Έγραψα ένα άρθρο στο lifo.gr για την υπερπροβολή της Χρυσής Αυγής στα media. Υποστήριξα ότι αυτή δεν γίνεται μόνο από περιέργεια και φόβο, αλλά επίσης από δέος και ηδονοβλεπτική τάση. Θα έπρεπε να προσθέσω κάτι ακόμα: δεν μπορείς να συζητάς μ’ έναν φασίστα - γιατί αυτός εκφράζει ένστικτα, ενώ εσύ πνεύμα. Στο μπρα ντε φερ των media δεν υπάρχει περίπτωση το πνεύμα να κερδίσει τις εντυπώσεις απέναντι στο θριαμβικό κτήνος του αυτονόητου. Το εμβατήριο δημιουργήθηκε για να υπερκαλύπτει τις σονάτες.
Δεν άργησα να το επιβεβαιώσω στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη (που χτύπησε πρωτοφανή νούμερα). Ο φασίστας μίλαγε σβέλτα, άμεσα, έξυπνα, οι Αριστεροί χαμένοι στη μετάφραση. Αυτός ήταν το νέο πράγμα, το ξεδιάντροπα ειλικρινές, το προκλητικά απενοχοποιημένο - οι άλλοι ήταν σαν μαραμένοι από τον πολύ στοχασμό. Είχα δει ξανά το έργο: όταν επέλαυνε το λάιφσταϊλ του «Κλικ». Και είχα γράψει τότε ένα ανάλογο κομμάτι στην «Ελευθεροτυπία» με τίτλο «Η γοητεία του Κακού».
Έλεγα, αν θυμάμαι καλά, πόσο πιο γοητευτική είναι η κόλαση συγκριτικά με τον παράδεισο στη λαϊκή εικονογραφία. Η κόλαση παρουσιάζεται ως ένα ατέρμονο gang bang, με βιασμούς παρθένων, μέθυσους, ενδιαφέροντες ψυχάκηδες, σαδικούς ανασκολοπισμούς - πολλή δράση και φλόγες πολλές. Κι από πάνω ο Παράδεισος, σαν μαραμένος καυλός. Αγάμητες κόρες με λύρες στα χέρια και γέροντες με γλαρωμένα μάτια να καθοδηγούν το ποίμνιο σαν ένα κοπάδι γίδια - νύστα του θανατά.
Κάνοντας την αναγωγή, δεν θα ‘ταν υπερβολή να πει κανείς ότι έτσι και το Κακό είναι αρχικά πολύ πιο ενδιαφέρον από το Καλό. Και ο Φασισμός από την Ανοχή. Αφού μια φορά ζει κανείς και φτύνει αίμα για να φτιάξει το σπιτάκι του, γιατί να αυτολογοκρίνεται και ν’ αφήνει τον Πακιστανό να κατουράει μέσα στην εκκλησιά του;
Το θέμα με αυτές τις απλές ερωτήσεις είναι ότι δεν έχουν εξίσου απλή απάντηση. Γιατί η απάντηση δεν στηρίζεται στο χώμα και το αίμα του ενστίκτου (όπως η ερώτηση) αλλά στο αθέατο πλέγμα των στοχαστικών προσαρμογών που ακολούθησε η ανθρώπινη διανόηση για να δημιουργηθεί ο πολιτισμός και να στηρίξει πάνω του την επίκληση της δίκαιης κοινωνίας. Ολόκληρος ο πολιτισμός μας είναι μια σύνθεση συγκρατημών, ταμπού και οργάνωσης των ορμών. Είναι ο κρυφός κώδικας που τρέχει το σύστημα που ζούμε. Εμπεριέχει πολλή «δουλειά», πολλά βαρετά κατεβατά, πολλή εσωτερική εξημέρωση. Απέναντι σε όλα αυτά ο φασίστας ξέρει μόνο να πηδά και να φωνάζει. Να χαϊδεύεται μπροστά στον καθρέφτη του, ν’ ασπρίζει το σπιτάκι του, να γρυλίζει μόλις κάποιος κάτσει στη σκιά της καστανιάς του.
Αλλά δεν πρέπει να υποτιμάμε τον φασισμό. Όπως έγραψε και η Σούζαν Σόνταγκ στη «Γοητεία του Φασισμού», εθνικοσοσιαλισμός δεν σημαίνει μόνο κτηνωδία και τρόμος. Σημαίνει επίσης κι ένα ιδεώδες ή μάλλον κάποια ιδεώδη που επιβιώνουν σκόρπια σήμερα κάτω από άλλες σημαίες: το ιδεώδες της ζωής ως τέχνης, τη λατρεία της ομορφιάς, τον φετιχισμό του θάρρους, τη διάλυση της αποξένωσης σε εκστατικά αισθήματα κοινότητας, την απόρριψη της διανόησης, την ανδροκρατική οικογένεια (υπό την πατρική αιγίδα των ηγετών). Και υπάρχει ακόμα η κατοπινή σύνδεσή του με παραβατικές αγριάδες (που αρέσουν στους αφελείς): την εικονογραφία του σατανισμού, ορισμένα παρακλάδια του death metal, τις πολεμικές τέχνες, κ.λπ.
Ξέρω αρκετούς απλοϊκούς ή απλώς θολωμένους ανθρώπους που θα μπορούσαν να συγκινηθούν είτε από αυτές τις σχεδόν ρομαντικές «αξίες» είτε από το φλερτ με την παραβατικότητα, τα οποία κουδουνίζουν πίσω από τα μονοκόμματα, αψήφιστα λόγια κάθε φασίστα. Από τον πορτιέρη που θαυμάζει με κρυπτο-ομοφυλοφιλικό ναρκισσισμό το φουσκωμένο, λευκό κορμί του, μέχρι τον γέρο που η ζωή του πέρασε χωρίς ίχνη, αφήνοντας πίσω της μόνο ένα μονήρες δυάρι με οχτώ κλειδαριές ασφαλείας.
Ακριβώς, λοιπόν, επειδή βλέπω ότι χάθηκε η μάχη, αν σε κάθε κραυγή απαντάς μ’ ένα δοκίμιο (διότι περί μάχης εντυπώσεων πρόκειται), επαναλαμβάνω ότι είναι λάθος να δίδεται τόσο πολύ, τόσο συχνά ο λόγος στους φασίστες. Όχι ότι δεν θα τον πάρουν μόνοι τους στο ίντερνετ.
Τουλάχιστον, όμως, δεν θα έχουμε συνεργήσει στην άθλια προπαγάνδα.
Το βράδυ της 12ης Φλεβάρη όταν και ψηφιζόταν το δεύτερο μνημόνιο, κανείς δεν είδε κουκουλοφόρους που τραμπουκίζαν πολίτες. Το αντίθετο! Ο κόσμος μαζικά τους χειροκροτούσε, προτρέποντάς τους να προστατέψουν τον κόσμο από τις ορδές των πραιτόρων του καθεστώτος...
Έχω απολαύσει πολλά ντοκυμαντέρ του, αλλά αυτό ήταν ένα βαριά πολιτικό ντοκυμαντέρ... έξω από τα νερά του.
Ο Μιχαλολιάκος τον έκανε ξεφτίλα λέγοντας του με το περίφημο "πως θα λες hail άμα είναι πεθαμένος;": <<Ναι ρε μαλάκα λέω hail hitler τι γουστάρεις;>>
Επίσης είναι πολύ θολό και προκλητικό και σημαντικότερο απ'όλα ο τρόπος που αποσιωπήθηκε πλήρως η προφανής σχέση της κρατικής και αστυνομικής απρόκλητης και ατιμώρητης βιας που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο των ναζι.
Δημοσιογράφοι,φοιτητές, συνταξιούχοι, γυναίκες, παιδιά, μετανάστες, άγρια χτυπημένοι, σκοτωμένοι με ανοιγμένα κεφάλια.
Ένας mainstream πολιτικός-ρατσιστικός λόγος και καταστρατήγηση της δημοκρατίας από τους εκπροσώπους του δικομματισμού και..... τελικά για την άνοδο του φασισμού φταίει η νομιμοποίηση της μούτζας και του γιαουρτιού (ρίχνοντας βλέμματα προς την αριστερά).
Ίσως το άντεχα αν αναφερόντουσαν και τα παραπάνω αλλά η πλήρης αποσιώπισή τους και η ανάθεση στη νομιμοποίηση της μούτζας του ρόλου της μαμής του φασισμού είναι τουλάχιστον προκλητικό αν όχι πληρωμένο.
Που ζειτε?? Που τα ειδατε αυτα?? Εγω βλεπω μεταναστες να κλεβουν, φοιτητες να πετανε καδρονια, κ.ο.κ. Ειναι προφανες οτι ζουμε σε διαφορετικους κοσμους, διαφορετικες πραγματικοτητες. Το οποιο ειναι ακρως ανησυχητικο.
Μπορεί να υπάρχουν εγκληματίες μετανάστες όπως κι έλληνες.
Οι αστυνομικοί όμως είναι οργανωμένη κρατική ομάδα και το παίζουν μάγκες με την εξουσία που τους έχει δώσει ο λαός σύμφωνα με το σύνταγμα. Δεν την έχουν στα γονίδιά τους όπως πολύ θα ήθελαν να νομίζουν.
Δεν νομίζω ότι αξίζει μιας και το πιθανότερο είναι να είσαι φασίστας και να κάνεις προπαγάνδα αλλά ας κάνω μια προσπάθεια:
http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%87%CF%8D%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B7
http://www.otyposnews.gr/archives/24520#axzz1vExHKNc
http://katalipsiesiea.blogspot.com/2012/04/blog-post_06.html
https://www.youtube.com/watch?v=RG4Cf1T8bR4
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jwJZHcMolUA
https://www.youtube.com/watch?v=f3oNSUH_S10&feature=related
http://pitsirikos.net/2012/02/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B5/
https://www.youtube.com/watch?v=y_pOI0iJ8B4
https://www.youtube.com/watch?v=r15gk2gpp6k
http://www.koutipandoras.gr/?p=15528
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/04/aixo.html
Προφανως μπερδευεις τους αριστερους με τους αναρχικους, μιλωντας για κουκουλες. Δεν ειναι το ιδιο πραγμα και λιγη μελετη δεν θα σου κανει κακο!
Απο την αλλη πως εισαι τοσο βεβαιος οτι το καψιμο της μαρφιν ηταν εργο αναρχικων, γιατι εμενα σαν προβοκατσια μου φανηκε απο την αρχη. Οσο για τη βομβα που σκοτωσε το αφγανοπουλο, θυμιζει πρακτικη ακροδεξιων οργανωσεων.
να ξεκαθαρίσουμε κάτι...
Δεν είναι αναρχικοοί όσοι περνάτε για αναρχικούς
και επίσης όσοι λένε ότι είναι.
Είναι λίγο μπουρδουκλωμένο το ζήτημα
Δυστυχώς!
πρέπει όμως κάποια πράγματα να ειπωθούν!
και δυστυχώς δεν υπάρχει πάντα εύκολος ή πρωτότυπος τρόπος...
Εαν η εκθαμβωτική και θελκτική κόλαση ήταν δέλεαρ προσέγγισης για τον κόσμο τότε πολλά θα ήταν διαφορετικά. Γιατί αυτό που τόσο δυναμικό και ειλικρινές φαντάζει δεν είναι μόνο "εικόνα" των φασιστών. Ναι, παίζει με το όνειρο του μικροαστού, αλλά και αυτός θα μείνει να προασπίσει το όνειρό του απέναντι στον φασίστα που θα τον δυσκολέψει αργότερα. Ας μην είμαστε τόσο έκπληκτοι για το ελάφι του φασισμού που κουβαλάνε οι σύγχρονες κοινωνίες. Οι ευρωπαικές χώρες έχουν πολύ πιο πλούσια σύγχρονη ιστορία "ελευθεριότητας", "δημοκρατίας", "επανάστασης", "εξέγερσης", "δημιουργίας", "κοινοτισμού", "πρόνοιας" κτλ κτλ ... και αναμφισβήτητα ο φασισμός είναι ένα κομμάτι αυτού του κόσμου. Και δίνει τη μάχη του να καταλάβει μια θέση στην ιστορία, στην καθημερινότητα, με τα πιο ύπουλα μέσα. Δεν χρειάζεται την επίκληση της λαγνείας για να επέλθει, την ανάγκη της λήθης μας έχει και δεν είναι οι μόνοι...
Το πρόβλημα με τον φασισμό, είναι ότι πολεμήθηκε και έγινε ρητορική εκ μέρους μονάχα της Αριστεράς, με έναν αριστερίστικο λόγο δηλαδή, η οποία στην Ελλάδα πάσχει από λανθάνον ναρκισσισμό προκειμένου να μοιάζει με τα βασανισμένα θύματά του, τα εικονίσματα που λέμε...,(γι αυτό και το ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει τον ρόλο του θύτη στον Στάλιν). Αυτό, εν αντιθέσει με την Δεξιά που θεωρεί ότι αξιώνεται την ομορφιά ενός ζεν κληροδοτημένου από την αρμονική αρχαία φύση του. Και μιλάω για την κοινοβουλευτική Δεξιά.
Το ελληνικό λοιπόν αυτό ψυχολογικό δίπολο Δικαίωσης/Αξίωσης, σε καιρό που η ασχήμια μας περισσεύει και καμιά Δικαίωση δεν αποκαταστάθηκε παρά μονάχα προδόθηκε, δεν επικεντρώνεται μεν σε μια άλλη εικόνα, αλλά δεν επιλέγει και να κοιταζει πια σε σπασμένους καθρέφτες.
Η ναζιστική εικονογραφία που μας παραδόθηκε και ανακυκλώσαμε ως τα σήμερα παγκοσμίως, όσο και να τιμωρήσαμε στις αφηγήσεις μας τον φασισμό, ουδέποτε ήταν φθαρμένη και φθοράς σε αντίθεση με αυτήν που περιγράφει τα θύματά της. Τίμιο ή όχι, αν τώρα ο κόσμος επιλέγει αντίσταση απέναντι στην επέλαση του μη ενστικτώδους, που αρχίζει να αναγνωρίζεται πλέον και ως πονηρά εχθρικό άρα και που σιγά σιγά γίνεται παρείσακτο και ξένο, υπόγεια υποκριτικό και αναληθοφανές, θαμπό, του φέροντος δηλαδή αυτού που ως τώρα κυνηγήσαμε να κατακτήσουμε ως εκπολιτιστικό ιδεώδες, του Δυτικού, που όμως φαίνεται να προδίδει και να ατιμάζει την ρίζα του, την προέλευσή του όπως οι ίδιο λένε, παρ' όλη την στιλπνότητά του, ο κόσμος αυτός λογικώς(!) απωθεί την ταύτιση του με την θυματοποίησή, και επιλέγει στο φαντασιακό του την ρώμη ενός περήφανου παρωπιδιασμένου αλόγου που επελαύνει με ορμή, με τυφλή πίστη και κατά βούληση του λαού που το καβαλάει στο μέτωπο της μάχης. Ο σπασμένος καθρέφτης αυτή την στιγμή, δεν του θυμίζει μόνο τις πληγές του, δεν του προοιωνεί μόνο το μέλλον του, τον ταυτίζει και με τα κουρελιασμένα σώματα των λαθρομεταναστών. Η Χρυσή Αυγή, είναι το μόνο μοντέλο που μοιάζει υγιές, αρματωμένο, καθαρό και έτοιμο να πολεμήσει μέχρι τέλους- με το άλλοθι της Δεξιάς διαφανούς ειλικρίνειας βέβαια που είναι το αντίβαρο στην Αριστερή Πασοκική προδοσία, που η θαμπάδα της την ταυτίζει με το επερχόμενο κακό.
Αυτήν την εικόνα επέλεξε ο κόσμος για τον εαυτό του όσο είναι απρόθυμος να μαζέψει τις μπυροκοιλιές του από την χθεσινή κραιπάλη ή να αποκαταστήσει την αδυνατισμένη και κηλιδωμένη εικόνα του, τα παλιά του τραύματα.
Ναι, πρόκειται για άρνηση θανάτου
όσο η λογική, που αφού πέρασε μέσα από το φίλτρο του πόνου, διεκδίκησε και κατέκτησε την Ιστορία, σημαίνει ωριμότητα, παλαιότητα, πάσχον σώμα, γήρας.
Η ΧΑ υποκαθιστά αντιφατικά, εν μέσω ατυχών συγκυριών, το αθάνατο ελληνικό Έπος, υποκαθιστά την ελληνική λεβέντεντικη αντίσταση, την άφθαρτη παλικαριά που δεν φοβάται τον πόλεμο. Είναι ένα ένστικτο δύναμης που υποκαθιστά ακόμα και την εικόνα της Εθνικής μας Άμυνας. Δυστυχώς...
Πονηρός Φλώρος
Παντος, οσο αναρτεις κειμενα σχετικα, τοσο ηδονιζονται καποιοι στην σκεψη του να γινουν κι αυτοι διαφορετικοι...Τα υπολοιπα που γραφεις, θα ειναι "ακαταλαβιστικα"...
Ότι και να λέει ο Τσαγκαρουσιάνος, είναι στην ευθύνη του καθενός που βλέπει και ακούει.
Για μένα όμως, και μόνο το να βουλώσεις λίγο ή πολύ το δικαίωμα στην κοινώνηση ή το να μπαίνεις αυτεπάγγελτα στη μέση για να το φιλτράρεις, σημαίνει ήδη ότι έχεις κάνει την σίγουρη διάκριση μέσα σου ότι οι περισσότεροι γύρω σου είναι ''ευαίσθητοι'', για να μην πω ανόητοι, χαζοί. Κάτω από αυτήν την σιγουριά, υπάρχει ο φόβος του να πολεμήσεις ανοιχτά και μετωπικά αυτό που κατηγορείς, όχι γιατί δεν είναι στο χέρι σου οι συνέπειες της όποιας έκβασης, αλλά πρώτον επειδή φοβάσαι να γίνεις ο ματωμένος ήρωας και δεύτερον επειδή έτσι και συ φλερτάρεις απροκάλυπτα με τον φασισμό, πράγμα που ήδη το φοβάσαι όταν αναγνωρίζεις κάτι το ελκυστικό. Ως προς το πρώτο και γιατί θα πει κανείς, εγώ φταίω; Και ως προς το δεύτερο αυτοπαρουσιάζεσαι με το άλλοθι της πνευματικότητας, στην προσπάθειά σου να αποδομήσεις αυτό το αίσθημα της γοητείας που σου ασκείται...
Οπότε κάνεις ότι μπαίνεις στην υπηρεσία της κοινωνίας ως μαλακός ήρωας...
Αλλά τί να σου κάνουν όλα αυτά;
Αν έχουν κάτι το μεμπτό στη ΧΑ, πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος.
Έχει κανείς κάτι να καταγγείλει;
Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να το χοντραίνουμε...
ΤΝΚΣ
Και μια και αναφέρατε την εκπομπή του κ. Θεωδωράκη, μου έκανε αλγεινή εντύπωση η ελάχιστη προσπάθεια να αντικρούσει την επιχειρηματολογία του Μιχαλολιάκου, καθώς και το ότι διάνθισε την εκπομπή του με αερολογίες των Σαββόπουλου και Μάρκαρη. Θα μπορούσε (όπως κάνει κάθε σοβαρός ρεπόρτερ) να παρεμβάλλει στη συνέντευξη στοιχεία για τις δράσεις της ΧΑ και του αρχηγού της, ώστε να φαίνεται εν τέλει ότι ο Μιχαλολιάκος είναι πρωταθλητής στο ξεγλύστρημα και όχι ένας καθημερινός άνθρωπος, απλώς λίγο πιο εμπαθής από άλλους, όπως ήταν η τελική εικόνα που αποκόμιζε κανείς. Τότε ίσως και να έκανε κάποιο καλό το ρεπορτάζ του. Αν και είμαι απολύτως σύμφωνος με την άποψή σας ότι δεν έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής η συνέντευξη αυτή, όπως και οι υπόλοιπες.
Αυτό δεν ήταν ρεπορτάζ.
Και πόσο υπερεκτιμημένος είναι ο Θεοδωράκης...
Από την άλλη συμφωνώ 100% μαζί σου, «σιγά το κακό». Για το αν ο δημοσιογράφος είναι καλός ή όχι, θα αποδειχτεί, εγώ προσωπικά τον συμπαθώ. Για τους αφελείς όμως δε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Δεν τους προστατεύουμε με λιγότερη δημοσιογραφία.
Το Κακό και η...απεχθής εξουσία, διαχέεται από εμάς, όχι μόνον από τα..ΜΜΕ.
Οπότε, ας αρχίσουμε από τους έρωτες, από τους φίλους, από τον περιπτερά, από τον όποιον Άλλον ώστε να..ερευνήσουμε το φαινόμενο. Θα είναι οδυνηρό αλλά θα βρούμε έναν , άλλος μικρό κι άλλος μεγάλον, Μιχαλολιάκο μέσα μας.
Το θέμα είναι το τι θα τον κάνουμε μετά.....
Τέλος, συμφωνώ με τον ανωνυμο των 12.45 ότι δεν μπορείς να αντικρούσεις τον Μιχαλολιάκο, απλώς ξεγλυστρά. Όπως και όλοι. Αν δείτε, όλοι παίζουν την ίδια κασέτα όσον αφορά τα επιχειρήματα. Η προβολή όμως αυτή μάς κάνει να μάθουμε αρκετά για αυτούς τους μέχρι τώρα κρυμμένους (και πιστεύω ότι θα βγούν και άλλα στη φόρα) - ''ζωή χωρίς πίεση δεν είναι ζωή''. Αν αυτό δεν είναι ενδεικτικό, τότε τί είναι??
περα απ ολα τ αλλα ,που τα καλυψαν οι προλαλησαντες, κ.Τσαγκαρουσιανε σ αγαπω.
- Η αρνητική διαφήμιση είναι πάντα διαφήμιση. Συμμετέχεις και εσύ σε αυτό που μάχεσαι εναντίον -στην προβολή της ΧΑ.
- Επιμένεις, πίσω από πνευματικές αναδρομές, να μην παραδέχεσαι οτι η πλειοψηφία των ψηφισάντων δεν είναι λανθάνοντες φασιστοειδείς. Είναι ψήφοι διαμαρτυρίας που στο έσχατο όριο κόβουν το χέρι τους, οτιδήποτε, πάνω στην αδιέξοδη απελπισία. Απελπισία που η ίδια η αριστερά εξέθρεψε, στο θέμα των λαθρο, θολώνοντας επί χρόνια την διάκριση μεταξύ ανθρωπισμού και φιλάνθρωπου. Όπως και την διάκριση μεταξύ διεθνισμού και παγκοσμιοποίησης.
Για αυτό, η προβολή του "εγέρθητο" ενθουσιάζει ακόμη περισσότερο τους απελπισμένους που ψήφισαν ="γουστάρω, γιούργια και οτι βγεί".
- Έτσι, με την σάτιρα των "ράδιο αρβύλα" τα ποσοστά της ΧΑ στις επόμενες εκλογές θα διατηρηθούν, αν όχι θα αυξηθούν.
<b>Συμπέρασμα (μιλώντας περί ΧΑ):</b>
Η αριστερά έφτασε να υποστηρίζει τις ορδές παράνομων εργατών εναντίον των δικαιωμάτων ντόπιων εργαζόμενων -και κυρίαρχων πολιτών. Σε μια χώρα που δεν είναι βιομηχανική, ούτε καπιταλιστική -βασικά, δεν ξέρω τι είναι.
Ενώ φαινομενικά θα έπρεπε να είναι η συντήρηση, το "κακό κεφάλαιο" ντε, εκείνη που θα έπρεπε να υποστηρίζει αυτή την εισαγόμενη καταπίεση από την πίσω πόρτα.
Γιατί αυτή η αντίφαση; Προτείνω να πιάσεις από εκεί την αρχή της σκέψης σου.
Για αυτό παιδεία και πάλι παιδεία και κριτικό πνεύμα για να μάθουμε να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις.
Και κάτι ακόμα, η ιστορία δείχνει ότι τέτοια "κινήματα" για να υπάρχουν πρέπει να έχουν "εχθρους": σήμερα είναι οι μετανάστες, οι ξένες υπερδυνάμεις και οι δοσίλογοι πολιτικοί. Όταν λοιπόν αυτοί τους τελειώσουν για να "σταθούν" θα πρέπει να βρουν καινούριους εχθρούς, ποιοι θα είμαστε λοιπόν οι επόμενοι προδότες της ελλάδας;
christina
Και δεν είμαι χρυσαυγήτης, δεν είμαι κουμουνιστής, δεν είμαι τίποτα από αυτά. Θέλω να μπορώ όταν διαβάζω δημοσιογραφία να έχω μία σωστή ενημέρωση για αυτό που έχω απέναντί μου, είναι ο μόνος τρόπος να πάρω τις αποφάσεις μου.
Οι Έλληνες της Σμύρνης; Οι εξ Αιγύπτου; Οι Πόντιοι; Οι καθολικοί; Όσοι έχουν έναν προπαππού Φινλανδό; Τα ΑΜΕΑ; Οι μάγειρες που σωτάρουν αντί να σουβλίζουν; Οι μαγαζάτορες που δε θα πληρώνουν προστασία;
Γιατί νομίζετε οτι μια δυναμωμένη χ.α. θα σταματήσει στους ''μαύρους'' της γειτονιάς σας; Εχετε ιδέα ποια είναι η ιδεολογία τους ολοκληρωμένη ή βασιστήκατε στο διαφημιστικό trailer?
christina
Στα λόγια τί είναι σωστό όλοι ξέρουμε να πούμε. Έλα να μείνεις εδώ που μένω κι έπειτα τα ξαναλέμε. Να σε δω πώς τότε δεν θα έχεις καιρό για εφυιολογήματα και ύφος: "σε φτύνω στα μούτρα ηλίθιε, ρατσιστή Ελληνάρα"
Μέχρι τότε, κανείς δε θα δώσει αληθινά βάση στην προσωπική σας προτίμηση για μια ''λευκή'' γειτονιά. Ενα κόμμα σε μια χώρα δε μπορεί να ''καθαρίσει'' τη γειτονιά σας, μόνο να αυξησει την εγκληματικότητα. Οσο υπάρχει ασταθεια στις χωρες τους και οσο τους προσλαμβανουν για φτηνή δουλειά, οι ''μαύροι θα έρχονται στην Ευρωπη ό,τι και να γίνει.
Η χ.α. δεν έδωσε βάση στην ησυχία σας αλλά στην ψήφο σας. Τώρα που την έχει, θα αρχίσει να κυνηγάει και ''διαφορετικότητες'' που μπορεί να αγγίζουν εσας και την οικογενειά σας.
Καλή διασκέδαση.
christina
Όταν με το καλό ξεπεζέψεις κι αποφασίσεις να διαβείς τα σύνορα Φιλοθέης-Ψυχικού, έλα να μας κάνεις κήρυγμα. Όσον αφορά τους έλληνες "πορτοφολάδες" κερνώ καφέ όποτε γουστάρεις σε Ευελπίδων, όπου σε προσκαλώ να διαβάσουμε μαζί όλα τα πινάκια των κακουργημάτων.
Όσο για τους δημοσιογράφους που πήρανε συνεντεύξεις απο τους χρυσαυγήτες,δεν καταλαβαίνω,τι ακριβώς θα έπρεπε να κάνουνε;
Να μην πάρουνε καθόλου συνεντεύξεις; Να μοντάρουνε τα βίντεο έτσι ώστε να τους παρουσιάζουνε ως τέρατα; Αν το κάνανε αυτό,εκτός απο αντιδεοντολογικό,δεν θα τους ηρωοποιούσε;
Ο λόγος που βγήκε η ΧΑ δεν ήταν η προβολή της,αλλά η πραγματικότητα που βίωνε ο κόσμος,κυρίως αυτοί που ζούσανε στο υποβαθμισμένο κέντρο της Αθήνας. Ήταν ψήφος αγανάκτησης.
Και όσο για την άποψη ότι ασκεί "γοητεία" η ιδεολογία της ακροδεξιάς,και ότι δεν θα φύγει, θυμηθείτε το ΛΑ.Ο.Σ.
ΥΓ. Σε τελική ανάλυση με τις αρλούμπες που γράφετε σ'αυτό το άρθρο (αρθρογράφος και σχολιαστές) θα στείλετε περισσότερο κόσμο στην ΧΑ,απο ότι χίλιες συνεντεύξεις.
Χάρης Α.
Σχεδόν όλα τα ΜΜΕ είχαν άρθρα και παρουσιάσεις για το θέμα προεκλογικά και νωρίτερα, ευθέως ή συγκαλυμμένα.
Ακόμα και τα editorials εδωπέρα που λένε ''μην τους προβάλλετε'' είναι κανονικότατη προβολή.
christina
Έχω απολαύσει πολλά ντοκυμαντέρ του, αλλά αυτό ήταν ένα βαριά πολιτικό ντοκυμαντέρ... έξω από τα νερά του.
Ο Μιχαλολιάκος τον έκανε ξεφτίλα λέγοντας του με το περίφημο "πως θα λες hail άμα είναι πεθαμένος;": <<Ναι ρε μαλάκα λέω hail hitler τι γουστάρεις;>>
Επίσης είναι πολύ θολό και προκλητικό και σημαντικότερο απ'όλα ο τρόπος που αποσιωπήθηκε πλήρως η προφανής σχέση της κρατικής και αστυνομικής απρόκλητης και ατιμώρητης βιας που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο των ναζι.
Δημοσιογράφοι,φοιτητές, συνταξιούχοι, γυναίκες, παιδιά, μετανάστες, άγρια χτυπημένοι, σκοτωμένοι με ανοιγμένα κεφάλια. Ένας mainstream πολιτικός-ρατσιστικός λόγος και καταστρατήγηση της δημοκρατίας από τους εκπροσώπους του δικομματισμού και..... τελικά για την άνοδο του φασισμού φταίει η νομιμοποίηση της μούτζας και του γιαουρτιού (ρίχνοντας βλέμματα προς την αριστερά).
Ίσως το άντεχα αν αναφερόντουσαν και τα παραπάνω αλλά η πλήρως αποσιώπισή τους και η ανάθεση στη νομιμοποίηση της μούτζας του ρόλου της μαμής του φασισμού είναι τουλάχιστον προκλητικό αν όχι πληρωμένο.
Στρατής
Κατά τα λοιπά η βλακεία είναι αήττητη και με αυτήν έχουμε να παλέψουμε.
