Τι vibe έχει η πόλη σου;

Τι vibe έχει η πόλη σου; Facebook Twitter
0

 

«Αυτή η πόλη έχει vibe», «εκπέμπει κάτι». Τι είναι όμως το vibe;  Όταν αγαπάς με τρέλα την πόλη σου, αλλά δεν μπορείς να μιλήσεις με ακρίβεια για το τι είναι αυτό που αγαπάς. Φίλε ή φίλη μας, αυτό είναι το vibe.

Άκου τι παίζει. Η Fanta, δυνατός supporter της δημιουργικής τρέλας, αναζητά τους ambassadors του #TeenCityVibe, ένα project που ψάχνει αυτούς που βρήκαν τι κάνει την πόλη τους ξεχωριστή και θέλουν να το μοιραστούν on TV με ολόκληρη την Ελλάδα.

Aν είσαι από 15 έως 18 ετών και το έχεις ανακαλύψει, be our guest και δείξ’ το μας!

 

Ανέβασε ένα Instagram βίντεο στον λογαριασμό σου με #TeenCityVibe και #hashtag το όνομα της πόλης σου και μπορεί να είσαι εσύ αυτός που θα διεκδικήσει το μεγάλο «Έπαθλο της πόλης».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM