Όλο το Twitter μιλά για το πόσο επικός ήταν ο Γιώργος Καπουτζίδης στον τελικό του The Voice

Όλο το Twitter μιλά για το πόσο επικός ήταν ο Γιώργος Καπουτζίδης στον τελικό του The Voice Facebook Twitter
0

Ο τελικός του «The Voice» ανέδειξε νικητή τον Γιώργο Ζιώρη από την ομάδα του Κωστή Μαραβέγια, αλλά όλοι σήμερα αποθεώνουν τον Γιώργο Καπουτζίδη κάνοντας λόγο για τον καλύτερο παρουσιαστή αυτήν τη στιγμή στην ελληνική τηλεόραση.

Ανεβαίνοντας στη σκηνή, ο παρουσιαστής αφού είπε πως δεν έχει ετοιμάσει κάποιο τραγούδι για το τέλος του σόου, όπως πέρυσι, λόγω κόπωσης, συνέχισε με ένα επικό τρολάρισμα στους τέσσερις coaches αλλάζοντας τους στίχους από γνωστά τραγούδια τους. 

Ο Γιώργος Καπουτζίδης έκανε μια παραλλαγή στα τραγούδια «Που να βρω μια να σου μοιάζει» του Κωστή Μαραβέγια, «Madame» του Πάνου Μουζουράκη, «Αναπάντητες κλήσεις» της Έλενας Παπαρίζου και «Άντεξα» του Σάκη Ρουβά και αποθεώθηκε. Δεν δίστασε μάλιστα να φορέσει και φούστα για να αποτυπώσει τέλεια το τραγούδι του Σάκη Ρουβά. 

 

Οπωσδήποτε ο Γιώργος Καπουτζίδης έχει πάρα πολύ ταλέντο αλλά και χιούμορ, κάτι που απέδειξε περίτρανα για ακόμη μια φορά και στον τελικό της Τετάρτης, οπότε ήταν λογικό οι χρήστες στο Twitter να τον αποθεώσουν.

 Κάποιος από όλους θυμήθηκε φυσικά και το περσινό τρολάρισμα του παρουσιαστή:

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ αποχώρησε ξαφνικά από παράσταση λόγω προβλήματος υγείας

It's Viral / Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ αποχώρησε στη μέση της παράστασης λόγω προβλήματος υγείας

Η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός που κάνει το ντεμπούτο της στη σκηνή του Λονδίνου, αποχώρησε ξαφνικά από τη σκηνή κατά τη διάρκεια της παράστασης, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε
THE LIFO TEAM
Η Astronomer προσέλαβε την Γκουίνεθ Πάλτροου ως «προσωρινή εκπρόσωπό» της μετά το βίντεο με την kiss cam

It's Viral / Η Astronomer προσέλαβε την Γκουίνεθ Πάλτροου ως «προσωρινή εκπρόσωπό» της μετά το βίντεο με την kiss cam

Η εταιρεία «τρολάρει» το κοινό που απέκτησε επειδή ήλθε στο προσκήνιο από την αποκάλυψη της σχέσης του CEO και της επικεφαλής HR στη συναυλία των Coldplay και εκμεταλλεύεται τη φήμη που έχει αποκτήσει, διαφημίζοντας τις υπηρεσίες της
LIFO NEWSROOM