καταπληκτικό, όπως και όλο το κείμενο!
Ωστόσο το διακύβευμα, κατά τη γνώμη μου, είναι όχι τόσο η φυσική απομόνωση των φασιστών από τα μμε, όσο η ιδεολογική περιθωριοποίηση και γελοιοποίησή τους. Η αρπαγή της αθώας ρητορικής προβιάς τους (που αποκωδικοποιεί τα προβλήματα αυστηρά σε τόνους άσπρου και μαύρου) θα δείξει την απόλυτη ηθική και ιδεολογική γύμνια.
Με άλλα λόγια, να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έκανε ο κ. Θεοδωράκης: όχι χαμόγελα δήθεν εναντίωσης όταν ακούμε έναν ηλίθιο να λέει ότι δεν υπήρχαν θάλαμοι αερίων στο Άουσβιτς, ούτε ανέμελοι χαριεντισμοί με τον επικεφαλής μιας συμμορίας που θεωρεί "άμυνα" να μαχαιρώνει και να ξυλοκοπεί μετανάστες και ιδεολογικούς της αντιπάλους.
Ο κ. Θεοδωράκης έκανε ό,τι χειρότερο: πήγε στη συνέντευξη αδιάβαστος, ανίκανος να αντιτάξει τον παραμικρό τεκμηριωμένο αντίλογο στο φασισταριό. Αντί να αποκαλύψει τη αληθινή του φύση, του άνοιγε πασούλες για ευθύβολα σουτ απενοχοποιημένης αλητείας.
Μόνο που παραβλέπει πως ο τερματοφύλακας λείπει απ' τη θέση του εδώ και καιρό.
Susan Sontag (b. 1933), U.S. essayist. (First published 1974). "Fascinating Fascism," Under the Sign of Saturn (1980). This fact, Sontag parenthetically added, "is not to the Nazis' credit, but rather shows something of the nature and limits of the sexual imagination.
Οσοι βεβαια εχουν μπλεχτει σε εγκληματα πρεπει να καταδικαστουν για αυτα, ειχα δει μια ταινια το American History X με εναν νεοναζι που αλλαζει στην φυλακη. Νομιζω πως αυτες οι οργανωσεις δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα και αν εβγαιναν στην τηλεοραση ή στις εφημεριδες ισως να αποδυναμονοταν εκ των εσω.
Λόγω αγνοίας,"αλαφράδας" και -κυρίως- λόγω ενός αύξοντος όσο και πανθομολογουμένως ενοχλητικού ναρκισσισμού του, ο μόνιμος "πρωταγωνιστής" Στ. Θεοδωράκης κατάφερε να βγάλει ακίνδυνο τον... Μιχαλολιάκο!
Όσο ακιζόταν ο Σταύρος μπρος στον φακό κι έπαιρνε εκφράσεις στοχασμού "ντίβας-αντιστάρ", τόσο ο άλλος έμοιαζε με άμεσο άνθρωπο, με έναν υπαλληλάκο της διπλανής πόρτας που δεν γουστάρει την δημοσιότητα!
Να επισκιάσεις σε τηλεοπτική αλαζονεία έναν αρχηγό νεοναζί είναι κομμάτι δύσκολο!
Και όμως ο Θεοδωράκης το κατάφερε!
Εύγε κ. Τσαγκαρουσιάνε για την τόσο σωστή τοποθέτηση και ανάλυση!
Θα συμφωνήσω με το εμβατήριο και την σονάτα. Οι "σονάτες" του Θεοδωράκη όμως (του Σταύρου, μην μπερδευόμαστε) είναι κακές σονάτες, τόσο που κάτι μπορεί να μείνει από την μελωδία του εμβατηρίου όταν αφαιρεθεί ο ρυθμός των κρουστών (όπως μπορεί να συμβαίνει στην κυριολεξία πλέον με την μουσική του άλλου Θεοδωράκη)...
Γιατί όμως αυτό το ελληνικό επώνυμο να μοιάζει απολύτως συνώνυμο της μεγαλομανίας;
Πότε θα δούμε έναν μετρημένο και ταπεινόφρονα Θεοδωράκη σ' αυτό τον τόπο;
Εγώ πάντως τους ψήφισα γιατί έκρινα οτι αν επιτρέπεται στο athens.indymedia να τρομοκρατεί κατά των συμφερόντων μου, τότε θα πρέπει να δώσω δύναμη σε μια φωνή που να τρομοκρατεί υπέρ των συμφερόντων μου.