει στην αντιμετώπιση των αστικών προκλήσεων με έναν ολιστικό τρόπο.

Η δημόσια συγκοινωνία αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των πλεονεκτημάτων που μπορεί να αποφέρει η συνεργασία μεταξύ πόλεων. Η καινοτόμα πρωτοβουλία της χρήσης ανέπαφης τεχνολογίας για την έκδοση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες υλοποιήθηκε για πρώτη φορά κατόπιν συνεργασίας μεταξύ Mastercard και Transport for London (TfL) και σήμερα υιοθετείται παγκοσμίως από πόλεις όπως το Σύδνεϋ, η Σιγκαπούρη, το Βανκούβερ, η Βοστώνη και η Νέα Υόρκη. Άλλοι τομείς όπου οι πόλεις και οι πολίτες τους θα μπορούσαν να ωφεληθούν από νέες καινοτόμες λύσεις είναι το σύστημα διανομής των κοινωνικών παροχών αλλά και η διαδικασία πρόσβαση στις δημοτικές υπηρεσίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM