Απεργία την Πρωτομαγιά

Η Nestlé ξεκινά παγκόσμια πρωτοβουλία για να βοηθήσει τα παιδιά να ζουν με περισσότερη υγεία

Η Nestlé ξεκινά παγκόσμια πρωτοβουλία για να βοηθήσει τα παιδιά να ζουν με περισσότερη υγεία Facebook Twitter
0

Στις 15 Μαΐου, την Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, η Nestlé ανακοίνωσε την παγκόσμια πρωτοβουλία της Nestlé for Healthier Kids. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη ακόμη πιο υγιεινών προϊόντων και τη συμβουλευτική υποστήριξη στις οικογένειες για θέματα διατροφής και φυσικής δραστηριότητας. Στόχος του είναι να βοηθήσει 50 εκατομμύρια παιδιά μέχρι το 2030 να ζήσουν με περισσότερη υγεία.


Από την ίδρυσή της, η Nestlé έχει αφοσιωθεί στην υποστήριξη των γονιών και όσων ασχολούνται με τη φροντίδα των παιδιών ώστε να παρέχουν τη σωστή διατροφή στα παιδιά τους. Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία η Nestlé επιταχύνει τη βελτίωση της γκάμας της σε τρόφιμα και ροφήματα παγκοσμίως. Μόνο κατά τη διάρκεια του 2017 η εταιρεία κυκλοφόρησε περισσότερα από 1000 νέα προϊόντα που ταιριάζουν στις διατροφικές ανάγκες των παιδιών. Την ίδια χρονιά, παρείχε 174 δισεκατομμύρια μερίδες εμπλουτισμένων τροφίμων και ροφημάτων σε 66 χώρες όπου υπάρχουν ελλείψεις σε βασικά μικροθρεπτικά στοιχεία όπως ο σίδηρος, το ιώδιο ή η βιταμίνη Α.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé Mark Schneider δήλωσε: «Στην παιδική ηλικία διαμορφώνονται οι συνήθειες μιας ζωής. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους γονείς να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές για τα παιδιά τους. Γι' αυτό επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας για να στηρίξουμε τις οικογένειες να μεγαλώσουν πιο υγιή παιδιά και καλούμε όλους όσοι ενδιαφέρονται να ενωθούν μαζί μας σε αυτόν τον στόχο.»

Η Nestlé ξεκινά παγκόσμια πρωτοβουλία για να βοηθήσει τα παιδιά να ζουν με περισσότερη υγεία Facebook Twitter


Η Nestlé ήδη βελτιώνει περίπου το ένα τρίτο της γκάμας των προϊόντων της κάθε χρόνο. Πλέον θα χρησιμοποιήσει τις κορυφαίες δυνατότητές της στην προϊοντική καινοτομία για να ενισχύσει τα τρόφιμα και τα ροφήματα που απευθύνονται σε παιδιά με ακόμη περισσότερα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και μικροθρεπτικά στοιχεία.

Η Nestlé επιπλέον θα συνεχίσει να μειώνει τη ζάχαρη, το αλάτι και τα κορεσμένα λιπαρά. Οι βελτιώσεις αυτές ισχύουν φυσικά και για την ελληνική αγορά, ενώ πρόσφατα λανσαρίσματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η σειρά βιολογικών βρεφικών γευμάτων NaturNes Bio και οι συνεχείς βελτιωμένες συνταγές στα δημητριακά πρωινού Nestlé.


Για περισσότερη από μία δεκαετία, η Nestlé έχει βελτιώσει τη διατροφική αξία των προϊόντων της. Με την πρωτοβουλία Nestlé for Healthier Kids η εταιρεία δεσμεύεται να συνεχίσει μακροπρόθεσμα προς αυτή την κατεύθυνση. Οι πιο άμεσοι στόχοι της για το 2020 είναι:


• Να προσθέσει τουλάχιστον 750 εκατομμύρια μερίδες (80 γρ) λαχανικών στα προϊόντα της.
• Να προσθέσει τουλάχιστον 300 εκατομμύρια μερίδες (16 γρ) δημητριακών ολικής άλεσης, οσπρίων και ξηρών καρπών στα προϊόντα της.
• Να μειώσει ακόμη περισσότερο τη ζάχαρη κατά 5%. Από το 2000 η εταιρεία έχει μειώσει τη ζάχαρη κατά τουλάχιστον 34%.
• Να μειώσει ακόμη περισσότερο το αλάτι κατά 10%. Από το 2005 η εταιρεία έχει μειώσει το αλάτι κατά τουλάχιστον 20%.
• Να ολοκληρώσει τη δέσμευση που ανέλαβε το 2014, να μειώσει τα κορεσμένα λιπαρά κατά 10% σε όλα τα σχετικά προϊόντα που δεν πληρούν τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Η Nestlé ξεκινά παγκόσμια πρωτοβουλία για να βοηθήσει τα παιδιά να ζουν με περισσότερη υγεία Facebook Twitter


Η Nestlé θα ενισχύσει επίσης τα προγράμματα και τις διαδικτυακές υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους γονείς και όσους ασχολούνται με τη φροντίδα των παιδιών περισσότερη γνώση για τη διατροφή, υγιεινές συνταγές και πρακτικές συμβουλές. Το 2017 περισσότερες από 300 συνεργασίες σε όλο τον κόσμο βοήθησαν την εταιρεία να αγγίξει πάνω από 14 εκατομμύρια παιδιά.


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, σχολίασε σχετικά: «Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία Nestlé Παιδιά Όλο Υγεία ξεκίνησε το 2009 και με μια σειρά από πολύ σημαντικές συνεργασίες με διατροφικούς οργανισμούς και ακαδημαϊκούς φορείς έχει προσφέρει διατροφική εκπαίδευση σε περισσότερα από 110.000 παιδιά. Η προσπάθεια συνεχίζεται με τη νέα μορφή της πρωτοβουλίας, που περιλαμβάνει την επιστημονική έρευνα, τις διαρκείς βελτιώσεις των προϊόντων μας, αλλά και τις ενέργειες που στόχο έχουν να βοηθήσουμε την οικογένεια στο σπουδαίο έργο της να μεγαλώσει πιο υγιή παιδιά.»


Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία εδώ.

0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM